• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Schatzoekers #9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Genius0615

Erinys
Ow, en ik heb de balverdeling nog niet :(

Mensen mogen me altijd contacteren om info uit te wisselen/ samen te werken tegen Genade enzo.

Donderdagavond 20:00 is mijn deadline, zo niet ben ik toch verplicht om te betalen :(
 

DeletedUser

Gast
Ow, en ik heb de balverdeling nog niet :(

Mensen mogen me altijd contacteren om info uit te wisselen/ samen te werken tegen Genade enzo.

Donderdagavond 20:00 is mijn deadline, zo niet ben ik toch verplicht om te betalen :(

:O
Genade, verhoog de prijs :p
 

DeletedUser

Gast
kom op reminder dat er meer genetwerkt moet worden, denk dat ik zeer close bij t antwoord ben
 

DeletedUser

Gast
Zullen wij dat even uitmaken ^^ Jullie zijn niet verplicht fooi te geven... (Op eentje na dan:p)

Als jullie slim zijn vraag je gewoon zoveel munten als ze hebben. Ze moeten namelijk kiezen tussen betalen of dood ^^
En dan zou ik toch betalen kiezen :)
 

DeletedUser

Gast
Als jullie slim zijn vraag je gewoon zoveel munten als ze hebben. Ze moeten namelijk kiezen tussen betalen of dood ^^
En dan zou ik toch betalen kiezen :)
Nah, ik kies voor doodgaan. Geen zin om hier veel tijd in te steken, dus als iemand mijn tip wil hebben...
 

DeletedUser

Gast
Ik dacht het al, niet zo moeilijk als gedacht.
Als iemand uiteindelijk toch de code wil hebben, kan diegene 1 munt aan mij geven :)
 

DeletedUser

Gast
En ik wil genade don en yde bedanken voor het doorzettingsvermogen die ze me hebben gegeven omdat ze zo stom waren :)
 

DeletedUser

Gast
En ik wil genade don en yde bedanken voor het doorzettingsvermogen die ze me hebben gegeven omdat ze zo stom waren :)
Waarom waren wij stom? Dat is niet liev om te segge. :(

Wij waren tenminste eerlijk met hints enzo, in tegenstelling tot jij! :O
 

Genius0615

Erinys
Doe het weg Alice, er zijn hier nog leugenaars die het niet verdienen, wij hebben het zelf moeten doen, laat hun dat ook doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan