• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #98 - Pure Chaos

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Chaos ?

Het was stil in de dimensie van Chaos. Van een overbevolkte massa Chaos, was er enkel een klein groepje over. Waarvan er een geordend was. Geen Chaos. Ze waren geordend te werk gegaan. Ze wisten precies wat ze deden, en waarom ze het deden. Wat? Iedereen uitmoorden. Waarom? Omdat ze het konden.

Roel Meyer keek uit op een kerkhof. Het kerkhof was precies wat hij wou. Hij was heer en meester van dit kerkhof. Zijn kerkhof. Het kerkhof dat de kers op de taart moest zijn, voor zijn meesterplan. Maar, hij had nog een taak te volbrengen.

Het was stil in het hart van Chaos. Er waren nog maar enkelen levend. Niet voor lang. Chaos had trek, het wou nog iemand verslinden. De Chaos moest gesloopt worden, maar daarvoor moest er maar een partij leven. Iedereen bracht een stem uit. Brady werd geofferd aan het allesverslindende Chaos. De laatste Premiejager was gevallen. RIP Boba Fett.

De Grafdelver keek op naar het laatste nog levende slachtoffer. Deze zou hij persoonlijk begraven. Hij knikte naar zijn Lijk, Bai Chow, die de laatst levende Burger neerstak, en het op de grond gooide. Roel begon het gat te graven. RIC Mink Driessen.


Dit was het Chaotische Chaos WvW spel. Het spijt ons zeer dat er erg veel onduidelijkheid was, meer dan wij wouden creëren. Onze excuses hiervoor, we nemen geheel de verantwoordelijkheid op ons.

Hieronder alle namen en hun accounts

Alice Mink Driessen
Kyra Alexis Hayden
WWG Bai Chow
DonFrank Roel Meyer
Bezem Brady Anderson
Initia Bart Hofman
Marianne Floor Dujardin
Than26 Johan Declerqe
Gewooneenspartaan Sade Lasui
MoonMonkey Marie Vandamme
Zoetermeer Amber Nachtegaele
Genius Seppe Keersmaker
Hawkeye008 Caitlyn Huisman
Noobje Jackob Smets
Marcoknight Samantha Bosch
Vinie Charlotte Oosterbrug
Fireas Veronika Ivanov
PartOfTheGame Otto Dekker
EdAtGlorie Lars Janssens
Relax Zoëy de Groot
Ydeger Johan von Schauwen

We hopen dat ondanks de af en toe slechte communicatie tussen de leiders onderling jullie toch nog een beetje heeft genoten.
 

DeletedUser

Gast
Het viel me zwaar tegen tbh, zowel achter als voor de schermen(het niveau).

Iedereen had door dat dat Maan was, maar om hem nou kinderachtig te noemen of op hem te stemmen, dat is toch zelf kinderachtig te noemen.
 

DeletedUser10470

Gast
Wins #2! 2e keer gewonnen, happy :) En weer niet als goed of slecht :) Vorige keer Cupido, nu als Grafdelver :) Goed gespeeld WWG, we are the best.

Mag ik weten wie de leiders zijn? Heb nog een hartig woordje met de te spreken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Het viel me zwaar tegen tbh, zowel achter als voor de schermen(het niveau).

Iedereen had door dat dat Maan was, maar om hem nou kinderachtig te noemen of op hem te stemmen, dat is toch zelf kinderachtig te noemen.

Yup, maar het was niet offensive tegenover de spelleiding aka modje, dus het maakte niet uit :D
 

DeletedUser

Gast
ik vind t ook wel knapp dat brady niet doorhad dat er geen wolven waren, terwijl er op dag 3 eros wraak 3 keer stond, wat mij er op laat duiden dat t eros wraak is :X
EN daarna ook nog geen lunches meer, sorry bezem, maar dat is gewoon slecht :X
 

DeletedUser

Gast
Verwachtte al wel dat ik lunch zou zijn en dat na mijn dood nog maar 1 target over was. Maar dat er een kettingreactie aan vast kwam waardoor er maar 3 'actieve' mensen over bleven, zat dan wel weer echt tegen.

E. mag ik trouwens weten wat er nou precies bij de zieneringen van Zoey gebeurde?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20686

Gast
Verwachtte al wel dat ik lunch zou zijn en dat na mijn dood nog maar 1 target over was. Maar dat er een kettingreactie aan vast kwam waardoor er maar 3 'actieve' mensen over bleven, zat dan wel weer echt tegen.

E. mag ik trouwens weten wat er nou precies bij de zieneringen van Zoey gebeurde?

Daar ben ik ook benieuwd naar?
 

DeletedUser

Gast
iets om de Chaos te verhogen ;) een blinde muizenval, een muizenval die compleet random iets te zien krijgt.
 

DeletedUser

Gast
Fijn :p
de naam zegt t eigenlijk al wel, he. Een blinde zienende rol...
 

DeletedUser19654

Gast
Dus ik mag mezelf niet zijn :(
En ik vond nie leuk dat ze mij weer zo vroeg moesten lynchen en echt srry ik vond het potje gewoon iets te veel falen. Was te inactief spelers en spelleiding en snapte er in begin niet erg veel van
 

DeletedUser

Gast
Dus ik mag mezelf niet zijn :(
En ik vond nie leuk dat ze mij weer zo vroeg moesten lynchen en echt srry ik vond het potje gewoon iets te veel falen. Was te inactief spelers en spelleiding en snapte er in begin niet erg veel van

Die zinsconstructie gewoon, en inactief spelers... :|
 

DeletedUser

Gast
ik vind t ook wel knapp dat brady niet doorhad dat er geen wolven waren, terwijl er op dag 3 eros wraak 3 keer stond, wat mij er op laat duiden dat t eros wraak is :X
EN daarna ook nog geen lunches meer, sorry bezem, maar dat is gewoon slecht :X

Ja ik was misschien veel te lui :p
 

DeletedUser21674

Gast
Ik had jullie nog gewaarschuwd voor een neutraaltje bij de eerste 5 spelers (facepalm)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan