• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Oke, succes!!

Yde4BM!!

Waarom?
- Ik ben actief
- Ik ben eindelijk weer eens geen wolf
- De wolven hebben niet veel voordeel aan het lunchen van mij
 

DeletedUser

Gast
Imraaaaaaaaa, jij wolf xD

anyway. Kan er misschien een spelerslijst bij komen?
 

DeletedUser22163

Gast
ik heb het gevoel dat ydeger wel een goeie BM kan zijn als hij hij heel actief is enzo. Maar adi, ik denk niet dat jij een BM mag zijn van mij. Je word altijd boos en dan schrijf je je uit of zeg je je rol
 

DeletedUser21356

Gast
Ik ga alvast voor BM stemmen: Ydeger.
Omdat hij iemand is die het echt wel verdiend. :)

E: Omdat ik niet meer online kom en stemmen op dag 1 verplicht is: Genius. Dit is random, bij gebrek aan verdachten. Vanaf morgen heb ik terug veel meer tijd. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
ik heb het gevoel dat ydeger wel een goeie BM kan zijn als hij hij heel actief is enzo. Maar adi, ik denk niet dat jij een BM mag zijn van mij. Je word altijd boos en dan schrijf je je uit of zeg je je rol

Dank je :D

Maar, weet je, Adi heeft ook een hart, zo deelde hij mij gisteren mee. Hij vindt het niet leuk dat hij gelyncht wordt gewoon om wie hij is. Dus als we nou met zijn allen ons best doen om Adi eens fijn te kunnen laten spelen, is dat voor iedereen positief. Daarom Adi. Lynch komt later nog.

En bedankt voor het vertrouwen voor de stem, Gekko!
 

DeletedUser

Gast
Ik ga alvast voor BM stemmen: Ydeger.
Omdat hij iemand is die het echt wel verdiend. :)

E: Omdat ik niet meer online kom en stemmen op dag 1 verplicht is: Genius. Dit is random, bij gebrek aan verdachten. Vanaf morgen heb ik terug veel meer tijd. :)
Dank je :D

Maar, weet je, Adi heeft ook een hart, zo deelde hij mij gisteren mee. Hij vindt het niet leuk dat hij gelyncht wordt gewoon om wie hij is. Dus als we nou met zijn allen ons best doen om Adi eens fijn te kunnen laten spelen, is dat voor iedereen positief. Daarom Adi. Lynch komt later nog.

En bedankt voor het vertrouwen voor de stem, Gekko!
Ben ik de enige die deze stemmen raar vindt...?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ehm gekko had al gezegd dat hij vandaag niet echt online zou zijn geloof ik door carnaval. Zijn bm stem kan ik wel een beetje bij inkomen maar die bm stem van ydeger niet echt. Adi is aardig maar ik denk dat ik liever iemand anders als bm heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan