DeletedUser
Gast
We gaan hier verder:
Het is jammer dat niemand van jullie een keuze heeft gemaakt. Want meerdere opties zijn er niet. Het grappige is dat veel wetenschappers struikelen over het vraag stuk: Hoe is "the big bang" ofwel de "Oerknal" ontstaan. Niemand heeft het exact uitgevonden en velen weten het nog steeds niet. Sterker nog velen zeggen dat er wel een schepper moest zijn. Ze vermelden niet exact dat het God was, maar het feit al dat ze zeggen dat iets de oerknal tot stand heeft gebracht, zegt al dat het niet uit zichzelf kon ontstaan.Maar blijkbaar hebben we wetenschappers om ons heen die nog niet ontdekt zijn
En daar heb je hem, de vraag der Atheisten: Wie heeft God geschapen?!
Beste Quinn4Ever, ik zal deze vraag beantwoorden. Nogmaals heb ik je gezonde verstand/logica hiervoor nodig. Helaas wou je het bij die andere 2 keuzes niet gebruiken, maar wie weet gebruik je het dit keer wel!
Je moet voor mij het volgende antwoorden:
Stel je hebt een vriend die Peter heet en ik vraag jou:
Jou vriend Peter, is bevallen van een baby in het ziekenhuis. Kun je raden of het een jongen of een meisje was?
Kun jij mij een antwoord geven op deze vraag Quinn4Ever? En probeer zelf een antwoord te geven op deze vraag.
................................................