• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lamia

DeletedUser23053

Gast
ipv dat jullie nu gewoon een oude wereld en een nieuwe wereld ( systeem ) tegelijk maken. ( zo dat we kunnen zien welke het meest bevolkt raken ) ipv altijd op de aantal stemmen in te gaan en dan aan de hand daarvan een wereld te maken . en dan de helft achterlaten. en voor zover ik weet heeft nooit een redelijke grepo speler met moraal ingestemd dus waarom vragen jullie dat steeds? tis toch vanzelfsprekend dat als je speelt op een wereld dat je op iedereen gelijke aanvalskracht hebt? of kunnen we nu weer lage spelers hun stadjes vol leggen met def? en dan gp maken? en zitten we straks in het centrum met volle stadjes waar je je troepen op moet weggooien?

Leer Nederlands.
Ik snap niks van je hele post.
 

DeletedUser13380

Gast
Hij wil gewoon dat er 2 werelden tegelijk starten, één met oud en één met nieuw, en dan zien wat het meest vol loopt, zo dat je kan zien wat de Grepo speler het liefste heeft.

Dat van die stemmen snap je wel hoop ik?

En dan wil hij zeggen dat je moraal beter kan afschaffen, omdat bijna alle Grepo spelers liever zonder speelt.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik dacht juist dat ik het stemmen gedeelte fout had begrepen, maar niet dus.
Dit is naar mijn weten de eerste wereld waar daadwerkelijk over de instellingen gediscussieerd kon worden (sinds Athene en Epsilon, Iota en Lambda hadden ook meteen hun instellingen zonder verdere discussie. Andere werelden heb ik niet gekeken.)
 

DeletedUser23992

Gast
Ze moeten denk ik de instellingen nog doen en nu willen ze kijken wat de meeste mensen het liefste willen en dat gaan ze dan doen denk ik.
Ik wil wel eens het oude veroveringssysteem spelen en snelheid 3 of hoger.
Alliantielimiet: 60-75
 

DeletedUser

Gast
Er zijn meer slechte dan goede spelers, dus er gaan altijd veel meer stemmen voor nieuw systeem zijn...
 

DeletedUser9507

Gast
hopelijk is het nieuw en niet oud
terug zelfde groep zal heel leuk en goed worden maar als het oud is sla ik deze wel over
 

DeletedUser23528

Gast
Ik ga hier ook starten, maar of ik hier actief ga spelen? Dat ligt aan de instellingen..
 

Gollum Returns

Manticore
Er zijn meer slechte dan goede spelers, dus er gaan altijd veel meer stemmen voor nieuw systeem zijn...

Tja, ondanks dat ik mezelf niet als goed of slecht bestempel. (kijk gewoon ff naar de stats en vel dan je oordeel zou ik zeggen.)

Speel ik liever nieuw, en dan het liefste wel een snelle wereld.

Persoonlijk heb ik liever een snelle wereld met opstand dan een trage wereld met belegering.

Ik kan prima uit de voeten op belegering, maar vindt opstand gewoon wat relaxter spelen. Snelle wereld met belegering heb ik wel gespeeld, maar vindt ik een te grote aanslag op mijn vrije tijd.
 

DeletedUser9089

Gast
Algemene wereld info :
Wereld snelheid : 2
Eenheid snelheid : 2 of 3, niet hoger dan 3
Kolonisatiesysteem : nieuw!!!
Moraal : Ja
Farmsysteem : Oude systeem, van voor de 2,0 update. Dus met je stadeigen troepen de dorpen farmen.

Gevechtinfo :
Nacht Bonus : 23 - 7
Beginner bescherming : 5 dagen
Vrede? : Kerst en Oud/Nieuw
Maximale veroveringsafstand : 48 uur
Overnemen : Ja

Overige :
Alliantielimiet : 50
Afbreektijd aanvallen : 10%
Afbreektijd handel : 10%
Bijzonderheden : Alliantie overstap met tussenpozen van 24 uur. Dus niet onbeperkt hoppen tussen de allianties.
 
Bovenaan