• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #121: WvW Simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13380

Gast
Oké, ik speel anders dan normaal, so what? Altijd wel bij niet-netwerkpotjes. Dat is niet meer dan logisch. Je zegt zelf dat je op dag één helemaal niets kunt zeggen, waarom doe jij het dan wel?
Verklaar die paradox maar voor me ;)

Ik zeg meestal. En ik zeg toch 'liever iets of wat beredeneerd dan random'. Ik heb meer redenen dan jou in dit geval.

Daarnaast, wat helpt activiteit en een gezonde uitlokking van lynchstemmen? Exact. Subtiel aanvallen. Heb ik ergens wouter gelyncht omdat hij een in mijn ogen veels te gemakkelijke bm-stem plaatst? Nergens. Waarom onne dan? Hij hapt in het aas. Hij lyncht hem wél om zijn stem, en dat mogen we toch wel enigszins eigenaardig noemen.
Maar ja, hij verwijdert zijn stem. Wat is voor mij de reden dan om hem nog te lynchen? Die is er niet, maar we mogen hem in de gaten houden, hoewel ik denk dat zijn verdachtheidsniveau bij mij stevig zal dalen, aangezien een wolfje niet zo obvious zich tamelijk kwetsbaar opstelt, en dat is ook precies de reden waarom ik nu geen counter op jou plaats, ik vind je gedachtegang slap, maar verdacht ben je bij mij daarom niet.

Beter de mensen in de gaten te houden die zich afzijdig houden, in mijn ogen.

Hier ben ik het niet mee eens. Wolfjes kunnen even goed extra proberen op te vallen. Je hebt altijd die twee soorten wolfjes gehad.
 

DeletedUser22651

Gast
Dan verschillen we kennelijk van mening of we conclusies kunnen trekken op dag 1, of over wat raar is, of toch niet?

Dit is allemaal zeer voorbarig uiteraard. Want zoals ik al zei, is het nog maar dag 1. Maar toch liever een iets of wat beredeneerde stem dan een random stem.

Hmm, zelfde mening toch nog?

Onnebecool vind ik voorlopig de enige die met inhoudelijk correcte dingen komt.

Waar? Laat maar zien. Vind ik raar. En dan, krijg je dus...oh ja! Dit:

Dus enkel bij rare dingen (zoals jij nu) kan je conclusies proberen te trekken.

Vreemd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13380

Gast
nee je stemt op iemand die je vertrouwt of snel door hebt als diegene goed of slecht is.

Niet omdat je een speler lief vind, en ZEKER niet omdat je een speler goed vind spelen, dan kom je er veel moeilijker achter of de BM een wolfje is.

Nee dus niet, als je iemand goed vind spelen betekent het dat die speler ook zeker wel de skills heeft om een wolven rol verborgen te houden. Wat er voor zorgt dat je niet of heel laat er pas achter komt dat je BM een wolf is. En kyra hoort hier zeker bij.

Hier vind ik hem 2x vrij oké, moet ik zeggen.

Dezelfde mening... Half. Want als iemand direct verdacht doet, kan je uiteraard al wel proberen conclusies te trekken.
Daarbij zeg je dezelfde mening te hebben, terwijl je er voor zei dat je ze enkel maar probeert uit hun tent te lokken.

Ik snap trouwens niet wat er vreemd is aan dat laatste.
 

DeletedUser20542

Gast
Heb ik niet nodig! (:p)
Jij geen succes, Wolf!

Mayco, door zijn zeer slechte stem.
Niet heel veel waar ik echt behoefte tot reageren om heb, maar het valt me hier even op dat Archer Wouter ff totaal over het hoofd ziet, terwijl die niks beter doet dan Mayco.
 

DeletedUser22575

Gast
Niet heel veel waar ik echt behoefte tot reageren om heb, maar het valt me hier even op dat Archer Wouter ff totaal over het hoofd ziet, terwijl die niks beter doet dan Mayco.

Klopt, maar Wouter tot volgens mij meestal zo, en Mayco brengt soms nog wat in.
 

DeletedUser23079

Gast
aran
-denkt mee
Is actief,"wil" wolven vinden.
Zet niet random een stem neer;analyseert andermans post. Is voor mij duidelijk opzoek naar wolven ! (Of geeft alleszins de intentie)
 

DeletedUser22651

Gast
Hier vind ik hem 2x vrij oké, moet ik zeggen.

Dezelfde mening... Half. Want als iemand direct verdacht doet, kan je uiteraard al wel proberen conclusies te trekken.
Daarbij zeg je dezelfde mening te hebben, terwijl je er voor zei dat je ze enkel maar probeert uit hun tent te lokken.

Ik snap trouwens niet wat er vreemd is aan dat laatste.

De verklaring voor de tegenstrijdigheid volg ik niet helemaal. Zal wel aan mij liggen. Deze posts van onne zijn mij ook oké, maar zijn stemverklaring, die kun je dat zeker niet noemen.
Maar afijn, genoeg gebabbeld. Je bent nog steeds geen wolf in mijn ogen, maar doet alleen vreemd.

Oh ja, voor ik het vergeet: onnebecool
Verklaring had ik al gegeven, een wolfje zou niet zo 1-2-3 zichzelf zo kwetsbaar met lynchen opstellen
 

DeletedUser22651

Gast
Vgm is het vooral omgekeerd, ik snap je niet.

Volgens mij doen ze allebei aan randomstemmen en trollen. Bij hen zou ik er, Remon, geen conclusies aan verbinden. Wees sowieso niet te gehaast met lynchen omwille van trolls
 

DeletedUser22651

Gast
Je moest hem eens zien bij de konijnenspelen, het was gewoon irritant.



Ik vond die snelle stem sowieso raar.

Tja, Araluen, ik vond je daar ook irritant, maar ik laat dat nu in andere potjes buiten beschouwing. Laat mensen hun eigen speelstijl hebben en respecteer die, of speel een ander spel
 

Araluen

Manticore
Tja, Araluen, ik vond je daar ook irritant, maar ik laat dat nu in andere potjes buiten beschouwing. Laat mensen hun eigen speelstijl hebben en respecteer die, of speel een ander spel

ho ho, vat het niet zo persoonlijk op! ik hoop dat je beseft wat ik in wezen zojuist heb gedaan?

E: en het verschil is dat ik gelijk had en jij niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser23053

Gast
smiley_emoticons_confusednew.gif

Ik ben het gewoon zat dat kyr gewoon standaard BM wordt, zeg ik trouwens elk potje hoor dus is niet nieuw.
Nu zeg ik alleen niet meer dat ik mijn schoenendoos opeet.


Ijzer
-liev?


@kyr, je bent een manipuleerdeur :p

Wut, Kyra standaard BM? Dan heb jij nog weinig potjes gespeeld, want er is toch al erg vaak geweest dat Ydeger, Aran of Weerwolfgek BM werd.

Klopt, maar Wouter tot volgens mij meestal zo, en Mayco brengt soms nog wat in.

En wat stelt dit nu weer voor???
Ik breng nooit wat in, ga je feiten eerst eens nakijken.

Volgens mij doen ze allebei aan randomstemmen en trollen. Bij hen zou ik er, Remon, geen conclusies aan verbinden. Wees sowieso niet te gehaast met lynchen omwille van trolls

Randomstemmen en trollen? Wat zeg jij nou weer?
Ik stem toch niet random? Heb je mij ooit al eens een random stem zien geven???
Kyra is gewoon een goede actieve speelster en ja, dan verdien je in mijn ogen het BM-schap, dus dit is wel heel vreemd wat je hier nou zegt.
Je probeert hier meteen in het begin van het potje al 2 spelers buiten spel te zetten door te zeggen dat ze trollen en niet serieus meespelen...
 

DeletedUser19654

Gast
Ik ook :O Al was die wel heel easy :p
POTG was beter dat potje... en dat kun je niet ontkennen.
Daarnaast is het ook gelogen, alice haalde er een wolf uit en POTG...

Jij wees er maar eentje aan en daar hebben wij goedjes totaal niks aan, dus beetje verspilling...
 

DeletedUser

Gast
Wut, Kyra standaard BM? Dan heb jij nog weinig potjes gespeeld, want er is toch al erg vaak geweest dat Ydeger, Aran of Weerwolfgek BM werd.

Als het je gelukkig maakt ik ben tegelijkertijd met aran aan wvw begonnen. Wanneer dit was kan ik niet zeggen (omdat ik het niet weet).

Daarnaast is het zo dat kyra altijd stemmen krijgt, en ook vaak dus BM wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan