• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #98 - Pure Chaos

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
het klinkt mischien vroeg voor een lynch stem, maar heb vanavond niet zoveel tijd. Bij deze verdenk ik Zoey de groot om de volgende redenen.

Ik ben benieuwd

Waarom zou je op een inactieve een bm stem hebben uitgebracht. Toen jij deze reactie posten was brady nog niet online gekomen. Wat wel een beetje verdacht is vind ikzelf, maar dat heb ik tussen de vingers gezien.

Dat klopt, dat is later in het topic ook aangehaald door iemand anders en heb ik dat ook uitgelegd. Als je goed naar die post kijkt zie je dat er staat: Laatst bewerkt door Zoëy de Groot; 02.04.14 om 19:19. Ik had eerst namelijk nog geen idee op wie ik moest stemmen en heb naderhand die post bewerkt met een BM stem. Ik had toen maar even tijd en geen tijd om uitgebreid een post daarvoor te maken.

Waarom zei je tegen ons dat we inactievers waren. Ik heb maar 3 posten op dag 0 en 1 gezien, dus waarom noem je ons inactievers.

Ik zeg nu inactieverds omdat het spel de afgelopen dagen een beetje op zn kant ligt. Nu was er 13 uur niet gereageerd. Blijkbaar werkt het enigszins want er zit nu wel weer activiteit in omdat jij op je spreekwoordelijke teentjes bent getrapt hierdoor.

hier verdenk je mink, alleen maar omdat hij een beetje vreemd doet. Vanaf hier denk ik echt dat je iedereen probeert te beschuldigen en probeerd iedereen mee te krijgen om op die ene persoon te stemmen.

Op een tijdstip waar niemand echt verdacht was vond ik dat de meest rare opmerking. :)

En dan, waarom zou je op marie gaan stemmen alleen maar omdat zij een beetje zeurig deed op dag 0. Dus je stemt op iemand omdat hij zeurig aan het doen is?

Ook dat is al eerder beargumenteerd, je valt een beetje in herhaling om hier een hele hoop semi aanknooppuntjes bij elkaar te schrapen om net nog niet eens een halve stem op mij te beargumenteren, maargoed. Aangezien je zo je best doet wil ik ook deze wel beantwoorden. Ik zal je echter wel gewoon het antwoord quoten wat je te lui was om op te zoeken. (ik heb namelijk alles beargumenteerd)

"Marie was toch diegene die zo ontzettend moeilijk en zeurderig deed op dag 0? Toen waren er geen 'verdachten' en als je dan op iemand moet stemmen is de keuze al gauw gemaakt voor de zuurpruim :p"

En hier heb ik mijn antwoord. Dus als ik het begrijp heb je op marie gestemd omdat je je lullig voelt om een echte verdachte weg te stemmen?

Nee dat is incorrect, daar legde ik uit waarom ANDEREN dat eventueel zouden doen. Je trekt hier mijn post uit de context en verdraaid deze naar je eigen woorden. Apart ;)


Eerst wou je Brady als bm en dan ineens als lynch en dat alleen omdat hij een beetje inactief is? Je bent zelf ook niet zo actief met verdachte te zoeken en echt goede redenen te geven.

Ik stemde op de eerste dag op iemand als BM, vervolgens ontwikkeld dat personage zich en gaf die reden tot twijfel aan over de loop van het spel. Dan is het juist verdachter als ik dat allemaal zou negeren en achter hem aan blijf lopen? Mijn argumentatie was terecht, je quote hier mijn reactie zonder de quotes van Brady, maar als je terugkijkt zul je zien dat ik gelijk heb. Ik zie niet in waarom ik iemand zou moeten negeren als wolf als ik toevallig op hem stemde op het begin van het potje? Dat slaat echt nergens op!


dan je laatste post, hier trek ik de conclusie dat je wacht op een lynch om dan lekker gezellig mee te lopen met de rest.

Er valt vandaag niets mee te lopen , het is een PM stem dag als je had opgelet. De reden waarom ik postte was om hier een discussie op gang te krijgen zodat ik zelf mijn beslissing kon maken aan de hand van deze posts, posts die er niet komen als niemand hier wat post om die discussies te starten.

samenvatting van dit alles; ik vind dat Zoey heel verdacht bezig is, omdat je zelf niet zoveel bijvoegd dan we al weten en je loopt vooral mee met de rest. En ten derde je probeert mensen verdacht te maken om zo de aandacht naar andere spelers te schuiven in plaats van naar jezelf. Je mag zeggen wat je wil maar mijn lynch gaat naar Zoey de groot

Conclusie van mij, Charlotte is wel erg hard op zoek om een goedje een moord in de schoenen te schuiven en hoopte dat hier met een hoop uit de context getrokken quotes en verdraaide woorden te realiseren. Erg wolfish zou ik dat willen benoemen. En dan verwijt je mij dat ik aandacht naar anderen schuif? De pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.

Mijn reacties staan in het vet ertussen!

Dit is echt zo'n wolvenpost, op het moment dat je het postte was het pas 12 uur..

Toen ik poste was er al meer dan 13 uur niet gereageerd, dus het bloede weer een beetje dood. Daarentegen zijn de enige die daar profijt aan hebben wolven, dus doe ff rustig ;).

Wat ik raar vind, dat ze zegt dat we het niet in activiteit moeten vallen maar ze geeft ook geen antwoord op mijn lynch mening. Dus ik vind dit wel heel vaag.

Ik was op het ziekenhuis, rustig aan, we kunnen niet allemaal binnen 1 uur reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Oke, bedankt dat je zo snel dan toch kon reageren. Nu heb ik een betere blik op de zaak. Ik heb gewoon mijn mening gezegd en daar is niks mis mee vind ikzelf.
 

DeletedUser

Gast
Toen ik poste was er al meer dan 13 uur niet gereageerd, dus het bloede weer een beetje dood. Daarentegen zijn de enige die daar profijt aan hebben wolven, dus doe ff rustig ;).

Ik zie niet in wat er niet 'rustig' aan mijn post was. Ik zeg alleen maar dat het vrij raar is dat je, 12 uur 's middags nota bene, gaat klagen over de activiteit. Je had blijkbaar de tijd om zelf iets toe te voegen, dat je dat niet doet en aangeeft 'dat je eerst een discussie op gang wilt brengen' is raar en wel om de volgende redenen:
-De manier waarop je een discussie wilt beginnen, als je zegt 'post eens jongens' dan gaat dat echt niet werken.
-Het feit dat je dit op een overduidelijk verkeerd tijdstip doet
-Het feit dat je niet gebruik maakt van de 24 pagina's die er al zijn om een verdachte te vinden, in plaats daarvan wil je nu dus dat anderen verdachten gaan vinden zodat jij, zoals de lieftallige Charlotte al aangaf, makkelijk kunt meelopen. (Hoezo zou je niet mee kunnen lopen bij een PM stemdag, dan kan het juist makkelijker want niemand gaat zeggen dat je te makkelijk meeloopt?)

Verder doe je nu wel alsof je alles al hebt verklaard, in je reactie op Charlotte, maar dat heb je helemaal niet. Je wuift alles weg met het gebruik van onder andere ':p' en 'op dat moment de beste optie'. Dingen die niet logisch zijn doe je af als logisch, het feit dat je zowel je BM als je heel makkelijke lynchstem, toen die persoon niet in gevaar was, op Brady hebt gedaan, doet mij vermoeden dat ook Brady wolf is. Ook dus je verhaal mbt Marie is niet zo logisch als je doet vermoeden.

Je maakt je imo alleen maar verdachter, met je zeer makkelijke counter en het niet zo logische gedrag dat je logisch noemt.
 

DeletedUser21981

Gast
Okaay mensen, het is vandaag een stem in pm dag.
We moeten nu dus echt heel erg eensgezind gaan stemmen anders hebben de wolven heel makkelijk een meerderheid.
Ik kan me niet herinneren dat er ooit een wolf dood is gegaan, dus er zullen nu nog zo'n 4/5 wolven over zijn.
We zijn met 12 spelers, dus we hebben eigenlijk 6 spelers nodig die op dezelfde persoon stemmen.

Het is volgens mij zo dat Seppe de rol Wreker was en dat hij gebeuld is.
Ik heb ook wel een vermoeden door wie Seppe gebeuld is en die persoon is daardoor imo bewezen.

Op dit moment moet ik echt weg tot de deadline en omdat we echt gezamenlijk MOETEN stemmen ben ik bijna wel verplicht om mee te gaan op Zoëy
 

DeletedUser

Gast
Ik begrijp niet waarom Zoey nu opeens zo verdacht is. Als ik dan wat quotes van Charlotte terug haal

kijk jackob helpt ook wel mee. maar als ik op roel ga stemmen dan loop ik ineens mee met jullie en dan krijg ik weer commentaar van sommige

E; roel is wel een beetje actief bezig die wolven te zoeken.

Fijn als je zo min mogelijk bloed aan je handen hebt. Je laat de lynch liever aan anderen over? Hoe wil je dan wolven eruit halen?

zeg je nu dat je een wolf bent?
Erg flauwe en makkelijke opmerking.

Ik durf niet te zeggen dat ik Zoey 100% vertrouw, maar er zit enige geloofwaardigheid in het verhaal dat ze me vertelde. Vandaar dat ik straks op Charlotte zal stemmen
 

DeletedUser

Gast
Mijn stem staat op Zoey. Zoals Otto al zegt klopt die post gewoon niet.
 

DeletedUser

Gast
Als er meer mensen ook meteen in topic zeggen wat ze van plan zijn te stemmen. Ik zie nu alleen 3 of 4 mensen die op zoey stemmen en 1 of 2 op Charlotte.
 

DeletedUser

Gast
-Dag 4-

Dood. Chaos. Inactiviteit. Johan von Schauwen. Dood. Chaos. Afwezigheid. Doodsheks. Mislukte Lunches. Wanhoop. Paniek. Ontgoocheling. Achtervolging. Klopjacht. Volgende poging. Nieuwe lunch. Veronika Ivanov. Gewapend. Premiejagend. Laatste schot. Charlotte Oosterbrug. Cupido. Dood. Chaos. Liefdesverdriet. Lars Janssens. Sterft. Dood. Bengel. Chaos. Nog meer liefdesverdriet. Otto Dekker. Wanhoop. Depressie. Dode Cupido. Samantha Bosch. Cupido. Liefdesdood. Wanhoop. Chaos. Vuur uitdoofd. Wolven dood. Geen lunches meer. Lynches. Dood. Chaos. Moord. Zoey de Groot. Muizenval. Bijziend. Onverwachte dood. Het hoofd in geslagen. Mislukte Lunches. Teleurgesteld dood. Geen lunches? Wanhoop? Chaos? Dood?

Nog 5 spelers over. Ik wil voor de deadline van morgen een stem van IEDEREEN. Iedereen die niet stemt, zal doodvallen. Alle partijen kunnen nog winnen, gewoon actief zijn en proberen te winnen.
=> Oneven, stemmen in topic. Netwerken mag, claimen MAG OOK.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik vertrouw Bai Chow maar niks. Hij zet iedereen ertoe om Zoey te lynchen, die uiteindelijk een goedje bleek te zijn. Wel veel cupido's dit potje, en dan ook nog een premiejarger :O
 

DeletedUser21981

Gast
Ik vertrouw Bai Chow maar niks. Hij zet iedereen ertoe om Zoey te lynchen, die uiteindelijk een goedje bleek te zijn. Wel veel cupido's dit potje, en dan ook nog een premiejarger :O

Ik heb gezegd dat ik dacht dat er nog 4/5 wolven inzaten, dus als we niet gezamenlijk zouden stemmen dat we dan sowieso gedoemd waren om te verliezen. Maar volgens mij is er nog nooit een wolf uit gegaan, dus ik vind het een beetje raar dat er geen wolven meer over zijn. Dus mijn theorie ging niet op.

Stelletje domme meelopers, voor ik dood ben ik heb de eerste 5 spelers gezien ik heb 3x goedje en 1 neutraaltje terug gekregen, de slimme persoon haalt zijn stem van me af.

Verder deze post.
1e 5 mensen
Waarvan 3 goed, 1 neutraal en 1 weet hij niet.
Van de eerste 5 mensen zijn er 4 dood, waarvan 2 neutraal.
De 2 neutrale zijn eruit, dus ik ben hoe dan ook goed aangezien er niet geïnfecteerd kan worden ofzo.
Ik wil dan ook vragen of jullie allemaal bij mij willen claimen of in elk geval even willen chatten:
CHAT!
 

DeletedUser

Gast
Ik vertrouw Bai Chow maar niks. Hij zet iedereen ertoe om Zoey te lynchen, die uiteindelijk een goedje bleek te zijn. Wel veel cupido's dit potje, en dan ook nog een premiejarger :O

Ik wil niet veel zeggen, maar Zoëy vond ik ook gewoon verdacht. Tevens is Bai volgens mij de enige die nog wilt Netwerken, ik heb anders weinig andere mensen op de chat gezien.
 

DeletedUser

Gast
Gezien de tijd die ertussen zit mag ik posten (telt niet als dubbelpost). Vanavond ben ik er niet, waardoor mijn stem nu op Brady staat. Met Bai heb ik genetwerkt en ik denk dat hij gewoon goed is. (Net als mij). Mensen kunnen altijd liegen, maar Bai kwam goed over.

Tevens de beargumentatie wegens Brady: Bai heeft nooit iedereen ernaar toe gezet, er waren serieuze argumenten waardoor Zoey wolf zou kunnen zijn, tevens kan één speler NOOIT iedereen ernaar toe zetten.

Hoe zit het tevens betreft de BM?
 

DeletedUser

Gast
aangezien er niet geïnfecteerd kan worden ofzo.
En hoe kom je bij deze nuttige informatie?
En waarom kan hij niet iedereen er toe zetten Roel?
Volgens mij probeer je nu iemand te beschermen die helemaal niet in bescherming genomen moet worden...
 

DeletedUser21981

Gast
En hoe kom je bij deze nuttige informatie?
En waarom kan hij niet iedereen er toe zetten Roel?
Volgens mij probeer je nu iemand te beschermen die helemaal niet in bescherming genomen moet worden...

Nou... er is nog nooit een wolf dood gegaan en er zijn ook geen wolven meer, dus dan kan er niet geinfecteerd worden ;)
 

DeletedUser21981

Gast
Ik zet mijn stem voorlopig op Brady

Het is niet dat ik hem helemaal niet vertrouw, het is meer dat het nu een gelijk spel is en ik zelf alleen bewezen ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan