• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #98 - Pure Chaos

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Wil je die stem ook nog toelichten of loop je alleen mee?

Ik was bang dat de spelleiding me zou ninja'en met "deadline", en ik had de vorige deadline al niet gestemd, dus wou ff snel mijn stem neerzetten :p
Zoals ik hierboven ge-edit hebt volgt toelichting nog, en ben ik nu weer snel weg :O
Ik heb nog niet eens tijd gehad de andere stemmen te lezen :p
 

DeletedUser21981

Gast
Ik ben aan het twijfelen. Zoey heeft een punt dat brady wel opmerkingen maakt over anderen, terwijl hij zelf geen haar beter is.
Maar aan zijn taal weet ik dat bai wel aardig ervaren is, maar nog amper iets heeft laten zien, komt dat nog bai? Want ik heb nog niet veel van jou gezien, terwijl aan jouw speelstijl valt te zien dat je niet onervaren bent, ook in de chat . Op dit moment gaat mijn stem nog naar bai, maar mocht hij er nog iets tegen in hebeen te brengen verander ik hem misschien.

Je hebt je pm gezien ;)
 

DeletedUser

Gast
Kopt bai, maar nog steeds betekent dat niet dat jewat meer nadenkt over deze wvw zelf, wat dat lijk je niet helemaal te doen. Maar ik geef je het vorodeel van de twijfel voor nu en neem aan dat t dan wel weer zal beteren, dus zal ik op brady gaan.
 

DeletedUser

Gast
Stelletje domme meelopers, voor ik dood ben ik heb de eerste 5 spelers gezien ik heb 3x goedje en 1 neutraaltje terug gekregen, de slimme persoon haalt zijn stem van me af.

E: Lars

EE: Lars --> Bai chow
Er zijn geen woorden voor om het te omschrijven zonder beledigend te worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Heeft geen zin meer denk ik, je mag trouwens nog steeds niet claimen..
 

DeletedUser

Gast
Zeggen dat je kan zien=claimen.

Maar 1 vd eerste 5 mensen is dus slecht, interessant, dan neig ik inderdaad naar Roel-->Bai
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21981

Gast
Stelletje domme meelopers, voor ik dood ben ik heb de eerste 5 spelers gezien ik heb 3x goedje en 1 neutraaltje terug gekregen, de slimme persoon haalt zijn stem van me af.

E: Lars

EE: Lars --> Bai chow
Er zijn geen woorden voor om het te omschrijven zonder beledigend te worden.

Ohja... Omdat jij claimt wil ik mijn stem niet veranderen omdat ik niet vals wil winnen en daarom ben ik wolf.
For sure.
 

DeletedUser

Gast
Ohja... Omdat jij claimt wil ik mijn stem niet veranderen omdat ik niet vals wil winnen en daarom ben ik wolf.
For sure.

Ik claimt niet, jij claimt daarin tegen wel dat je een goedje bent over vals spel gesproken.
 

DeletedUser21981

Gast
Stelletje domme meelopers, voor ik dood ben ik heb de eerste 5 spelers gezien ik heb 3x goedje en 1 neutraaltje terug gekregen, de slimme persoon haalt zijn stem van me af.

E: Lars

EE: Lars --> Bai chow
Er zijn geen woorden voor om het te omschrijven zonder beledigend te worden.

1 van de 5 is onbekend, 1 neutraal, 3 goed (voor infectie)
Misschien heeft iemand anders gezien en contact met me opgenomen?

nope... Anders had jij niet gezien
 

DeletedUser

Gast
Onbekend dus niet slecht. Dan houd ik mijn stem op Roel, vind hem nog steeds het verdachtst.
 

DeletedUser

Gast
Ik claimt niet, jij claimt daarin tegen wel dat je een goedje bent over vals spel gesproken.

Nee goedje mag je niet claimen maar ziener (zienende rol) wel, inderdaad.. Je kan geen vogeltje hebben want achter de schermen mag er niet geclaimd worden;)
 

DeletedUser

Gast
Over een paar uur zou de volgende deadline er al moeten zijn maar de vorige is nog niet eens aangekondigd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan