• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Malaysia Airlines MH17

DeletedUser

Gast
met dat associatie verdrag komt oekraine dichter bij de eu endus ook de navo.
Dat betekend rakketten op 10 min op de hoofdstad van rusland...
Tuurlijk zou ik ook troepen paraat zetten.
Amerika stelde in heel eiland in quantere toen er kernkoppen onderweg waren van rusland naar cuba omdat florida in 10 min plat gebombadeerd had kunnen worden
 

DeletedUser

Gast
Amerika kan vanaf eigen grondgebied binnen een uur overal ter wereld een kernbom doen inslaan. Dus het lijkt me niet erg nodig om dat naar 10 minuten in te korten. Bovendien is het veel te riskant om kernkoppen neer te zetten in een gebied waar burgeroorlog is.
 

DeletedUser

Gast
Dit is vast wel weer eens een achterlijke vraag voor jou en alle andere top-mensen die er alles over weten en kunnen rieken wanneer iets propaganda is of niet, maar waarom nemen we dan geen sanctie's tegen Oekranië i.p.v Rusland?

Vrije markt, privatisering, deregulering zijn de heilige woorden. Yanukovic wilde die stap niet, of maar half, zetten en moest om die reden verdwijnen. Alle verhalen over zelfverrijking, corruptie zijn ongetwijfeld waar maar waren niet de redenen waarom hij moest verdwijnen. Zo werd het alleen aan de eenvoudige burger gepresenteerd en door de burger uiteraard klakkeloos geaccepteerd.
Jatsenjuk werd geïnstalleerd en binnen korte tijd was alles beklonken. IMF werd verwelkomd, keiharde bezuinigingen kwamen er voor de burgers, http://www.dewereldmorgen.be/artikel/2014/06/30/wat-wacht-oekrainers-na-akkoord-eu en het hele land in de uitverkoop. Keiharde shockdoctrine volgens het aloude principe van Milton Friedman.

Wij nemen geen sancties tegen landen die de vrije markt omarmen. Als je de vrije markt omarmt mag je mensenrechten schenden, bevolking martelen, gifgas strooien, oorlogen beginnen. Als je de vrije markt omarmt ben je onze vriend. Waarom? Omdat wij de grootste hufters van deze wereld zijn.
 

DeletedUser

Gast
Als alle Nederlandse slachtoffers Amerikaans waren dan stonden er de dag nadien al troepen onder het motto strijd tegen terrorisme.
Wat gaat 'den hollander' hier nu tegen beginnen? Of wat gaat Europa hier tegen doen? Niets nada noppes. Wat sancties opleggen en volgende maand spreken we er niet meer over.
Poetin en Rusland lachen om onze sancties, als deze hen echt zouden raken dan was het conflict al lang opgelost.

Het is minder logisch dat de NAVO zijn troepen verstevigd aan de grens met rusland, het zou logische zijn als de NAVO in zou grijpen met een vredesmissie in Oekraine.

Als jij een vredesmissie wil vertrek jij nu naar de dichtsbijzijnde kazerne, geven ze jou daar een wapen en dan vertrek je maar na 4-6 weken op vredesmissie.
Als je zelf geen militaire functie/job uitvoert vind ik niet dat jij recht hebt op spreken over 'vredes missies' te sturen. Als de separatisten vliegtuigen neerhalen waarom zouden ze dan niet op een blauw helmpje durven schieten. Dus wanneer jij lekker in je bedje ligt, ligt jou vredes missie misschien onder vuur en vallen er gewoon nog meer slachtoffers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als alle Nederlandse slachtoffers Amerikaans waren dan stonden er de dag nadien al troepen onder het motto strijd tegen terrorisme.
Wat gaat 'den hollander' hier nu tegen beginnen? Of wat gaat Europa hier tegen doen? Niets nada noppes. Wat sancties opleggen en volgende maand spreken we er niet meer over.
Poetin en Rusland lachen om onze sancties, als deze hen echt zouden raken dan was het conflict al lang opgelost.



Als jij een vredesmissie wil vertrek jij nu naar de dichtsbijzijnde kazerne, geven ze jou daar een wapen en dan vertrek je maar na 4-6 weken op vredesmissie.
Als je zelf geen militaire functie/job uitvoert vind ik niet dat jij recht hebt op spreken over 'vredes missies' te sturen. Als de separatisten vliegtuigen neerhalen waarom zouden ze dan niet op een blauw helmpje durven schieten. Dus wanneer jij lekker in je bedje ligt, ligt jou vredes missie misschien onder vuur en vallen er gewoon nog meer slachtoffers.

Als je eerst leert lezen en leert begrijpen wat je leest dan zou je deze domme opmerking niet eens hebben gemaakt!!!

Dat het mij logischer lijkt om een troepen opbouw te hebben in Oekraine door de NAVO in een vorm van een vredesmissie ipv een troepen opbouw aan de Russische grens (behalve in Oekraine).

Ach ja, als er mensen zijn die niet begrijpen wat logisch betekend of niet begrijpen waarover geschreven wordt, reageer dan niet.

Verder blijf je door beschuldigen dat de zelfverdedigingseenheden het passagiersvliegtuig neer gehaald heeft, ondanks dat de VS heeft verklaart dat ze geen enkel bewijs hebben dat ze dat gedaan hebben.
 

DeletedUser

Gast
"Wij" zijn dat niet, wij accepteren/geloven gewoon de bullshit dat er gezegd wordt.

Ik noem het expres "wij" om je na te laten denken over hoe ons systeem werkt.
Jij en ik maken onderdeel uit van de Nederlandse (of Belgische) democratie. Wij kiezen onze leiders en onze leiders begaan oorlogsmisdaden. De enige keus die jij en ik hebben is om te kiezen welke leider de misdaden mag begaan.
Timmermans staat vol achter de fascistische regering in Kiev. Die fascisten bombarderen nu steden in Oost-Oekraïne. De burgers worden daar uit hun huizen en van de straat geblazen. Burgers die door onze media terroristen of Separatisten worden genoemd. Jij en ik zijn medeverantwoordelijk voor de doden die daar momenteel vallen omdat jij en ik in een systeem zitten waarin we nauwelijks iets anders kunnen dan meedraaien.
 
gister tijdens de minuut stilte waren er een paar mensen respectloos en bleven lawaai maken, hier kan ik niet tegen.
het is een schande dat er mensen zijn die er niks mee te maken willen hebben en de oorlog in Israel erbij halen.
Flowervalley is een hippe die in de jaren 70 is blijven steken en achter iedere deur een vijand ziet!
Jij en ik zijn medeverantwoordelijk voor de doden die daar momenteel vallen omdat jij en ik in een systeem zitten waarin we nauwelijks iets anders kunnen dan meedraaien.--> wat een onzin zeg, echt lariekoek en over oorlogsmisdaden moet je helemaal niet beginnen, ik zeg een ding: ORANJE BOVEN!!!
 

DeletedUser10508

Gast
Jij en ik zijn medeverantwoordelijk voor de doden die daar momenteel vallen omdat jij en ik in een systeem zitten waarin we nauwelijks iets anders kunnen dan meedraaien.

Wel, wat wil je dat we doen? Rebelleren? Heeft geen nut, we zullen nog niet eens met 100 man zijn. Het land verlaten? Welk land stel je voor? België/Nederland zijn één van de rijkste, beste landen van heel de wereld. Ik blijf dan toch liever hier hoor.

En hier op een flutforumpje van Grepolis je gedachte zeggen, wel, het helpt in feiten amper en zoals je hierboven kan zien irriteert het ook sommige spelers.

Bovendien, dat we een systeem werken waarin we niks te zeggen hebben is me al een zeer lange tijd duidelijk.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb het hier in Ierland tog wel beter als Nederland. Inkomensbelasting is maar 8 procent ofsoo. Zorgverzekering is gratis, veel werk, werkdruk laag. Maar denk zelf tog dat het leven buiten de eu vele malen beter is.

De free Palestina demonstratie in denhaag trof tog tussen de 5 en 7 k mensen. En dan hebben we het alleen over den haag.
Overig was het onderwerp niet alleen Palestina hoor. Zoek maar op YouTube appa demonstratie denhaag. Appa is net als tupac. Hij rapt over de illuminatie. En hij heeft tog uitgehaald naar de westerse en moslimleiders die hun ziel hebben vrrkocht zoals Turkije, Saudi arabia en de golfstaatjes. Hij haalde tevens ook keihard uit naar de mainstream media.

En flowervalley, Thangarth en ik zijjn hier op het serieuse forum aanwezig om jullie ook op te laten staan. Ook al wekken we irritatie op we gaan door tot je je ogen op hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
En flowervalley, Thangarth en ik zijjn hier op het serieuse forum aanwezig om jullie ook op te laten staan. Je mag ons haten interesseerd ons niet. We gaan door tot je je ogen op hebt.

Het punt is dat Obama/Nederlandse bestuur/Belgische bestuur-hatende, zeurende personen op dit forum helemaal niks uithaalt. Weliswaar open je dan sommige mensen hun ogen, en wat dan nog? Ga je met 5 naar het parlement gaan en daar rebelleren? Good luck, ze zullen jullie een glimlachje toewerpen en daarna de deuren terug sluiten.

En uiteraard, jullie linkjes dat jullie altijd delen, leest bijna niemand. Uiteraard lees ik er wel een paar, maar dan komt er plots een zin in mijn hoofd, namelijk "geloof niet alles wat op het internet staat".
 

DeletedUser

Gast
Waar haal je 5 vandaan dan ik praat over 5000.

Kan je me antwoorden waarom 2pac dood is, malcom x, Kennedy, pim fortuin,ex president van de palestijne etc. etc. Ik heb voor al die revolutionairen namelijk 1 conclusie inplaats van voor elk 1 een andere ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
Waar haal je 5 vandaan dan ik praat over 5000.

Kan je me antwoorden waarom 2pac dood is, malcom x, Kennedy, pim fortuin etc. etc. Ik heb voor al die revolutionairen namelijk 1 conclusie inplaats van voor elk 1 een andere ;)

Ik kan daar geen antwoord op geven, aangezien ik geen één van hun ken of wil kennen. Maar jij denkt dus dat ze omdat ze "tegenwerken" worden vermist?
 

DeletedUser

Gast
Als je geen ken ben je of 12 of vreselijk dom. Dus dan ben ik uit gediscussieerd met je.
 

DeletedUser10508

Gast
Als je geen ken ben je of 12 of vreselijk dom. Dus dan ben ik uit gediscussieerd met je.

Vreselijk dom omdat ik geen bullshit 2-pac luister? Excuseer, maar ik ga niet naar zijn muziek gaan luisteren omdat hij zogezegd een voorbeeld is om te rebelleren. Dat je ook nog is probeert te zeggen dat hij daardoor "dood/vermist is", maakt mij aan het lachen. Weliswaar heeft 2-pac veel bereikt, betekent niet dat het daarom een schande is als je hem niet kent.

Mijn muzieksmaak maakt ook liedjes over rebelleren of tegen het bestuur hoor.

https://www.youtube.com/watch?v=HDV84qST6LU

Begint met "Do you want to start a war" en daarna "VIVA LA REVOLUTION", ach ja.

En een beetje verder in het liedje:

"
Zieg Heil to the president Gasman
Bombs away is your punishment
Pulverize the Eiffel towers
Who criticize your government
Bang bang goes the broken glass and
Kill all the fags that don't agree
Trials by fire, setting fire
Is not a way that's meant for me"

Het lied gaat in eerste instantie over de "oorlog" van Irak en Amerika, maar dit is zo goed als de algemene betekenis van het lied:

"The whole song is saying that not everyone agrees with the lies and excuses given by our government regarding this war. That if we give in, we are condenming ourselves to live like this forever. If we stay on holiday regarding what's going on in the world, we might as well learn to live with the opression and lies."


Maar uiteraard is dit liedje niet helemaal tegen het bestuur, dus laten we even verder gaan nu ik toch bezig ben.
Speciaal voor jou met de video ;)

[video=youtube;H-Yihs6S0Ac]https://www.youtube.com/watch?v=H-Yihs6S0Ac[/video]

Als je nog maar een beetje luistert naar de lyrics, begrijp je al snel waarover het gaat.

"I say fuck authority
Silent majority
Raised by the system
Now it's time to rise against them
We're sick of your treason
Sick of your lies
Fuck no, we won't listen"

Hier is zelfs geen betekenis voor nodig.

Maargoed, je hebt een punt. Ik ken te weinig betreft dit soort dingen, zoals jullie geweldige personen. Daarom stop ik er ook mee ^^ Ik weet wat ik kan en niet kan, en wat ik weet en niet weet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Heej heej niet van onderwerp veranderen
Je zie net nog dat je er geen 1 ken.
Ik kan daar geen antwoord op geven, aangezien ik geen één van hun ken of wil kennen. Maar jij denkt dus dat ze omdat ze "tegenwerken" worden vermist?
Ik schat je leeftijd en niveu tog wat hoger in dus je zul uiteraard jf kennedy ook wel kennen.
Waarom zeg je dan dat je ze niet ken ?? lijkt een beetje op het drag van een pathologisch leugenaar.
 

DeletedUser10508

Gast
Ik schat je leeftijd en niveu tog wat hoger in dus je zul uiteraard jf kennedy ook wel kennen.
Waarom zeg je dan dat je ze niet ken ?? lijkt een beetje op het drag van een pathologisch leugenaar.

Schat mijn gedrag/leeftijd waar je wilt, vriend. Ik speel/zit op het forum voor/door/om Grepolis, moest ik willen discussiëren omtrent dit soort zaken zal ik wel een forum zoeken voor dit soort zaken, ondanks dit ook een "serieuze" subforum is.

Dat je fantaseert dat je ooit iets aan het bestuur kunt veranderen, maakt jou nog ziekelijker als mij. Weliswaar is en blijft iedereen naar de leugens luisteren, maar om eerlijk te zijn: in hoeverre boeit het de gemiddelde Belg/Nederlander wat er buiten hun huisje gebeurd? Niks.
Wel, mij ook niet. Als ik mijn leven kan leven hoe ik het wil (en dat gaat hier, in dit bestuur, redelijk goed), is het voor mij goed. Egoïsme tot en met, maar ach ja, ik zal vast niet de enigste zijn.
 

DeletedUser

Gast
Idd je bent het schaapje dat met de rest van de schapen mee loopt achter de herder aan
 

DeletedUser

Gast
Als je eerst leert lezen en leert begrijpen wat je leest dan zou je deze domme opmerking niet eens hebben gemaakt!!!

Dat het mij logischer lijkt om een troepen opbouw te hebben in Oekraine door de NAVO in een vorm van een vredesmissie ipv een troepen opbouw aan de Russische grens (behalve in Oekraine).

Ach ja, als er mensen zijn die niet begrijpen wat logisch betekend of niet begrijpen waarover geschreven wordt, reageer dan niet.

Verder blijf je door beschuldigen dat de zelfverdedigingseenheden het passagiersvliegtuig neer gehaald heeft, ondanks dat de VS heeft verklaart dat ze geen enkel bewijs hebben dat ze dat gedaan hebben.

Troepen aan de grenzen haalt niets uit, De rus lacht met ons en ze hebben groot gelijk.
Europa stelt nu al niets voor, als puntje bij paaltje komt walsen ze ons gewoon plat.

Vandaag lees ik dan weer dat de Britse inlichtingendienst bewijzen heeft dat de rebellen geknoeid hebben met de ramp plaats, dat doe je niets voor niets.
 

DeletedUser

Gast
ik zeg een ding: ORANJE BOVEN!!!

En met boven bedoel je Canada? Als het oorlog in Nederland is zitten de Oranjes veilig in Canada.

Anyway, waar het mij om gaat is dat ik hoop dat zo veel mogelijk mensen leren zelf een mening te vormen. Iedereen denkt dat hij/zij slim genoeg is om leugens en propaganda te herkennen en de waarheid erbij. Helaas, dat is niet zo. De meeste mensen zitten zo vast in aangeleerde denkbeelden dat ze met de grootste eenvoud te manipuleren zijn.

De oorlog in Oekraïne is één grote propagandashow. Verwacht niet dat je door het NOS, SBS, RTL, BBC, de Volkskrant, Trouw, AD of De Telegraaf juist geïnformeerd wordt, want dat word je niet.

De VS zwakt inmiddels hun beweringen lichtelijk af en het zou nu volgens de VS kunnen dat Putin niets met de crash te maken heeft. Dat staat haaks op de beweringen die ze tot nu toe hebben gemaakt. Hoe kan dat? Wat is daar aan de hand? En vooral wat zegt dat over wat er de afgelopen tijd in onze kranten aan Putin-haat is verspreid? Om over de sancties tegen Rusland nog maar te zwijgen.

Vraag je je zelf niet af waarom de VS niet met bewijsmateriaal komt over de crash? Bijna 300 mensen vonden de dood. De VS is in staat om met satellieten een sigarettenpeuk die wordt weggegooid gedetailleerd in beeld te krijgen. Met hun volledige arsenaal aan surveillance-mogelijkheden en afluisterapparatuur dat in dat gebied 24/7 actief is krijgen ze het niet voor elkaar om fatsoenlijke beelden te laten zien?
Is dat niet een belediging voor iedereen die iemand verloren heeft in deze ramp en wanhopig op zoek is naar de waarheid?

Vinden wij het wel normaal dat de VS dan met dit soort bullshit komt (dat mens uit het filmpje)?

[video]http://www.zerohedge.com/news/2014-07-22/us-just-trust-us-we-wouldnt-lie-%E2%80%A6-and-those-iraq-war-lies-are-ancient-history[/video]
 
Bovenaan