• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21356

Gast
Ik stem vandaag op Alice.
Ze blijft gewoon doorhameren op het feit dat Gerben niets zei, terwijl hij online was. Verder reageert ze, zoals Rabbid al zei, alleen als haar naam genoemd wordt.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik volg wel mee op Gerben. Hij heeft inderdaad nog steeds geen uitleg gegeven en negeert het nu weer?
Verder volgt Gekko net iets te makkelijk?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ga vandaag toch op Gekko. Hij voegt niet veel toe behalve dingen die door de rest al is gezegd en dat vind ik persoonlijk verdacht.
En zoals Rabbid al zei volgt hij gewoon veelste makkelijk.
 

DeletedUser

Gast
Dit is dus 1 groot complot.

"Gerben lijkt me door zijn reactie goed/betrouwbaar"
Om mee te gaan op Gekko er voor zorgen dat Alice niet dood gaat?
Dacht t dus mooi niet. Alice. Ik hoop dat ik goed zit..

Maar Rabbid, jij bent nu zeer gevaarlijk bezig!
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Gerben ik denk niet dat alice slecht is, ze speelt voor zover ik weet ongeveer gelijk als toen ze goed was.
Met een potje zonder netwerken en claimen is het moeilijk maar jij hebt als bm de beslissende stem (die je nu hebt gegeven) maar ik denk niet dat gekko slecht is.
 

DeletedUser

Gast
Gerben ik denk niet dat alice slecht is, ze speelt voor zover ik weet ongeveer gelijk als toen ze goed was.
Met een potje zonder netwerken en claimen is het moeilijk maar jij hebt als bm de beslissende stem (die je nu hebt gegeven) maar ik denk niet dat gekko slecht is.

Dus Alice en Gekko lijken je goed? Dan blijven er niet veel goedjes over, en claim je nu voor 50% wolf. U Know?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Nee ik zeg dat alice me goed lijkt, ik denk dat gekko slecht is dat heb ik al uitgelegd.
 

DeletedUser21204

Gast
Voor zover ik kan tellen is het 3-3 tussen Alice en Gekko, en aangezien Gerben op Alice stemde is Alice dus dood.
Tenzij ik iets mis?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Jaja Sanhal, nu lap ik je er echt bij.



Ook weer zo`n meeloopstem zonder reden, net als Rabbid. Ik verwachtte toch meer van jullie :(

En Sanhal? Jij voegt ook super veel toe. Mijn complimenten (not)

Typefout ik had het de hele tijd over alice.
Ik denk niet dat alice slecht is maar dat gekko slecht is.
 

DeletedUser

Gast
Voor zover ik kan tellen is het 3-3 tussen Alice en Gekko, en aangezien Gerben op Alice stemde is Alice dus dood.
Tenzij ik iets mis?

Dat klopt.
En als Alice toch goedje is, adviseer ik dringend dat de heks zich snel gaat melden en het koppel eruit haalt, anders zijn we verloren :(

E: Verkeerde naam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ow, je wilt dat de heks gaat claimen zodat jij als wolf sneller wint?

Zeg ik dat? Nee
Ik bedoel: Die heks mag zijn (hopelijke) dodendrankje straks wel gaan inzetten.

"Typefout", geloof je t zelf? Die fout maakte ik ook een keer, en werd er genadeloos op afgestraft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan