• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #121: WvW Simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Lol, wat een stem.
Je stemt op een BM omdat het een goede speler is, om dat nu ieder potje te gaan zeggen is volkomen zinloos.
Dit is eerder verdacht, meteen op iemand anders theorie meelopen.

Ik loop niet mee, ik weet ook niet op wie ik moet meelopen dan? Aran die vind dat je een slechte bm stem neerzet?

Nee ik vind je houding niet goed dus tja dan doe ik dat maar op een enigzins sarcastische manier terug ;)

E: nu wordt het moeilijk om een lynch uit te kiezen, mayco
 

DeletedUser

Gast
Heb ik niet nodig! (:p)
Jij geen succes, Wolf!

Mayco, door zijn zeer slechte stem.

Ooh, omdat ik mensen lief vind ben ik verdacht? Waar slaat dat op?
Jij weet evengoed als ik dat Kyra een goede speler is, verder slaan redenen om op een Bm te stem eigenlijk ook nergens op, want je stemt gewoon op iemand die je goed vind.
 

DeletedUser22575

Gast
Ooh, omdat ik mensen lief vind ben ik verdacht? Waar slaat dat op?
Jij weet evengoed als ik dat Kyra een goede speler is, verder slaan redenen om op een Bm te stem eigenlijk ook nergens op, want je stemt gewoon op iemand die je goed vind.

Pleur lekker op met ''ik stem op haar want ik vind haar liev''.
 

DeletedUser

Gast
nee je stemt op iemand die je vertrouwt of snel door hebt als diegene goed of slecht is.

Niet omdat je een speler lief vind, en ZEKER niet omdat je een speler goed vind spelen, dan kom je er veel moeilijker achter of de BM een wolfje is.
 

DeletedUser

Gast
nee je stemt op iemand die je vertrouwt of snel door hebt als diegene goed of slecht is.

Niet omdat je een speler lief vind, en ZEKER niet omdat je een speler goed vind spelen, dan kom je er veel moeilijker achter of de BM een wolfje is.

Je kan op dag 1 enkel speculeren over wie er wolf zal zijn en wie niet, dus je moet de gok wagen en stemmen op iemand die je goed vind spelen. En als diegene ook nog lief is, dan is dat sws al een standaard stem van mij :)
Daarom krijgen Kyra en Yde vaak mijn stem.
 

DeletedUser22575

Gast
Je kan op dag 1 enkel speculeren over wie er wolf zal zijn en wie niet, dus je moet de gok wagen en stemmen op iemand die je goed vind spelen. En als diegene ook nog lief is, dan is dat sws al een standaard stem van mij :)
Daarom krijgen Kyra en Yde vaak mijn stem.

Wil jij er wolven uit?
 

DeletedUser

Gast
Je kan op dag 1 enkel speculeren over wie er wolf zal zijn en wie niet, dus je moet de gok wagen en stemmen op iemand die je goed vind spelen. En als diegene ook nog lief is, dan is dat sws al een standaard stem van mij :)
Daarom krijgen Kyra en Yde vaak mijn stem.

Nee dus niet, als je iemand goed vind spelen betekent het dat die speler ook zeker wel de skills heeft om een wolven rol verborgen te houden. Wat er voor zorgt dat je niet of heel laat er pas achter komt dat je BM een wolf is. En kyra hoort hier zeker bij.
 

DeletedUser23053

Gast
nee je stemt op iemand die je vertrouwt of snel door hebt als diegene goed of slecht is.

Niet omdat je een speler lief vind, en ZEKER niet omdat je een speler goed vind spelen, dan kom je er veel moeilijker achter of de BM een wolfje is.

Wat een zever, ik stem op wie ík wil. Kyra.
Nu genoeg van die discussie over die BM-stemmen die echt nergens over gaat?
 

DeletedUser22651

Gast
Wat zeuren jullie toch als jullie een beetje onder druk gezet worden. Echt slecht. Toch ga ik op onnebecool,.lynchen zonder reden gaat verder dan slappe bm stemmen.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik zeur niet omdat ik onderdruk wordt gezet, want die druk slaat nergens op.
Ik zeur omdat iemand gaan afrekenen op zijn BM-stem het meest zinloze in dit hele spel is en 0,0 met wolven jagen te maken heeft.
 

DeletedUser22651

Gast
Ik zeur niet omdat ik onderdruk wordt gezet, want die druk slaat nergens op.
Ik zeur omdat iemand gaan afrekenen op zijn BM-stem het meest zinloze in dit hele spel is en 0,0 met wolven jagen te maken heeft.

Jij maakt jezelf dan ook blind voor een diepere laag
 

DeletedUser23053

Gast
Leg mij die diepere laag maar eens uit, want ik kan niks uit een BM-stem halen.
 

DeletedUser23053

Gast
Juist heel handig Mayco, daaraan weten we dat Archer en Onne de kleinste kansjes om iemand te lynchen met beide handen aanpakken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan