• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door alex341

  1. Script DIO-TOOLS-David1327

    Hi David, Your tool is one of the two tools I have been using for several years now. The other one is GRCRTools. Also a great help with some nice features. However, GRCRTools is going to stop at the end of 2023. Lack of financial support. GRCRTools provided not only some report-converting tools...
  2. Pandora's doos alleen voor goud?

    Da's ook een manier om het te omschrijven...
  3. Pandora's doos alleen voor goud?

    Merk inderdaad dat door de moeilijkheidsgraad, de minder zekere overwinningskans en de toenemende tijd per opdracht dat 2 dozen per dag al een prestatie is. Doos 39 kan wel eens een heleboel goud of slapeloze nachten kosten!
  4. Pandora's doos alleen voor goud?

    Nieuwe event, Pandora's doos. Korte analyse: Event duurt 13 dagen. Als je 's ochtends om 7:00 begint met de eerste doos en 7 opdrachten vervult, is het al gauw 8 uur. Ok, de eerste dagen misschien nog niet, maar de tijd per opdracht loopt op evenals de moeilijkheidsgraad. Na 8 uur moet je 5 uur...
  5. Community Wat zijn jouw favoriete wereldinstellingen?

    Wat ik eigenlijk miste in de hele enquette is de vraag: aan welke vereisten moet de wereld voldoen om mee te doen. Voor mij is het belangrijk dat - de nachtbonus van 23:00 tot 0:700 loopt (ik werk en heb mijn slaap gewoon nodig en ben fanatiek genoeg om niet mee toe doen in werelden waar ik...
  6. Community Jouw Favoriete wereld instellingen

    Misschien ook wel een keer leuk, voor de snelle jongens onder ons, een wereld met een wereld- en troepensnelheid van 20, 30 of 50. Wordt het meer een actie-spel ipv een strategie spel. Rest van de instellingen maakt dan niet zo veel meer uit...
  7. Community Jouw Favoriete wereld instellingen

    Algemene wereld info : Wereld snelheid : 2, 2,5 of 3 Eenheid snelheid : 2 Kolonisatiesysteem : OUD!! Moraal : Tja... Liever aan, maar met minder invloed op gevechten dan huidig systeem Farmsysteem : 2.0 Gevechtinfo : Nacht Bonus : 23:00 tot 07:00. Heb een hekel aan...
  8. Discussie Nieuwe werelden lopen (te) snel leeg.

    Grote allianties, grote aanvals- en verdedigingspacts, kleine spelers die niet of nauwelijks kansen krijgen... Misschien zou het een oplossing zijn dat het aantal leden in een alliantie moet groeien; eerst een alliantie van maximaal 5 spelers, na verloop van tijd maximaal 10 en pas tegen de...
  9. Feedback Hephaistos' Smidse

    Awel... Gent is een beetje te ver voor mij... Overigens: heb net nummer 3 gekregen, bij een bouwopdracht...
  10. Feedback Hephaistos' Smidse

    Nee, dat heb ik zeker niet gedaan... Heb je beduidend meer geluk dan ik. Hoe was het ook al weer? Geluk is met de....?? ;-) 2 opmerkingen: 1. Cola kopen in een cafe?? 2. Cola voor € 1,-.... hmmm... da's niet duur. Wat kost bier daar en waar is dat café precies?
  11. Feedback Hephaistos' Smidse

    Om 10:00 is het event begonnen... Heb vanuit mijn beperkte aantal stadjes (12) inmiddels 21 land- en zeeaanvallen uitgevoerd, ook inmiddels al weer honderden troepen gerekruteerd, diverse spreuken gedaan, gebouwen gebouwd, onderzoek opgestart (en afgerond) en wat is het resultaat: 2 orbs (van 1...
  12. Discussie Spelupdate 2.59

    Hmmm... Vreemd... Ik heb een landaanval en een zee aanval voor de update verstuurd, de aanvallen hebben ook plaatsgevonden (geen slachtoffers aan mijn kant), maar de troepen zijn niet teruggekeerd in mijn stad. Er zijn geen troepenbewegingen meer te zien, in de agora zijn de troepen (en schepen)...
Bovenaan