• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel 6vs6vs6

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Uitslag opdracht 2

En weer delft team blauw het onderspit door de volgende scores:

33wt6s2.png

Alice heeft besloten te wisselen van team met GodKinger.

Team blauw mag weer gaan stemmen! (Als ik alle stemmen binnen heb post ik de uitslag. Dus als je nog wil wisselen van stem mag dat tot dat iedereen heeft gereageerd en de deadline is 24 uur)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Uitslag stemming Team blauw

Lightpolis stemde op Imrahil en de rest stemde op Lightpolis, dus Lightpolis moet deze strijd helaas verlaten.

Opdracht 3
The next game is harder than it looks: Good luck with this game!
Dit keer werken we niet met punten, maar is het gewoon het teamgemiddelde dat telt!
Printscreentjes mogen naar mij via pm (En niet via skype).
Je mag insturen tot de deadline. (SVP niet mijn inbox volspammen) (Mocht hij volzitten, kan je sturen naar weerwolfgek2 (en mij ff een seintje geven op skype en in dit topic)


(Deadline 48 uur)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Lol, wanneer gaat dat team nou eens tegen Kyra en Imra in? x)

Wel wij stemmen samen en de rest overlegt niet, dusja...
Maar beweer je nu dat ons team beter een Labr of een Lightpolis erin kan houden dan een van ons?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Wel wij stemmen samen en de rest overlegt niet, dusja...
Maar beweer je nu dat ons team beter een Labr of een Lightpolis erin kan houden dan een van ons?

Ik denk dat de rest van je team moet bedenken wat beter is voor hun. Ik zeg niet dat jullie twee slecht zullen zijn, maar dat jullie wel veel macht hebben in jullie team aangezien jullie sowieso samen zullen stemmen.
 

DeletedUser

Gast
Ooh ik was nog iets belangrijks vergeten te zeggen: De persoon met de hoogste individuele score mag bij de komende 3 stemrondes bij gelijk spel bepalen wie er uit gaat. (Dus ook voor andere teams)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan