• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Ooh, wat ben ik toch een vreselijke oen.

Boehoe, ik ging net een serieuze carriere als full time Burgemeester van Wakkerdam tegemoet!
Veel succes, en goedjes ftw!
 

DeletedUser

Gast
Imrahil ik krijg de BM stem OMDAT ik iets heb misdaan :O

ow, lees t niet zo aub :p dat is gemeen

Imra stemde op een goedje, erg zwak, eigenlijk geen argument op dit moment, maar iedereen stemt random op iemand die nog geen stem had en ik gooi zo het spel open, zodat dat niet pas 5 minuten voor de deadline gebeurt.
 

DeletedUser21204

Gast
Oh, nu staat mijn lynchstem op een dode, had het niet meer gezien voor de deadline :p
 

DeletedUser

Gast
ow, lees t niet zo aub :p dat is gemeen

Imra stemde op een goedje, erg zwak, eigenlijk geen argument op dit moment, maar iedereen stemt random op iemand die nog geen stem had en ik gooi zo het spel open, zodat dat niet pas 5 minuten voor de deadline gebeurt.
Erg zwak om op een goedje te stemmen inderdaad, maar had jij een beter idee dan? Ik heb niets van jou gehoord tot na de deadline ;)

Oh, nu staat mijn lynchstem op een dode, had het niet meer gezien voor de deadline :p

Same here :O
 

DeletedUser

Gast
o jee, heb dat met die deadline niet goed gelezen. dacht dat t om 21:00 was.
ik zie problemen :(
 

DeletedUser

Gast
Burgemeesterstemming

Ze gingen dus direct ‘op onderzoek uit’. Ronaldo wees ze er echter op dat ze beter ook nog een leider konden kiezen, iemand die het voortouw nam in het onderzoek. Hij ging er natuurlijk zonder meer vanuit dat hij wel één van de kandidaten was voor deze positie. Zidane vond als assistent-trainer echter dat Xabi Alonso juist een betere leider zou zijn, deze verdiende het in zijn ogen echt. Dit was natuurlijk waar, aangezien Xabi vrij ervaren was en daarnaast zeker niet de domste. Toch waren er ook enkele mensen die Marcelo juist een betere leider zouden vinden, vanwege de rust die hij vaak uitstraalde. En als derde was Karim Benzema volgens sommigen mensen de juiste persoon voor deze taak. Je zou dus kunnen zeggen dat er 3groepen ontstonden, maar er waren natuurlijk ook veel mensen die geen mening hadden. Dat viel uiteindelijk ook aan de stemming te zien, want er waren veel mensen die niet inzagen hoe serieus deze situatie was en die gewoon besloten niet te stemmen. Uiteindelijk kwam er dus echter vrij treurig nieuws van de trainingsvelden, waardoor er nog maar 2 partijen overbleven. Dit was goed nieuws voor Karim Benzema, want:

DonFrank werd BM

Lynch dag 1
De leider was dus nu wel verkozen, maar er moest ook nog iemand weggestemd worden. Dat viel natuurlijk niet mee, niemand zag in waarom een ander nou weer de rat zou zijn? Het sleutelwoord van vandaag was daarom ook ‘random’ en er waren ook heel veel mensen die dachten ‘waarom zou ik stemmen’ en het daarom dus ook niet deden. Dit kon de leiding natuurlijk niet echt waarderen, mensen bleken namelijk ook op andere aspecten vrij laks, maarja, het waren net iets te veel mensen om gewoon zomaar weg te sturen. De net gekozen leider, Benzema, was vrij hard aan het zeuren op iedereen, wat voor sommigen een reden was om hem weg te stemmen. Maar uiteindelijk was hij zelf degene die de stemming mocht bepalen. Niemand durfde te kiezen, niemand had zelf de capaciteit om te kiezen, en daarom had Benzema de mogelijkheid om tussen vrijwel iedereen te kiezen. Hij was immers de net verkozen leider, degene die dus het beste hierin was bevonden, en het was dus ook niet meer dan logisch dat hij kon kiezen. Maar koos hij ook goed?

Maan Aap, Daniel Carvajal, was oneven muizenval


30sg7dd.png

Tristan en FireAs waren te laat
 

DeletedUser10470

Gast
De stemming van het Jagerschot van Yde stond op Moon, vandaar mijn stem, en ook de uiteindelijke bepaling ervan. Sorry hiervoor.
 

DeletedUser20542

Gast
Even een laatsye berichtje, anders is Donny, die overigens absoluut niet te vertrouwen is, licht bevoordeeld. Dus als hij het weet mag iederen het weten. Schieten zou ik doen op Moon.

Ja, wat Don zt dus.
 

DeletedUser

Gast
Bm was gelijk D: verdikke me.

DonFrank is sws wolf, anders had hij zijn mond gehouden tegen de spelleiding.
 

DeletedUser

Gast
Lunch dag 1
De ratten zelf waren vrij tevreden over dag één. Ze wilden het proces echter versnellen, vandaar dat ze besloten om zelf ook iemand 'weg te jagen'. Vandaag besloten ze één van de spelers het land uit te voeren, weg te jagen, en ervoor te zorgen dat deze speler zijn weg terug niet meer zou kunnen vinden, wat vandaag de dag moeilijker gezegd dan gedaan is. Uiteindelijk zetten ze hem op een door hen gehuurd vliegtuig, weg naar ergens heel ver weg, ontnamen hem al zijn hulpmiddelen en zorgden er zo voor dat deze speler in ieder geval voorlopig niet terugkwam. Dit was niet zo goed nieuws voor:

DonFrank, Karim Benzema, een mythomaan
 

DeletedUser

Gast
Wat ik op vind vallen:

Moonmonkey stemt voor BM op Donfrank, die juist op Moonmonkey stemt als Lynch. Misschien zo wolfje (proberen) bewezen te maken?

EDIT: Don is dus lunch. Ge'ninja'd
 

DeletedUser

Gast
Bm was gelijk D: verdikke me.

DonFrank is sws wolf, anders had hij zijn mond gehouden tegen de spelleiding.
Nee, want yde mocht niet stemmen.
Even duidelijk het gaat alleen over de eerste stem, om onduidelijkheid te voorkomen, potg faalde :X
ver die 2de zin ga ik natuurlijk geen uitkomst geven ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Lol, die lynchstemmen, de BM kon gewoon uit 8 spelers kiezen :p
 

DeletedUser22163

Gast
Hey

Sorry mensen dat ik niet gestemd heb. De dag duurde iets langer dan verwacht(carnaval) en morgen ga ik weer volop stemmen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan