• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #98 - Pure Chaos

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
zolang ze nog geen deadline hebben gezegd of iets van dat de dag voorbij is moeten we nog wachten
 

DeletedUser

Gast
Zolang er geen Deadline is geweest mag ik blijkbaar zeggen wat ik wil. Op advies van iemand wijzig ik mijn stem van Bai naar Jackob.
 

DeletedUser

Gast
Ja King of Chaos, verdwijn anders gewoon :/
Nuja er komt (hopelijk) wel een uitslag vanavond, nog ffjes geduld.
 

DeletedUser

Gast
[12:28:13] Zoëy : Wat is er met wvw gebeurd?
[12:28:37] King : We kregen 5 stemmen
[12:31:25] King : verder was queen plotseling weg
[12:47:15] Zoëy : Misschien is het allemaal te chaotisch voor de spelers, ze moeten op alt accounts checken, geen duidelijke deadline richtlijnen, elke dag moeten ze op een andere manier stemmen
[12:47:42] Zoëy : Kan best voorstellen dat met dat alles spelers niet correct reageren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als het de bedoeling was dat we een stem in PM stuurden heb ik dat toch gemist.
We kunnen onze stemmen toch onmogelijk richten als we zelfs niet eens weten of we überhaupt nog in leven zijn?
 

DeletedUser

Gast
Deadline.

-Nacht 3-​

Stilte. Wachten. Chaos. Wanorde. Stress. Paniek. Verzuchting. Angst. Dood. Lynchen. Chaos. Moord. Jackob Smets. Bijziend. Gestoord. Zienend. Pijn. Dood. Afwezigheid. Inactief. Weg. Langer afwezig. Amber Nachtegaele. Heks. Levensreddend. Dood. Chaos. Bescherming. Verstopping. Beschutting. Veilig. Hoop. Wanhoop. Chaos. Afwezigheid. Caitlyn Huisman. Beul. Wreker. Dood. Seppe Keersmaker. Burger. Dood. Afwezigheid. Johan von Schauwen. Chaos. Wanhoop. Zienering. Bespionage. Falen. Geruchten. Vuur. Dood. Vlam. Blind. Muizenvanger. Dood. Wanorde. Zieneren. Eros. Wraak. Eros. Wraak. Eros. Wraak. Bloedlust. Meer Chaos. Meer wachten. Meer stilte. Meer chaos.

Volgende deadline: morgen ergens.
Aangezien het een even dag is en ik weet dat mensen dit gaan vergeten:
Totdat er deadline geroepen wordt mag je:
- Claimen
- Niet netwerken, dus enkel topic gebruiken(uitzondering is partijen van slechtjes/neutraaltjes)
- Enkel via pm stemmen, naar beide spelleiders. Stemwijzigingen zo veel mogelijk beperken. Stemmen in topic worden niet goedgekeurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik schrijf me bij deze uit. Laat me maar dood vallen ofzo.

En Rabbid; die post was niet eens zo offensive! Ik snap niet waarom dat nu weer verwijderd moet worden, en ik snap al helemaal niet waarom jij als mod hierin bezig bent terwijl je niet eens spelleider bent.

Corruptie enzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Even op een rijtje:

Jackob Smets => Lynch
Amber Nachtegaele. => Inactief
Caitlyn Huisman => Inactief
Seppe Keersmaker => Beul actie
Johan von Schauwen => Waarschuwing

Woorden:

Zienering/Zieneren
Muizenvanger

Denk ik het zo goed?
 

DeletedUser

Gast
Even op een rijtje:

Jackob Smets => Lynch
Amber Nachtegaele. => Inactief
Caitlyn Huisman => Inactief
Seppe Keersmaker => Beul actie
Johan von Schauwen => Waarschuwing

Woorden:

Zienering/Zieneren
Muizenvanger

Denk ik het zo goed?

Ik dacht dat johan al de 2e dag dood was haha

En ik denk dat ze bedoelen dat seppe een beul was;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Kom op mensen, we kunnen het potje niet zomaar in activiteit laten vallen..
 

DeletedUser

Gast
het klinkt mischien vroeg voor een lynch stem, maar heb vanavond niet zoveel tijd. Bij deze verdenk ik Zoey de groot om de volgende redenen.

Volgens mij is dat nog altijd de bedoeling van het spelletje. Dan had je je niet moeten inschrijven.
In mijn ogen krijg jij van mij ook de dag 1 stem Marie Vandamme. Je ligt ontzettend tegen te drammen tegen iedereen.

Als de spelleiding roept dat het dag 1 is dan is het dag 1, dat betekend dat dag 0 voorbij is, of ze nou deadline typen of niet. Go with the flow or go home!

Brady Anderson

Waarom zou je op een inactieve een bm stem hebben uitgebracht. Toen jij deze reactie posten was brady nog niet online gekomen. Wat wel een beetje verdacht is vind ikzelf, maar dat heb ik tussen de vingers gezien.

E - 15:02 :
Zeg inactieverds, zullen we eens verder discussiëren?

Waarom zei je tegen ons dat we inactievers waren. Ik heb maar 3 posten op dag 0 en 1 gezien, dus waarom noem je ons inactievers.

Ik vind Mink apart. Het feit dat hij gisteren de handdoek in de ring wilde gooien alsof hij wist dat hij ontdekt was. Tenminste, zo kwam het op mij over.

hier verdenk je mink, alleen maar omdat hij een beetje vreemd doet. Vanaf hier denk ik echt dat je iedereen probeert te beschuldigen en probeerd iedereen mee te krijgen om op die ene persoon te stemmen.

Marie was toch diegene die zo ontzettend moeilijk en zeurderig deed op dag 0? Toen waren er geen 'verdachten' en als je dan op iemand moet stemmen is de keuze al gauw gemaakt voor de zuurpruim :p

En dan, waarom zou je op marie gaan stemmen alleen maar omdat zij een beetje zeurig deed op dag 0. Dus je stemt op iemand omdat hij zeurig aan het doen is?

Op dag 0 zijn er altijd nog weinig verdachten, veel spelers voelen zich dan lullig om zomaar op iemand te stemmen zonder iemand voor het hoofd te stoten. Op zo'n dag zijn er altijd mensen die daardoor stemmen op inactieverds en mensen die zich op een dermate manier presenteren dat je je niet schuldig voelt als je op hun stemt. Dat is geen 'wolvengedrag' dat is gewoon normaal menselijk gedrag wat niets te maken heeft met je rol in het spel.

En hier heb ik mijn antwoord. Dus als ik het begrijp heb je op marie gestemd omdat je je lullig voelt om een echte verdachte weg te stemmen?

Mijn stem voor vandaag is op Brady Anderson. Ondanks dat hij zelf al eerder aangaf best hypocriet te zijn blijkt dat hij er nog niets van geleerd heeft, hij post nèt genoeg om actief te zijn maar heeft nooit wat bij te dragen buiten verwijten naar meeloopgedrag. Terwijl hij zelf hetzelfde gedrag vertoont. Het gebrek aan eigen theorieën op wolven en stilletjes meelopen op anderen leveren voor mij genoeg bewijs om hem voor vandaag te verdenken.

Eerst wou je Brady als bm en dan ineens als lynch en dat alleen omdat hij een beetje inactief is? Je bent zelf ook niet zo actief met verdachte te zoeken en echt goede redenen te geven.

Kom op mensen, we kunnen het potje niet zomaar in activiteit laten vallen..

dan je laatste post, hier trek ik de conclusie dat je wacht op een lynch om dan lekker gezellig mee te lopen met de rest.


samenvatting van dit alles; ik vind dat Zoey heel verdacht bezig is, omdat je zelf niet zoveel bijvoegd dan we al weten en je loopt vooral mee met de rest. En ten derde je probeert mensen verdacht te maken om zo de aandacht naar andere spelers te schuiven in plaats van naar jezelf. Je mag zeggen wat je wil maar mijn lynch gaat naar Zoey de groot

E; lynch moet in pm, maar ik wou mijn mening geven over mijn lynch stem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wat ik raar vind, dat ze zegt dat we het niet in activiteit moeten vallen maar ze geeft ook geen antwoord op mijn lynch mening. Dus ik vind dit wel heel vaag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan