• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Malaysia Airlines MH17

DeletedUser

Gast
Zoveel vingers die naar Poetin wijzen, geloof mij als hij het oosten wou hebben had die het nog de zelfde dag als de krim geannexeerd. Deze "separatisten " waren gewoon burgers tot ze door de nazi's uit Kiev werden gebombadeerd. Dusjaa ik zou ze ook indirect steunen als ik de Russen was. En ik heb respect voor ze hun staan tenminste wel op tegen het westen. Hier in het westen blijven we maar als een schaap de rest van de kudde volgen.
En hee hoe klein is de kans dat er in zo korte tijd 2x wat vreemd gebeurd met een toestel van malasia airlines. Miss tog iets te maken met die speeches van de Maleisische president gericht tegen het westen. Waar die Amerika indirect linkt aan de twin towers en de alquada en aftakkingen als isis alnusra boko haram moslim broederschap etc etc. Kzal eff die speeches opzoeken, zag hem laats langskomen met no ondertiteling.

Ja doe dat.

Ik kijk uit naar een filmpje in het weetikveelwatvoortaal zonder ondertiteling! Overtuigende bronnen en goed argument!
 

DeletedUser

Gast
Filmpje staat 2 opmerkingen eronder. En het is in het Engels met Nederlandse ondertiteling.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14801

Gast
Veel wat we horen kan ook propaganda zijn, ik geloof nog niet alles wat ze vertellen.
Kijk maar naar het Russische staats tv, beetje een schande wat ze daar rond bazuinen.
Wat ik wel weet, is dat het geen foutje is geweest.

De Russische BUK luchtdoel geschut, of wel SA11, is een radar geleide projectiel.
Hiermee kunnen ze dus ook de code lezen van het toestel dat ze volgen.
Deze code vertelt hun of het een burger of militair toestel is en waar het zijn thuis haven heeft.
ook kunnen ze zien waar het vandaan komt en zijn bestemming.
Dit apparaat kan alleen door goed opgeleide personeel bediend worden, anders word het niets.
En waar komen die vandaan, waar dat apparaat nu weer staat, in Rusland.

Het is vreselijk wat er gebeurd is, het zal je broer/zus of jou kind zijn in dat toestel.
Je bent de wanhoop voorbij lijkt me, niet te beschrijven.
Mijn gedachte gaan zeker naar hun familie/vrienden en collega`s.
 

DeletedUser

Gast
Het is erg wat er is gebeurd, maar om gelijk rusland de schuld ervan te geven dat hun verantwoordelijk zijn???
Het buk systeem is sovjet makelij (1984) aangezien het voor rusland om een oud systeem gaat.
Om daar rusland gelijk verantwoordelijk te houden gaat een beetje ver.

De Ukraine en de VS wisten al vanaf 29 juni dat de separatisten beschikken over een buk systeem met een bereik van 15 kilometer hoogte, aangezien op 29 juni de separatisten een militair complex veroverd hadden op de ukrainiers waar het betreffende buk systeem stond.

Het filmpje met het missende raket op het buk systeem zegt helemaal niks, aangezien de separatisten de maandag daarvoor een militair transport vliegtuig neergehaald had die op 6,5 kilometer hoogte vloog, hier deed ukraine ook al hypocriet en gaf aan dat rusland hiervan schuldig was terwijl ze al vanaf de 29ste al wisten dat de separatisten de middelen hadden om het zelf te doen.

Niet vergeten dat in 2001 ukraine ook al eens passagiers vliegtuig had neer geschoten.
 

DeletedUser

Gast
Een meisje die ik ken is hier ook bij omgekomen.. nog maar 15 jaar.. :(
 

DeletedUser

Gast
Ik vind die amerikanen echt grappenmakers zeg. gister middag zijden ze nog dat ze in de avond met bewijs zouden komen wie het had gedaan.
Whahahahaha dat bewijs kennen we ondertussen wel van ze. zo zouden ze ook bewijs hebben gehad dat saddam massa vernietingswapens had. En ze zouden ook kunnen bewijzen dat assad zijn eigen bevolking uitmoord met saringas.
Leuke is dat we dat bewijs nooit hebben kunnen zien maar sommige wel zo dom zijn dat ze van de hoogste toren schreeuwen dat rusland het is. terwijl er geen bewijs is.. Hoe dom ben je... hoe nep ben je... Je geeft iemand de schuld zonder dat je het bewijs zelf uberhaupt heb gezien.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind die amerikanen echt grappenmakers zeg. gister middag zijden ze nog dat ze in de avond met bewijs zouden komen wie het had gedaan.
Whahahahaha dat bewijs kennen we ondertussen wel van ze. zo zouden ze ook bewijs hebben gehad dat saddam massa vernietingswapens had. En ze zouden ook kunnen bewijzen dat assad zijn eigen bevolking uitmoord met saringas.
Leuke is dat we dat bewijs nooit hebben kunnen zien maar sommige wel zo dom zijn dat ze van de hoogste toren schreeuwen dat rusland het is. terwijl er geen bewijs is.. Hoe dom ben je... hoe nep ben je... Je geeft iemand de schuld zonder dat je het bewijs zelf uberhaupt heb gezien.

Staaltje Amerikaans bluf poker, alleen rusland had dit keer zijn huiswerk gemaakt.
 

DeletedUser

Gast
Maar helaas ik denk dat rusland onder het zelfde hoedje als het westen speeld.
Net als de eerste 2 wereld oorlogen waar beide kampen door de zelfde bankiers werden gefinancierd.
Enigste hoop ligt nu nog bij het grosse gedeelde van de mensheid in de hoop dat ze van hun bank af komen.
 

DeletedUser

Gast
en dan wordt er gevraagd om een paar niet aan te vallen op alle servers omtrend dit en wat gebeurt er, spelers doe dat gewoon, niet dat het mij heel erg veel uitmaakt, maar we vinden het allemaal zielig, maar oh wee als je wat moet doen ervoor, dan wordt het wel heel erg lastig, wat is nu een paar uur in je hele leven??? kom op zeg, toon eerst respect en gooi je arrogantie aan de kant.

ik heb in dit verhaal niemand verloren, maar wel met de aanslag op de twin tower in new york toen der tijd, dus ik weet wat sommige meemaken en uit respect voor hun kan ik gerust een paar uur van me leven respect voor hun tonen ook al is dit maar een spel
 

DeletedUser

Gast
Ik vindt dit zeer erg voor de familie en die mensen veel sterkte aan hun.

Ik dacht dat ze het al wisten die russen rebellen. Video opname raketsysteem waar er 4 moesten zijn maar er waren maar 3 raketten meer.
Poetin help ze alleen.
 

DeletedUser

Gast
Ik vindt dit zeer erg voor de familie en die mensen veel sterkte aan hun.

Ik dacht dat ze het al wisten die russen rebellen. Video opname raketsysteem waar er 4 moesten zijn maar er waren maar 3 raketten meer.
Poetin help ze alleen.

Als er iemand neergestoken is in Amsterdam en ik film jou lopend met een mes in Utrecht, betekend toch ook niet dat jij die persoon in Amsterdam neergestoken hebt??

Dat is precies met dat filmpje, die buk systeem was gefilmd in gebied die in handen is van het Oekrainse leger, je gelooft toch zelf niet dat die separatisten rustig op hun gemakje door Oekraine kan rijden met zo'n buk systeem???

Dit is typische vervalste anti-Rusland propaganda.

Afgelopen nacht heeft de VS bekend gemaakt dat ze geen bewijs hebben tegen Rusland en de separatisten, dat wilt niet zeggen dat ze geen bewijs hebben, ze weten heel goed wie het gedaan heeft, namelijk Oekraine...... dus na 2001 nu in 2014 weer.

lees dit maar eens http://rt.com/news/174496-malaysia-crash-russia-questions/
 

DeletedUser10508

Gast
Dit is typische vervalste anti-Rusland propaganda.

Afgelopen nacht heeft de VS bekend gemaakt dat ze geen bewijs hebben tegen Rusland en de separatisten, dat wilt niet zeggen dat ze geen bewijs hebben, ze weten heel goed wie het gedaan heeft, namelijk Oekraine...... dus na 2001 nu in 2014 weer.

Dit is vast wel weer eens een achterlijke vraag voor jou en alle andere top-mensen die er alles over weten en kunnen rieken wanneer iets propaganda is of niet, maar waarom nemen we dan geen sanctie's tegen Oekranië i.p.v Rusland?
 

DeletedUser

Gast
Dit is vast wel weer eens een achterlijke vraag voor jou en alle andere top-mensen die er alles over weten en kunnen rieken wanneer iets propaganda is of niet, maar waarom nemen we dan geen sanctie's tegen Oekranië i.p.v Rusland?

Dat vraag ik me ook af + waarom controleren de rebellen dat gebied waar dat vliegtuig is neergestort is
 

DeletedUser

Gast
Dit is vast wel weer eens een achterlijke vraag voor jou en alle andere top-mensen die er alles over weten en kunnen rieken wanneer iets propaganda is of niet, maar waarom nemen we dan geen sanctie's tegen Oekranië i.p.v Rusland?

Waarom waren er geen sancties ingesteld toen Oekraine in 2001 een passagiersvliegtuig neer haalde?
Waarom waren er geen sancties ingesteld tegen Amerika toen hun een iraans passagiersvliegtuig neerschoot (290 doden)?
Waarom worden er geen sancties gezet op Israël, die nu al meer dan 600 burgers doodgeschoten heeft, bombarderen van ziekenhuizen, huizen en het neer knallen van spelende kinderen?

Waarom zou Rusland sancties moeten krijgen als Rusland niet eens dat vliegtuig uit de lucht geschoten heeft?

Waarom doet het westen niks aan Oekraine om niet te vechten in het gebied waar het vliegtuig verspreid ligt?

Stel eerst eens de juiste vragen af, vergelijk met soort gelijke situaties met andere landen, ga zoeken op internet, voornamelijk naar onafhankelijke nieuwsbronnen ipv nieuwsbronnen die op westerse propaganda gericht is.

Maar ja jullie geloven het zelf nog niet als amerika het nu verteld wie er daadwerkelijk achter zit, aangezien vanaf seconde 1 al gelijk de vinger naar Rusland werd gewezen zonder ook maar met enige bewijs voering te komen.
Aangezien de laatste 10 jaren toch al elke keer Rusland in een negatief daglicht te zetten zijn we dat gaan geloven dat rusland de boeman is.
 

DeletedUser

Gast
Waarom waren er geen sancties ingesteld toen Oekraine in 2001 een passagiersvliegtuig neer haalde?
Waarom waren er geen sancties ingesteld tegen Amerika toen hun een iraans passagiersvliegtuig neerschoot (290 doden)?
Waarom worden er geen sancties gezet op Israël, die nu al meer dan 600 burgers doodgeschoten heeft, bombarderen van ziekenhuizen, huizen en het neer knallen van spelende kinderen?

Waarom zou Rusland sancties moeten krijgen als Rusland niet eens dat vliegtuig uit de lucht geschoten heeft?

Waarom doet het westen niks aan Oekraine om niet te vechten in het gebied waar het vliegtuig verspreid ligt?

Stel eerst eens de juiste vragen af, vergelijk met soort gelijke situaties met andere landen, ga zoeken op internet, voornamelijk naar onafhankelijke nieuwsbronnen ipv nieuwsbronnen die op westerse propaganda gericht is.

Maar ja jullie geloven het zelf nog niet als amerika het nu verteld wie er daadwerkelijk achter zit, aangezien vanaf seconde 1 al gelijk de vinger naar Rusland werd gewezen zonder ook maar met enige bewijs voering te komen.
Aangezien de laatste 10 jaren toch al elke keer Rusland in een negatief daglicht te zetten zijn we dat gaan geloven dat rusland de boeman is.

Waarom pakt rusland de krim in, waarom zet rusland tanks enzo in op de grens om mee te helpe eh.

Oeit al ins gezien hoe die russen eten op vakantie 1 bord met alles en de helft laten liggen.
 

DeletedUser

Gast
Zie het als grepo, als de russen de krim hadden verloren hadden ze de zwartezzee verloren.
Dusja waar het westen het grote deel van oekraine heeft ingelijft geef ik de russen helemaal gelijk wat betreft de krim, slim en snel ingenomen.
wat betreft die tanks op de grens is omdat de navo nu op 10 min van moskou nuclaire raketten paraat heeft en in de aanval is geschoten deze tijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
russische tanks aan de grens is niet meer dan logisch.

Als er in belgie een burgeroorlog woedt, zal nederland ook troepen aan de grens met belgie plaatsen.

Het is minder logisch dat de NAVO zijn troepen verstevigd aan de grens met rusland, het zou logische zijn als de NAVO in zou grijpen met een vredesmissie in Oekraine.
 
Bovenaan