• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #121: WvW Simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik moet zeggen, het was wel vermakelijk om alles wat er tot nu toe is gepost te lezen. Ik wil niet nalaten om iedereen nog even succes te wensen :)

Ik stem vooralsnog op Aran voor BM.
 

DeletedUser21356

Gast
Succes iedereen!

Ydeger

En die BM-discussie gaat zoals meestal (bijna) nergens over, alleen was die stem van Onne wel zwak.
 

DeletedUser19654

Gast
Voor de liefste en beste WvW speler hiero
POTG :)


Hmm... en kyra nog niks gezegd dit potje. Vreemd meestal is ze toch altijd een van de eerste.
Ze is zeker met wolfjes bezig?? Of ze is zeker haar manipuleer technieken aan het uitwerken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13380

Gast
Wat zeuren jullie toch als jullie een beetje onder druk gezet worden. Echt slecht. Toch ga ik op onnebecool,.lynchen zonder reden gaat verder dan slappe bm stemmen.

Ik vind jou manier van reageren vrij raar, om eerlijk te zijn. Je gaat direct overal alles achter zoeken. Je weet dat de eerste dag afwachten is. Dus enkel bij rare dingen (zoals jij nu) kan je conclusies proberen te trekken. Ik vind je stem op onnebecool ook raar. Neem dan toch iemand anders. Onnebecool vind ik voorlopig de enige die met inhoudelijk correcte dingen komt. Ik stem bij deze dus op jou, wegens deze dingen: Aran-Galad.

Ik moet zeggen, het was wel vermakelijk om alles wat er tot nu toe is gepost te lezen. Ik wil niet nalaten om iedereen nog even succes te wensen :)

Ik stem vooralsnog op Aran voor BM.

Ik vind dit daarbij dus ook een rare stem. Waarom Aran? Hij is in mijn ogen de enige die nu wat raar doet.

Voor de liefste en beste WvW speler hiero
POTG :)

:D

Mijn bm-stem gaat naar Onnebecool. Zoals ik al zei vind ik dat onnebecool de enige is die op dit moment goed redeneert.

Dit is allemaal zeer voorbarig uiteraard. Want zoals ik al zei, is het nog maar dag 1. Maar toch liever een iets of wat beredeneerde stem dan een random stem.
 

DeletedUser22651

Gast
Gekko, hoe kun je beter domme lynches uitlokken dan met een bm-discussie? Niet voor niets dat ik niet op wouter stemde ;)
Goed, einde speelkwartier. Lynch op onne gaat wss nog wel weg. Nu bm-stem. Ff nadenken nog.

E: geninjad door sanoj. Hij snapt het dus niet. Onne inhoudelijk correct? Laat me niet lachen. Geef me zijn argumenten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22575

Gast
Nou, Aran gaat er tegen aan hoor, zo hard ga je volgens mij normaal gesproken niet.
 

DeletedUser21204

Gast
Hmm... en kyra nog niks gezegd dit potje. Vreemd meestal is ze toch altijd een van de eerste.
Ze is zeker met wolfjes bezig?? Of ze is zeker haar manipuleer technieken aan het uitwerken.

Nee, ik ben bezig met een proefwerkweek, en een verjaardagsfeestje.
Nouja, nu beide niet meer, vandaar dan ook dat ik er nu ben, en alles nu heb teruggelezen.

Mag ik vragen waarom je me nu meteen al aanvalt, om me van 2 dingen te beschuldigen
1. Wolfje; Ok, die is vergezocht aangezien iedereen er wel eens een middagje niet is, zeker in schooltijden, maar zou nog kunnen kloppen.
2. Ik reageer niet omdat ik mijn manipuleer technieken aan het uitwerken ben? Wtf? x) Ik mag hopen dat je zelf ook wel doorhebt dat dit echt helemaal nergens op slaat? :p En al helemaal in een non-netwerk potje? :p
 

DeletedUser

Gast
Wat een zever, ik stem op wie ík wil. Kyra.
Nu genoeg van die discussie over die BM-stemmen die echt nergens over gaat?

smiley_emoticons_confusednew.gif

Ik ben het gewoon zat dat kyr gewoon standaard BM wordt, zeg ik trouwens elk potje hoor dus is niet nieuw.
Nu zeg ik alleen niet meer dat ik mijn schoenendoos opeet.


Ijzer
-liev?


@kyr, je bent een manipuleerdeur :p
 

DeletedUser21204

Gast
@kyr, je bent een manipuleerdeur :p

Dat is toch al een aantal maanden geleden dat ik nog echt manipuleerde, en in non-netwerk potjes heb ik het uberhaupt niet gedaan, want hoe wil je dat nu weer voor elkaar krijgen x)

smiley_emoticons_confusednew.gif

Ik ben het gewoon zat dat kyr gewoon standaard BM wordt, zeg ik trouwens elk potje hoor dus is niet nieuw.

Ik word helemaal niet standaard BM?
Serieus, is dit net zoiets als dat ik standaard infectie ben ofzo? :rolleyes:
 

DeletedUser22651

Gast
Vandaar dus.



Mag ik een stukje van je schoenendoos?

Oké, ik speel anders dan normaal, so what? Altijd wel bij niet-netwerkpotjes. Dat is niet meer dan logisch. Je zegt zelf dat je op dag één helemaal niets kunt zeggen, waarom doe jij het dan wel?
Verklaar die paradox maar voor me ;)

Daarnaast, wat helpt activiteit en een gezonde uitlokking van lynchstemmen? Exact. Subtiel aanvallen. Heb ik ergens wouter gelyncht omdat hij een in mijn ogen veels te gemakkelijke bm-stem plaatst? Nergens. Waarom onne dan? Hij hapt in het aas. Hij lyncht hem wél om zijn stem, en dat mogen we toch wel enigszins eigenaardig noemen.
Maar ja, hij verwijdert zijn stem. Wat is voor mij de reden dan om hem nog te lynchen? Die is er niet, maar we mogen hem in de gaten houden, hoewel ik denk dat zijn verdachtheidsniveau bij mij stevig zal dalen, aangezien een wolfje niet zo obvious zich tamelijk kwetsbaar opstelt, en dat is ook precies de reden waarom ik nu geen counter op jou plaats, ik vind je gedachtegang slap, maar verdacht ben je bij mij daarom niet.

Beter de mensen in de gaten te houden die zich afzijdig houden, in mijn ogen.
 

DeletedUser19654

Gast
Dat is toch al een aantal maanden geleden dat ik nog echt manipuleerde, en in non-netwerk potjes heb ik het uberhaupt niet gedaan, want hoe wil je dat nu weer voor elkaar krijgen x)



Ik word helemaal niet standaard BM?
Serieus, is dit net zoiets als dat ik standaard infectie ben ofzo? :rolleyes:
Vandaar dat je ook werkt aan je manipuleer technieken.
Hoe wil je anders al die bm stemmen al op je krijgen zonder uberhaupt iets gedaan te hebben?
 

DeletedUser22651

Gast
Vandaar dat je ook werkt aan je manipuleer technieken.
Hoe wil je anders al die bm stemmen al op je krijgen zonder uberhaupt iets gedaan te hebben?

Vrij simpel, mensen die niet even willen wachten om rustig na te denken over hun stem, en verder: kyraco heten en fans hebben ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan