• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Schatzoekers #9

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dat zuigde heel hard ja, ik wist dat ani 2 zwarte pieten had na 1 ronde, en ik had er 1, dus had hij er 3 gehad. EN toen kwam moon het spel verneuken :/
 

DeletedUser

Gast
Op aanleiding van Marcoknight geef ik de schattige <3 Kyraco 3 muntjes
 

DeletedUser10470

Gast
Dus dan kloot je mij? D:

Je had ook gewoon lief muntjes kunnen inzetten, maarja, heb je niet netjes gedaan.

Op naar de volgende opdracht, als je slim bent kun je me altijd contacteren ervoor, ik heb redelijk wat in me:) ^^
 

DeletedUser

Gast
Dat vind ik ook wel naaiend idd.
Als iemand het doorhad, het enige wat ik wou is ervoor zorgen dat er geselecteerd word op actief zijn, om het spel leuk tehouden :X
DOn, hij had het ook aan mij kunnen doen, en misschien ook wel gedaan, maar het is zo snel over gegaan dat ik er ook niets aan kon doen :X
 

DeletedUser

Gast
Ja maar ik bedoel, dit is een opdracht waarbij je info verzamelen moet , DOE DAT DAN OOK.
In plaats van geen flikker doen. Ik wil even benadrukken dat niemand me gecontacteerd heeft :X
 

DeletedUser

Gast
Ik heb iedereen mijn hint gegeven en heb met een drietal mensen contact gemaakt, maar goed.
Volgende opdracht?

Idd. Batbeetje, ga je deze schatzoeker nog erger verpesten? :) als je toch te laat gaat worden, begin er dan gwn niet aan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10470

Gast
Ja maar ik bedoel, dit is een opdracht waarbij je info verzamelen moet , DOE DAT DAN OOK.
In plaats van geen flikker doen. Ik wil even benadrukken dat niemand me gecontacteerd heeft :X

Oownee? Daar wil ik het dan graag over hebben...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
En nu zijn we weer allemaal aardig en wachten we rustig onze beurt af totdat batbeetje weer met een volgende, geweldige opdracht komt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan