• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Schatzoekers #9

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Doe het weg Alice, er zijn hier nog leugenaars die het niet verdienen, wij hebben het zelf moeten doen, laat hun dat ook doen
Ok, echter mogen mensen alsnog de juiste oplossing komen vragen. Dit maar als counter tegen Genade en zijn "gang"
En nu mag je me best dom noemen, maar hey, geen fortuin voor hun :)
 

Genius0615

Erinys
Het is weg :O (waarschijnlijk mocht het niet ofzo :x)

Alsnog heb ik de oplossing gegeven aan Kyra en Fireas, wegens belangrijke hulp :)

Spijtig Adi en zo, moest je maar niet liegen he
 

DeletedUser

Gast
Het is weg :O (waarschijnlijk mocht het niet ofzo :x)

Alsnog heb ik de oplossing gegeven aan Kyra en Fireas, wegens belangrijke hulp :)

Spijtig Adi en zo, moest je maar niet liegen he
Nah, ik deed t zelf weg, hoor (en vroeg aan Owen om die quote ook te deleten).
 

DeletedUser

Gast
ik wil nog niet dooooooooooooood! :(

(volgens mij heb ik al wel iets ingestuurd)
 

DeletedUser

Gast
de mensen die de oplossing niet van genade hebben weten dat ik niet loog :p
 

DeletedUser

Gast
0.o sure...
Geef die genade maar een enorm voordeel. Moeten we dit trouwens zien als dat je uit t spel stapt??
 

DeletedUser

Gast
0.o sure...
Geef die genade maar een enorm voordeel. Moeten we dit trouwens zien als dat je uit t spel stapt??

Neuh, zie dit als een rage actie omdat ik mensen niet kon naaien in de eerste opdracht terwijl ik 2 pieten had -.-
Ow, en omdat de rest me heeft genaaid :O
 

DeletedUser

Gast
Neuh, zie dit als een rage actie omdat ik mensen niet kon naaien in de eerste opdracht terwijl ik 2 pieten had -.-
Ow, en omdat de rest me heeft genaaid :O

ik vond de eerste ronde ook nogal tegenvallen. Toen ik Rabbid sprak had iedereen al eerlijk gezegd wat hij had en kon hij zo mijn 3 kaarten opnoemen -.-
Iets minder braaf mag soms ook wel
 

DeletedUser

Gast
ik vond de eerste ronde ook nogal tegenvallen. Toen ik Rabbid sprak had iedereen al eerlijk gezegd wat hij had en kon hij zo mijn 3 kaarten opnoemen -.-
Iets minder braaf mag soms ook wel

De eerste ronde zoog ook hard. Maar ik kon er wel stinkend rijk mee worden 6_6
 

DeletedUser21204

Gast
De 1e ronde wist ik van niemand zn kaarten ofzo hoor :p
En ik had meteen 2 5en :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan