• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #113 Het kerkhof van wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Het kerkhof van Wakkerdam

images


Het was een mooie zonnige dag in Augustus, de economie trok weer een beetje aan.
Er was dus geen reden om bezorgd te zijn, of toch wel.
De inwoners van Wakkerdam waren bezorgd, er gebeurden vreemde dingen in de late uren.
Er was dan ook niemand die na 20:00 uur in de buurt van het kerkhof durfde te komen, er heerste angst intense doodsangst.
Wat was er aan de hand op dat kerkhof???

Er kwam een groepje vreemdelingen naar Wakkerdam, zij hadden gehoord van de vreemde dingen die gebeurden op het kerkhof, en wouden dat wel eens gaan onderzoeken.
Ze hadden grote tassen en koffers mee vol met foto en video apparatuur om de gebeurtenissen vast te leggen als bewijs.
De vreemdelingen melden zich bij de burgemeester van Wakkerdam en bespraken wat ze van plan waren te gaan doen.
De burgemeester gaf hun toestemming om op het kerkhof onderzoek te gaan doen, en Wakkerdam te verlossen van alle vreemde dingen die er gebeurden.

Op de eerste nacht dat de vreemdelingen daar hun kamp hadden opgezet kwam de burgemeester even langs om te kijken hoe het met de vreemdelingen ging.
Toen de burgemeester terug naar Wakkerdam liep klonk er een luide kreet, waarna er nooit meer iets van de burgemeester werd gezien.
De inwoners van Wakkerdam waren er van overtuigd dat het door de vreemdelingen kwam, en besloten dat er een nieuwe burgemeester gekozen moest worden die elke dag iemand zou aanwijzen die gedood moest worden.
Net zolang tot er geen dingen vreemde dingen meer gebeurden.





Aantal dorpen : 1
Aantal spelers : Zoveel mogelijk

Hints : Nee
Netwerken : Nee
Claimen : Nee
Klaagmuur : Nee
Afscheidsbrief : Nee

Rollen worden na afloop bekend gemaakt.

Wolven : Wordt na afloopt bekend gemaakt welke wolven in welke verhouding

Dag acties op volgorde van inzenden, nacht acties volgens standaard volgorde.
Eindtijd stemmen : 21:30
Tijdstip verhalen : Zo snel mogelijk

Speciale Rollen naar : Altijd Bezig
Weerwolven Moord naar : Altijd Bezig
Lynch : In het topic, rood en dikgedrukt.

Burgemeester : Stemmen op de eerste dag in het topic, blauw en dikgedrukt. Na de dood van de burgemeester mag de oude burgemeester een nieuwe burgemeester kiezen of kiezen voor een herstemming.

Even voor de duidelijkheid:
Wordt er genetwerkt of geclaimd en komt dit bij de spelleider val je dood!
Stemmen in een andere kleur tellen niet mee!
PM's of skype logjes plaatsen van de spelleiding val je dood!
Het wijzigen van de post waarin je stem staat na de DL val je dood!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ledenlijst

1. Mayco - Welp
2. Owen66 => Gerben - burger
3. WWG - Premiejager
4. Genie - Burger
5. Tristiano - Wolf en geliefde met andy
6. Aran - Burger
7. Onnebecool
8. Ydeger - Burger
9. Klein Kindje - Burger
10. PartOfTheGame - cupido
11. Sanhal - Beul
12. Ijzer - Wolf
13. Initia - Wolf
14. RabbidRobin - Beschermengel
15. Elienolanaomi
16. Alice - Grafdelver
17. EdAtGoirle - Infectiewolf
18. Fireas - Leerling bijziende dorpsgek
19. Bezem - Burger
20. Kyraco - Dorpsoudste V2
21. Maximus - Premiejager V2
22. Loom-a-holic - Burgemeester
23. ANDY - Burger en geliefde met Tristiano
24. Mineos452 - Wolf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als het goed is heeft iedereen een PM ontvangen met zijn rol.
Mocht dit niet zo zijn spreek mij dan even aan op Skype.

Jullie mogen posten, en veel plezier op "Het kerkhof van Wakkerdam"
 

DeletedUser

Gast
Goeienavond allemaal, Veel succes iedereen!

Voor alle nieuwe spelers:
Ik hoop dat jullie de algemene regels van onze oh zo lieve Genade hebben gelezen en in je op hebben genomen! Ook de instellingen en regels van deze game zijn belangrijk, niet dat er 1 dood moet vallen omdat jullie je niet aan de regels houden!
Verder veel speel plezier!!

Oja, En ED mag voor BM (jaja ik ga mn serieuze broek eens aan doen, kijken hoelang ik dat vol kan houden :D)
 

DeletedUser199

Gast
Even zonder dollen nu;
We moeten er rekening meehouden dat er dit potje geen genetwerk is, iets wat Kyraco vrij nutteloos maakt als burgemeester (ze is een prima WvW-speler, maar haalt haar kracht toch vooral uit het netwerken). Ik acht mijzelf en PotG te gevaarlijk als burgemeester mocht een van ons slechtje zijn en mijn favoriete keuze, EdAtGoirle, is de komende week minder online in verband met zijn meeting, daarom kies ik ervoor om RabbidRobin vooralsnog het voordeel van de twijfel te geven.
 

DeletedUser

Gast
Even zonder dollen nu;
We moeten er rekening meehouden dat er dit potje geen genetwerk is, iets wat Kyraco vrij nutteloos maakt als burgemeester (ze is een prima WvW-speler, maar haalt haar kracht toch vooral uit het netwerken). Ik acht mijzelf en PotG te gevaarlijk als burgemeester mocht een van ons slechtje zijn en mijn favoriete keuze, EdAtGoirle, is de komende week minder online in verband met zijn meeting, daarom kies ik ervoor om RabbidRobin vooralsnog het voordeel van de twijfel te geven.

POTG is altijd inactief as f**ked :p.
 

DeletedUser199

Gast
POTG is altijd inactief as f**ked :p.

Dat klopt, maar zelfs inactief is PotG nog beter dan 80% van de spelers hier x). Daar kan je nog bij optellen dat iemand die (vaak) inactief is zich makkelijker op de achtergrond kan houden zonder verdacht te worden, geen van de dingen die je graag wilt zien bij een burgemeester.
 

DeletedUser

Gast
Normaal gesproken zou ik een ervaren en actieve speler kiezen, maar het is nogal lastig om te doen als je je medespelers niet tot nauwelijks kent. Ik wacht wel af en zie wel wie hoe post.
 

DeletedUser

Gast
Dat klopt, maar zelfs inactief is PotG nog beter dan 80% van de spelers hier x). Daar kan je nog bij optellen dat iemand die (vaak) inactief is zich makkelijker op de achtergrond kan houden zonder verdacht te worden, geen van de dingen die je graag wilt zien bij een burgemeester.

Daarom dat je zelfs niet moet overwegen hem bm te maken..
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ga Kyraco lunchen op dag 1.

Smakelijk.

Even zonder dollen nu;
We moeten er rekening meehouden dat er dit potje geen genetwerk is, iets wat Kyraco vrij nutteloos maakt als burgemeester (ze is een prima WvW-speler, maar haalt haar kracht toch vooral uit het netwerken). Ik acht mijzelf en PotG te gevaarlijk als burgemeester mocht een van ons slechtje zijn en mijn favoriete keuze, EdAtGoirle, is de komende week minder online in verband met zijn meeting, daarom kies ik ervoor om RabbidRobin vooralsnog het voordeel van de twijfel te geven.

Wow, waar heb ik gezegd burgemeester te willen worden?
Waarom ga je hier nu al zeggen dat ik geen burgemeester moet worden, terwijl ik nergens gezegd heb dat te willen, en niemand op mij heeft gestemd voor bm?

En Tris, de meeting gaat niet door.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan