• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #98 - Pure Chaos

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Yay! Gewonnen :D
Alleen jammer dat iedereen zo inactief was dat het ons wel heel makkelijk af ging.
En ik was in het begin van het potje inactief vanwege persoonlijke redenen en omdat ik steeds zat te wachten om de blinde muizenvalpm's van de spelleiders die ik steeds niet binnen kreeg...
Verder ben ik faliekant tegen anonieme stemmingen. (Een rol die daar voor zorgt kan wel, maar niet standaard) Door die stemmingen kan je daar niks uit afleiden en hebben slechtjes gewoon vrije toegang tot de lynch. That's so not done. En als je dan ook niet mag netwerken heb je echt helemaal niks om je stem op te baseren en daardoor wordt het weer inactief zodat je nog minder hebt om je stem op de baseren.

Ik had jullie nog gewaarschuwd voor een neutraaltje bij de eerste 5 spelers (facepalm)

Terwijl je niet mocht claimen inderdaad...
Als er staat niet claimen doe dat dan ook niet.
Ik was toen nog niet neutraal trouwens.
 

DeletedUser

Gast
Het waren geen anonieme stemmingen, je kon nog steeds zeggen op wie je stemde:O.

Claimen stond uit Noobje, doe het dan ook niet..

Hoe ging Bart dag 1 dood?
 

DeletedUser

Gast
Verwachtte al wel dat ik lunch zou zijn en dat na mijn dood nog maar 1 target over was. Maar dat er een kettingreactie aan vast kwam waardoor er maar 3 'actieve' mensen over bleven, zat dan wel weer echt tegen.

E. mag ik trouwens weten wat er nou precies bij de zieneringen van Zoey gebeurde?

Had je maar eerst het andere target moeten schieten:O

Een wolf kan zeggen: Ik stem op jan
En dan toch op piet stemmen. ;)

Maar dat valt op, dit gebeurt alleen bij de laatste stemming.
 

DeletedUser

Gast
Had je maar eerst het andere target moeten schieten:O



Maar dat valt op, dit gebeurt alleen bij de laatste stemming.

Eigenlijk wel, he :O
Maar dat gaat niet als dat al degene is waar ik op stemde. Dan zou iedereen die in leven proberen te houden.

@GeS. Nee, die is niet de forumbabe van het jaar geworden. Vooral omdat in de regels gevraagd werd om niet de handtekening aan te passen...
 

DeletedUser19654

Gast
Ik snap eigenlijk nog nie hoe ik dood ging, maar meende gewoon lunch te zijn geweest. Vond beetje raar omdat het er 2 waren in een keer dus had ook niet echt verwacht.

Maar zoals WWG ook al zegt, die anonieme stemmingen zijn echt zo waardeloos. Dan moet je gewoon hopen dat je eentonig met de goedjes mee stemt zodat de wolven de lynch niet winnen. Hoewel die kans best klein is en hoop zeer laag is.
 

Genius0615

Erinys
Ik was in het begin van het potje redelijk inactief, dan zag ik het gewoon niet meer zitten en heb ik me uitgeschreven :O

Ik was burger btw :O
 

DeletedUser

Gast
Maar dat valt op, dit gebeurt alleen bij de laatste stemming.

Ja het valt natuurlijk wel op. Hoe de spelers dan reageren: "Goh de wolven hebben met z'n allen op de dode gestemd. Jammer dat we niet kunnen achterhalen wie dat dan waren."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan