• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lamia

DeletedUser23053

Gast
Alliantielimiet niet te laag, hoeft natuurlijk niet zoals op Alpha 500 te zijn, maar 100 lijkt me wel schappelijk :)
 

DeletedUser22400

Gast
Alliantielimiet niet te laag, hoeft natuurlijk niet zoals op Alpha 500 te zijn, maar 100 lijkt me wel schappelijk :)
nee joh 500 kan best, weet je wat, doe maar onbeperkt, iedereen zijn zin
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser

Gast
nee joh 500 kan best, weet je wat, doe maar onbeperkt, iedereen zijn zin
smiley_emoticons_hust.gif

Nee, dan krijg je zoiets als op Rho is gebeurt en dat wil ik echt niet nog eens meemaken :(

Voor de rest zou een speedwereld wel tof zijn

Instellingen voor een gewone wereld:
oud, geen moraal, snelheid 2.5 of hoger
 

DeletedUser22839

Gast
Nee, dan krijg je zoiets als op Rho is gebeurt en dat wil ik echt niet nog eens meemaken :(

Voor de rest zou een speedwereld wel tof zijn

Instellingen voor een gewone wereld:
oud, geen moraal, snelheid 2.5 of hoger
Dan is het gewoon de ally die de meeste leden heeft die wint in een oorlog :) dat is niet leuk en ik kan me het forum niet voorstellen met bv 200 leden waarvan er mss 150 actief zijn
 

DeletedUser13380

Gast
Epsilon-wereldje, al vond ik Nu ook goed :p Waren wel 2 totaal verschillende werelden...
Eindelijk!

E: Wanneer gaat het pre-made forum enzo open?
 

DeletedUser

Gast
Ik weet niet wat er op Rho is gebeurt xD (nooit op gespeelt)

Ze hebben gewoon alle topspelers in één ally gezet en je werd gedwongen gs in die ww's te stoppen of de grote spelers namen je over, gelukkig zatik niet in het midden van de wereld waar andere allys waren, maar op een moment zaten 200 mensen uit de top 250 in die ally en dan kan je er gewoon niets tegen doen :(
 

DeletedUser17147

Gast
Ik hoop oud veroverings systeem , geen moraal (ik haat moraal) , sneller wereld , en een hele hoge ally limiet 150 ofzo
 

DeletedUser

Gast
ik wee wat goeds
we doen mijn no gold wereld op lumnia
dan is iedereen eerder blij
 

Theogr

Boogschutter
opstand, geen moraal, redelijke snelheid, alliantielimiet 50.
met moraal doe ik zeker niet mee.
nachtbonus van 23 - 7. er zijn veel jonge spelers, laten we daar eens rekening mee houden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser6726

Gast
Snelheid: 2,5 (ook eenheden- en handelssnelheid!)
Alliantielimiet: 30 à 40, gewoon tactisch spel i.p.v. massa
Overnamesysteem: Oud
Helden: Ja
Moraal: Niet actief
 

DeletedUser19654

Gast
Ik hoop nieuw, bak niks van oud xD
En het mag van mij toch wel een redelijke snelheid hebben 2 of 3

En moraal maakt mij eigenlijk niet uit...
Alliantielimiet i don't know... hoog of laag maakt op zich niet zoveel uit vind ik :D
 

DeletedUser14974

Gast
ipv dat jullie nu gewoon een oude wereld en een nieuwe wereld ( systeem ) tegelijk maken. ( zo dat we kunnen zien welke het meest bevolkt raken ) ipv altijd op de aantal stemmen in te gaan en dan aan de hand daarvan een wereld te maken . en dan de helft achterlaten. en voor zover ik weet heeft nooit een redelijke grepo speler met moraal ingestemd dus waarom vragen jullie dat steeds? tis toch vanzelfsprekend dat als je speelt op een wereld dat je op iedereen gelijke aanvalskracht hebt? of kunnen we nu weer lage spelers hun stadjes vol leggen met def? en dan gp maken? en zitten we straks in het centrum met volle stadjes waar je je troepen op moet weggooien?
 
Bovenaan