• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

God bestaat...!!

DeletedUser20450

Gast
Behalve politiek en advocaten dan, die zijn door de duivel geschapen.
 

DeletedUser

Gast
Behalve de advocaat van de duivel. Die is daarintegen weer door de kerk aangesteld.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben zelf niet sterk gelovig, maar denk wel dat er meer is na de dood. Het zal geen god zijn wat ik denk dat er na de dood is denk ik.

Nog een vraag voor de rest: Geloven jullie wel in de duivel/duivel aanhang(illuminati)?
Ik heb laatst wat video's gezien op youtube genaamd "The truth may scare you" hierin zie je dat zo'n beetje elke bekende personage op tv/youtube/muziek industrie allemaal satanische gebaren maken in hun video clips, wat ik voortdurend zie maar echt 0,0 erg in heb, maar alles klopt met een beetje natrekken van de gegevens. Ik zie ook in alle bekende tv programma's allemaal driehoeken/ogen/diezelfde satanische bewegingen.. Michael Jackson zei ook voor zijn dood (wat weerlegd wordt als moord door de illuminati) dat de grote baas van Sony letterlijk de duivel was. Dit was een week voor zijn dood. https://www.youtube.com/watch?v=8Wffip2LaWY
 

DeletedUser

Gast
Ja, er is meer na de dood. Biologische reincarnatie.

Voor de personen die in God geloven is Satan net zo reeel. Zonder kwaad is het onmogelijk het goede te definieren.

Illuminatie zijn geen duivelsaanbidders, maar een orde der vervolmaakbaren. Gerelateed aan de vrijmetselaarsloge's en verder weg zelfs de Tempeliers.

Satanistische gebaren, bewegingen is voor bijgelovigen helemaal correct. Als jij dat erin wilt zien zie jij dat er in. De rest denkt en kijkt normaal naar zaken en ziet dat weer niet.
 

DeletedUser

Gast
Satanistische gebaren, bewegingen is voor bijgelovigen helemaal correct. Als jij dat erin wilt zien zie jij dat er in. De rest denkt en kijkt normaal naar zaken en ziet dat weer niet.

Zo dacht ik eerst ook, maar het is allemaal wel heel erg toevallig dat iedereen aan de "top" dit doet. Normaal zou ik er ook niks van zien, maar die video's opende mij de ogen.
 

Araluen

Manticore
Ja, er is meer na de dood. Biologische reincarnatie.

Voor de personen die in God geloven is Satan net zo reeel. Zonder kwaad is het onmogelijk het goede te definieren.

Illuminatie zijn geen duivelsaanbidders, maar een orde der vervolmaakbaren. Gerelateed aan de vrijmetselaarsloge's en verder weg zelfs de Tempeliers.

Satanistische gebaren, bewegingen is voor bijgelovigen helemaal correct. Als jij dat erin wilt zien zie jij dat er in. De rest denkt en kijkt normaal naar zaken en ziet dat weer niet.

Je zou het aardse bestaan als een kwaad kunnen definiëren, het leven op aarde is dan een voorbereiding op de dood. De mensen die goed leven gaan naar de hemel en de mensen die slecht leven staat meer slechts te wachten: de hel.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb een godsdienstleraar gehad die zelfs dat symbolisch interpreteerde :p eeuwig leven was volgens hem niet lichamelijk aanwezig zijn op een wolk of zo, maar verder leven in iemand anders gedachten en handelingen
Ik denk persoonlijk niet dat er wat gebeurt me mij na de dood, maar natuurlijk wel met wat je verwezenlijkt hebt...
 

DeletedUser

Gast
Heeeey! K zal mezelf dven voorstellen voor k zomaar mee doe aan de discussie; ben n oud grepolis speler (wereldwonderen Omikron gewonnen #grootste prestatie in t spel :p) maar k was eig nog wel benieuwd of dit soort discussies er nog altijd waren; en gelukkig ze zijn er nog! Ik hoop dat jullie t niet erg vinden als k n beetje meediscussieer zonder grepolis speler te zijn?

Op het onderwerp:
Natuurlijk bestaat God! Er zijn namelijk mensen die het echt kunnen geloven vanuit hun hart, en in de Bijbel staat de tekst:
Het geloof is een vaste grond der dingen die men weet, en een bewijs der zaken die men niet ziet! Gelovigen hebben dus het bewijs voor God!
 

Araluen

Manticore
Heeeey! K zal mezelf dven voorstellen voor k zomaar mee doe aan de discussie; ben n oud grepolis speler (wereldwonderen Omikron gewonnen #grootste prestatie in t spel :p) maar k was eig nog wel benieuwd of dit soort discussies er nog altijd waren; en gelukkig ze zijn er nog! Ik hoop dat jullie t niet erg vinden als k n beetje meediscussieer zonder grepolis speler te zijn?

Op het onderwerp:
Natuurlijk bestaat God! Er zijn namelijk mensen die het echt kunnen geloven vanuit hun hart, en in de Bijbel staat de tekst:
Het geloof is een vaste grond der dingen die men weet, en een bewijs der zaken die men niet ziet! Gelovigen hebben dus het bewijs voor God!

Ik speel zelf ook geen grepolis meer! :p

Maar jij wil dus zeggen dat god alleen bestaat voor mensen die in hem geloven?
 

DeletedUser

Gast
Ik speel zelf ook geen grepolis meer! :p

Maar jij wil dus zeggen dat god alleen bestaat voor mensen die in hem geloven?
Haha oke, ook een echte veteraan?
Neej ik bedoel meer te zeggen, als zij het geloven bestaat Hij dus inderdaad echt! Voor iedereen!
En afgezien van dat; Hij onderhoud de aarde, en Hij doet nog steeds wonderen, dat wij ze niet zien is iets anders... Vaak hebben mensen hun eigen manier van zalig worden al uitgedacht, het gaat echter om de weg die God met ze heeft, en sommigen zien die weg niet. Maar God is er wel altijd!
 

DeletedUser20586

Gast
Haha oke, ook een echte veteraan?
Neej ik bedoel meer te zeggen, als zij het geloven bestaat Hij dus inderdaad echt! Voor iedereen!
En afgezien van dat; Hij onderhoud de aarde, en Hij doet nog steeds wonderen, dat wij ze niet zien is iets anders... Vaak hebben mensen hun eigen manier van zalig worden al uitgedacht, het gaat echter om de weg die God met ze heeft, en sommigen zien die weg niet. Maar God is er wel altijd!
Verklaar Afrika, rampen en andere narigheid. Allemaal van jouw oppermachtige god?
 

DeletedUser21911

Gast
Wat een onzin allemaal in dit topic.

Mensen die geloven kunnen beter eerst wat wetenschappelijk onderzoek naar het ontstaan van het universum/de aarde, theorieën (en feiten) over evolutie, dat de aarde ietsje ouder is dan zoveel duizendjaar en dat Adam en Eva niet de eerste mensen op deze planeet waren (valt ook onder evolutie). Of gewoon het gezond verstand gebruiken en beginnen bij het feit dat de aarde niet het centrum van het universum is.
 

DeletedUser

Gast
Wat een onzin allemaal in dit topic.

Mensen die geloven kunnen beter eerst wat wetenschappelijk onderzoek naar het ontstaan van het universum/de aarde, theorieën (en feiten) over evolutie, dat de aarde ietsje ouder is dan zoveel duizendjaar en dat Adam en Eva niet de eerste mensen op deze planeet waren (valt ook onder evolutie). Of gewoon het gezond verstand gebruiken en beginnen bij het feit dat de aarde niet het centrum van het universum is.


Ik heb in dit topic al duizend keer herhaald dat je met die instelling ook maar sprookjesboeken moet afschaffen omdat die kinderen een fout beeld van de realiteit geven -.- de bijbel is geen wetenschappelijk naslagwerk, dat weet je zelf ook wel -.-

God is wat je er zelf van maakt, maar in ieder geval geen oppermachtige watdanook. Eerder iets dat leeft in jezelf en je zou moeten aanzetten om goede dingen te doen en lief te hebben, de meeste mensen hebben dat, maar beroemen zichzelf er op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Denk ik ook, maar eigenlijk is het een beetje een verlengstuk van normen en waarden.
Maar wie zijn wij om mensen van hun houvast te beroven als dit hun in het leven helpt?
 

Araluen

Manticore
Haha oke, ook een echte veteraan?
Neej ik bedoel meer te zeggen, als zij het geloven bestaat Hij dus inderdaad echt! Voor iedereen!
En afgezien van dat; Hij onderhoud de aarde, en Hij doet nog steeds wonderen, dat wij ze niet zien is iets anders... Vaak hebben mensen hun eigen manier van zalig worden al uitgedacht, het gaat echter om de weg die God met ze heeft, en sommigen zien die weg niet. Maar God is er wel altijd!

Ok, dus deze persoon:

Verklaar Afrika, rampen en andere narigheid. Allemaal van jouw oppermachtige god?

ziet die weg overduidelijk niet, toch?

Wat een onzin allemaal in dit topic.

Mensen die geloven kunnen beter eerst wat wetenschappelijk onderzoek naar het ontstaan van het universum/de aarde, theorieën (en feiten) over evolutie, dat de aarde ietsje ouder is dan zoveel duizendjaar en dat Adam en Eva niet de eerste mensen op deze planeet waren (valt ook onder evolutie). Of gewoon het gezond verstand gebruiken en beginnen bij het feit dat de aarde niet het centrum van het universum is.

Uh, waar in dit bericht staat het onwrikbare bewijs dat god niet bestaat?
Als je zo trots bent op dat wetenschappelijk onderzoek zul je echt met iets beters moeten komen.
 

DeletedUser18702

Gast
Het probleem van dit onderwerp is dat je niet kunt bewijzen dat god bestaat, maar je kunt ook niet bewijzen dat god niet bestaat
 

DeletedUser

Gast
Je hoeft het toch ook niet te bewijzen? Als je gelooft dat hij niet bestaat, moet dat toch afdoende zijn?! ;)
 

DeletedUser18702

Gast
Voor iemand die niet in god geloofd, is dat voor hem/haar wel afdoende, maar daar kun je andere mensen niet mee overtuigen. Dit topic is dus een beetje zinloos omdat elkaar moeten overtuigen van zijn/haar gelijk, terwijl er geen harde bewijzen op tafel liggen
 
Bovenaan