• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lamia

DeletedUser19779

Gast
graag verovering nieuw we wachten nou al zolang op nieuwe wereld en dan graag ongv instellingen psi deze wereld gaat binnenkort stoppen dus deze spelers kunnen dan instappen op de nieuwe wereld

gr henk
 

DeletedUser20227

Gast
Zoiets lijkt me nou een toffe wereld

De instellingen:
Wereldsnelheid 3 - 4 -
Eenhedensnelheid 3 -
Handelssnelheid 3 -
Beginnersbescherming 3 dagen -
Kolonisatiesysteem Nieuw Opstand
Troepenbouwtijdhalvering Inactief -
Anti-timing regel Inactief -
Goden Zeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades -
Helden Inactief -
Moraal Inactief -
Nachtbonus 01:00 - 6:00 -
Alliantielimiet 50 -
 

DeletedUser

Gast
gezien phi stopt binnen paar weken lijkt een wereld zoals phi maar iets sneller
 

DeletedUser

Gast
Waarom worden de instellingen niet meteen bekend gemaakt? normaal is dat wel zo.. Wat kan er nu een discussie zijn als er niets bekend is?
smiley_emoticons_sleep.gif
 

123gijs

Ruiter
idd, eigenlijk wel raar kroenuh weet vast al wel wat de instellingen zijn. Nu gaan wij lopen kleppen over wat wij het fijnst vinden? Wat maakt dat nou uit? Het enige dat hier nuttig voor is is het forum volspammen.
 

DeletedUser17147

Gast
ik snap niet wat er zo fijn is aan het nieuwe systeem , ik speel nu op knossos , en het duurt altijd veel te lang voor je iemand kan overnemen , het enige goede aan het nieuwe systeem is da je voor een spookstadje gewoon je kolo moet binnenvaren , voor mij moeten ze het oude systeem doen maar voor spooksteden wel hetzelfde als in het nieuwe
 

DeletedUser18356

Gast
Ik zeg een snelle oude wereld zonder moraal.

Je kan zeggen wat je wilt maar het nieuwe systeem bevorderd de vorming van massa's. Daarbij is het heel moeilijk met een kleine (hoe actief dan ook) groep daarop te spelen omdat 3/4 man gewoon niet al hun dorpen kunnen deden tegelijk. Terwijl je bij het oude systeem met een kleine groep kan snipen/back snipen etc.

Ik speel graag in zo'n groep, en dus is het nieuwe systeem maar een beetje onzin voor me :p

Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar leuk is het niet echt..
 

DeletedUser9877

Gast
oude overname,
geen moraal
redelijk hoge snelheid, laten we zeggen 2-3
alliantielimiet: niet hoger dan 30.
 

123gijs

Ruiter
yeahyeah, ik heb al circa 16 ervaren leden die met mij mee willen doen (:
Zou jij ook met mijn alliantie mee willen doen? Stuur mij dan maar even een mailtje!
 
Bovenaan