• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
christiano ronaldo was een burger 0.o
vreemde wereld leven wij in
 

DeletedUser21204

Gast
Aangezien ik tot een uur of 7 minstens er niet zal zijn, en tot de deadline als dingen uitlopen, stem ik nu alvast maar.

Gerben.
 

DeletedUser21356

Gast
Mijn stem van vandaag gaat op Gerben.

Waarom?
Succes! Zal dit keer actiever zijn! ;)
2 opties.
1- Je hebt gelijk.
2- Je probeert medewolf te beschermen.
Dan hoop ik nog voor de Deadline? :)
Doe ik dat dan? :O
We hebben aan 2 wisselspelers (vervangers) niet genoeg :O
Wat ik op vind vallen:

Moonmonkey stemt voor BM op Donfrank, die juist op Moonmonkey stemt als Lynch. Misschien zo wolfje (proberen) bewezen te maken?

EDIT: Don is dus lunch. Ge'ninja'd
Wat? De eerste keer! ;)
Omdat geen één goede redenen had om iemand te lynchen.

Helaas moet deze trotse aanvoerder van het team vanavond weg, en zal hij rond 7 uur zijn stem bekend maken. Ik hoop dat jullie nog wat goals gaan scoren, want ik weet niet wie ik uit de basis wil hebben :confused:
In dat geval, wil ik ook wel op jou stemmen?
Ik hoop vanavond voor 7 uur nog een theorie te kunnen posten, maar dat gaat moeilijk als er vandaag nog maar 8 posts zijn gepost.
Dat beweert iedereen. En hoe kan ik in vredes naam wolven opzoeken als de helft inactief is/weinig tot niks post, en er geen goede argumenten zijn?
Dat is een nadeel van niet netwerken, je moet doormiddel van "dit" topic wolven zien op te sporen. Daarom wacht ik nog even met stemmen, om te kijken of ik nog wat verdachts kan vinden ;)
Als je dat zo raar vind, wat zou je zelf doen dan?
Yde ging dood. Yde had jagerschot naar marcoknight en donfrank ingestuurd, ipv naar POTG (spelleiding). Zo wist donfrank dus dat yde op moon zou schieten.

EDIT: Ge'ninja'd
Het gaat er steeds meer op lijken dat dag 2 alleen een stemdag wordt.
Beschermen van eventuele medewolf?

Besef wel: Als Animal wel burger/goedje is, dan staan we straks 5 goedjes VS 4 wolfjes. Dan wordt het nog knap lastig :(
Ik wil niet zeuren, maar dit vind ik dus echt zielig. Je kan je gelijk niet krijgen, dus ga je claimen. Dit zie ik als spelbederf.
Dat is mogelijk, toen deed ik niet mee, kan het dus niet weten.
Wat Sanhal zegt, t is mogelijk. Maar wat nou als Imra wel goed is? Je moet het halen uit het topic, zonder netwerken en claimen. Ik hoop dat Animal goed zit, anders kunnen we de hoop zo goed als opgeven...
Waarom gaat iedereen van vorige spellen uit?

Mijn eerste 5 potjes, 1ste potje overleefde ik, de 2de tot 5de potje, was ik 4x burger, maar 4x werd ik beschouwd als een bewezen wolf. Ik vind dit nou ook een zwakke reden om hieruit te concluderen dat iemand wolf is.
Ik ga van mijn instinct uit. Als die infectie inderdaad gaat plaatsvinden, is het 5 VS 5. Het lot ligt (als ik lunch ben) in mijn handen. Ik ga nogmaals het hele topic doorlezen.
Dan inderdaad 6 VS 5. Ik zal alles goed gaan doorlezen, ik hoop nog wat tegen te komen. Ben benieuwd naar die rollen van de twee.
Ik wil niet zeuren, maar wat doe je nu zelf?
Wat denk je van een eventueel Koppel? Er is ook nog een Heks/Jager :)
Vind jou eerlijk gezegd wel wat over-actief om wolfjes te zoeken..
Je doet moeite, in mijn ogen iets te veel. Je bent zo iedereen aan het aanvallen, dat ik jou nu op #1 van mijn verdachtenlijstje heb staan!
Misschien kan je ook eens duidelijk uitleggen waarom je nu al 3 dagen achter elkaar op mij stemt?
Wat negeer ik? Volgens mij mis ik hier iets?
Dat klopt.
En als Alice toch goedje is, adviseer ik dringend dat de heks zich snel gaat melden en het koppel eruit haalt, anders zijn we verloren :(

E: Verkeerde naam
Zeg ik dat? Nee
Ik bedoel: Die heks mag zijn (hopelijke) dodendrankje straks wel gaan inzetten.

"Typefout", geloof je t zelf? Die fout maakte ik ook een keer, en werd er genadeloos op afgestraft.
Leer AUB lezen. Zeg ik dat ik denk dat jij wolf bent? Nee. Ik vind het alleen wat verdacht overkomen.

Mochten we straks maar 2 lynchstemmen neerzetten. Dan wist ik t wel.
Je snapt me wel. Wil je er ook nog een discussie van maken om me zo verdacht te maken? Ik hoop dat mensen niet zo dom zijn om hier in te trappen.

Eerlijk Rabbid, ik vind je dit potje falend spelen :x
Eerste post van dit topic. Spoiler: Instellingen. Heks: Ja. Levendrankje en/of doodsdrankje.
Hij heeft in totaal 46 berichten => 30 (ongeveer, want ik heb sommige er nog uitgelaten) ervan zijn spam (zie spoiler hierboven).

Daarnaast heeft hij tweemaal een tunnelvisie gehad: eerst op Alice, dan op Rabbid. Beiden bleken Goedje te zijn.
 

DeletedUser

Gast
30 ervan zijn Spam, al jou berichten slaan nergens op, en tevens post je bijna ook niks. Had ik je gister maar vermoord.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
30 ervan zijn Spam, al jou berichten slaan nergens op, en tevens post je bijna ook niks. Had ik je gister maar vermoord.

Klopt ik denk dat als gekko gisteren de lynch was het anders was gelopen.
Ik ga vandaag nog steeds op Gekko ik heb nog steeds het gevoel dat hij slecht is, dezelfde redenen als gisteren alleen maar spam en als hij iets zegt is het meestal iets dat al is gezegd. Ik denk dat gerben goedje is (wel met ontiegelijk erge tunnelvisie wat verkeerd is uitgepakt maar goedje desalniettemin.)
 

DeletedUser20542

Gast
(Het is totaal niet vreemd dat ik dood ben, maar spelbederf is het niet. Dat staat zo zielig daar in de spelerslijst. Bij de gebeurtenissen staat claimdood, wat ik iets liever vind staan. Dank u.)
 

DeletedUser

Gast
Genius is mijn lynchstem vandaag, zonder ook maar enig woord stemmen op Fireas vind ik een beetje vreemd. Hij is verdacht, maar toch.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Pfff kom op zeg genius is niet zo verdacht in mijn ogen.
Gisteren ging gekko nog bijna dood en vandaag niet? sinds we gisteren een goedje eruit hebben gelyncht hoop ik dat er vandaag toch echt een wolf uitgaat anders is de kans om te winnen echt miniem.
 

DeletedUser

Gast
Gekko. Ik spam zogenaamd, zelf zoekt hij geen wolven. Probeert lekker makkelijk en laks te stemmen om zo niet op te vallen. Maar Sanhal, ik vind jou ook nogsteeds verdacht door die zogenaamde "typefout"
 

DeletedUser

Gast
Lynch dag 5

Vandaag ging de lynch tussen onze geliefde, verkozen leider en nog steeds, net zoals gisteren, de assistent-trainer Zidane. Onze leider, Bale, maakte immers wel heel veel fouten. Hij heeft al meerdere stemmingen kunnen beslissen, maar heeft dat toen niet gedaan, of de stemming niet zo positief beslist. Zidane stond gisteren al heel erg in de spotlights en dat was vandaag niet anders. Ze hadden een iets meer beslissende rol van deze icoon verwacht. De stemming ging daarom dus tussen Bale en Zidane en eindigde net niet in een gelijkspel. Wat jammer nou voor Bale:

Gerben, Gareth Bale, was een burger

De stemming:
i2k96x.png

Lunch dag 5

In de nacht schijnt er niets veranderd te zijn.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Gekko, kyra en bezem die voor de lynch van een burger verantwoordelijk zijn:(
Nu maar hopen dat de bm goed kiest en een goedje opvolger maakt.
En dat we morgen wel een wolf kunnen lynchen (als ze al niet in de meerderheid zijn)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan