• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #113 Het kerkhof van wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Succes iedereen
De Bezem
Ook op zo'n awesome tijdstip online en mag van mij wel bm worden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Hm, Fireas, ik vind die BM stem nogal goedkoop.
Hoe dan ook, mijn BM stem gaan naar Ydeger , hij is een prima WvW speler, die vaak goede theorieën heeft, hoewel de post soms iets te veel woorden bevatten, maar al met al kloppen zijn theorieën vaak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Stelletje nachtbrakers.

Fireas, een bm-stem vanwege de tijd waarop iemand post? Echt waar?
 

DeletedUser199

Gast
Smakelijk.



Wow, waar heb ik gezegd burgemeester te willen worden?
Waarom ga je hier nu al zeggen dat ik geen burgemeester moet worden, terwijl ik nergens gezegd heb dat te willen, en niemand op mij heeft gestemd voor bm?

En Tris, de meeting gaat niet door.

Ed is overdag over het algemeen sowieso aan het werk, dus dat verandert niets aan het feit dat hij alleen in de avond online is hoor. Ik snap niet waar je defensieve reactie vandaan komt, al heb ik er wel bewondering voor; proberen er nog je slagje uit te slaan terwijl ik zeg dat je ergens ongeschikt voor bent. Het maakt in dit geval echter niet uit of je al dan niet burgemeester wil worden, ik overweeg de mogelijke kandidaten en hun eventuele nut voor mij en anderen.

Verder wil ik nog wat verduidelijking van Jochems stem, zeker aangezien Frank erom bekend staat dat hij zelden tot nooit actief is in mid & late game.
 

DeletedUser

Gast
Ed is overdag over het algemeen sowieso aan het werk, dus dat verandert niets aan het feit dat hij alleen in de avond online is hoor. Ik snap niet waar je defensieve reactie vandaan komt, al heb ik er wel bewondering voor; proberen er nog je slagje uit te slaan terwijl ik zeg dat je ergens ongeschikt voor bent. Het maakt in dit geval echter niet uit of je al dan niet burgemeester wil worden, ik overweeg de mogelijke kandidaten en hun eventuele nut voor mij en anderen.

Verder wil ik nog wat verduidelijking van Jochems stem, zeker aangezien Frank erom bekend staat dat hij zelden tot nooit actief is in mid & late game.
Ed heeft idd wat minder tijd dan hij gewoonlijk zou zijn.
Trouwens, POTG is helemaal geen inactieve speler. Ga maar even de geschiedenis van de WvW potjes hier na en je zal zien dat hij soms op dag 2 dood gaat en nog de meeste berichten heeft gepost van heel het potje. Wel is het zo dat POTG een goede speler is, zowel als wolf als als goedje, dus dat sommige mensen hem om die reden geen stem zouden willen geven. Over dat van Tristan geen BM maken ben ik het geheel mee eens. Soms is hij heel erg inactief waardoor het niet altijd meer opvalt (dit geldt ook voor mij overigens).

Frank's activiteit valt best nog goed mee de laatste tijd. De reden die Fireas opnoemt is best wel vreemd, dat wel (modjes/vriendschapspolitiek?).


Oja, en BM stemmen moeten in het blauw.
 

DeletedUser199

Gast
Ed heeft idd wat minder tijd dan hij gewoonlijk zou zijn.
Trouwens, POTG is helemaal geen inactieve speler. Ga maar even de geschiedenis van de WvW potjes hier na en je zal zien dat hij soms op dag 2 dood gaat en nog de meeste berichten heeft gepost van heel het potje. Wel is het zo dat POTG een goede speler is, zowel als wolf als als goedje, dus dat sommige mensen hem om die reden geen stem zouden willen geven. Over dat van Tristan geen BM maken ben ik het geheel mee eens. Soms is hij heel erg inactief waardoor het niet altijd meer opvalt (dit geldt ook voor mij overigens).

Frank's activiteit valt best nog goed mee de laatste tijd. De reden die Fireas opnoemt is best wel vreemd, dat wel (modjes/vriendschapspolitiek?).


Oja, en BM stemmen moeten in het blauw.

Wellicht valt het nog mee van Frank, maar we weten allebei dat Frank een te onzekere factor is, een factor waarop je niet kan vertrouwen dat hij ook daadwerkelijk actief blijft.
 

DeletedUser

Gast
Ik hoop dat de activiteit van het potje blijft zoals het nu is: Goede inhoudelijke posts zonder al te veel gespam.

Er vielen 2 posts mij gelijk op toen ik vanmorgen wakker werd en daar is net nog 1 bij gekomen.

We beginnen met deze post van Tristiano:
Even zonder dollen nu;
We moeten er rekening meehouden dat er dit potje geen genetwerk is, iets wat Kyraco vrij nutteloos maakt als burgemeester (ze is een prima WvW-speler, maar haalt haar kracht toch vooral uit het netwerken). Ik acht mijzelf en PotG te gevaarlijk als burgemeester mocht een van ons slechtje zijn en mijn favoriete keuze, EdAtGoirle, is de komende week minder online in verband met zijn meeting, daarom kies ik ervoor om RabbidRobin vooralsnog het voordeel van de twijfel te geven.

Aan deze post vielen 2 dingen mij op.
1. Ik vind het nogal knap hoe je hier fixt om er voor te zorgen dat mensen na deze post eigenlijk niet meer op Kyraco, POTG en Ed kunnen stemmen. Ik vraag me ergens zelfs af waarom je dit doet. Vervolgens geef je met "daarom" een concluderend verband aan. Maar uit wat daar boven staat kan ik niet concluderen dat Rabbid wel een goede bm is. Verder zeg je: "daarom kies ik ervoor om RabbidRobin vooralsnog het voordeel van de twijfel te geven." Mogen wij weten waar deze twijfel over gaat? Ik heb voor of tegen Rabbid namelijk in je post geen enkel argument gevonden.
2. Dit gaat over het dik gedrukte. Ik vraag me namelijk nogal af hoe je jezelf te gevaarlijk kan achten "mocht je wolf zijn". Het kan aan mij liggen, maar volgens mij weet je zelf altijd of je wolf bent of niet, dus ik snap die twijfel in je post niet. Verder vraag ik me af waarom je een tegenargument tegen jezelf zou plaatsen voor BM. De enige persoon waarvan je 100% zeker weet dat hij goedje is, ben je zelf. Dus je bent zelf altijd een betere BM dan wie dan ook, dus waarom zeg je van jezelf dat je 'te gevaarlijk' bent? Als andere mensen dat niet vinden dan is het okay en als andere mensen je wel gevaarlijk vinden zullen ze dat ook wel aangeven volgens mij.
Hiervoor gaat mijn stem op Tristan

Post 2 is deze reactie van Kyra:
Wow, waar heb ik gezegd burgemeester te willen worden?
Waarom ga je hier nu al zeggen dat ik geen burgemeester moet worden, terwijl ik nergens gezegd heb dat te willen, en niemand op mij heeft gestemd voor bm?

Ik snap niet zo goed waar deze extreme reactie vandaan komt. Uiteindelijk geef je ook niet aan of je het nou wil of niet. Zolang je niet zegt dat je geen BM wil worden, wil je dat altijd volgens mij wel. Bovendien krijg jij bijna altijd wel wat stemmen, dus is het logisch dat die gaan volgen, wat Tristan dus duidelijk voor wou zijn, wat ik dus weer niet snap. Als je wel BM wil zijn: Pleur dan wat argumenten neer met waarom je wel BM wil worden. Wil je geen BM zijn: Waarom zou je hier dan uberhaupt zo heftig op reageren, want dan zie ik eigenlijk geen probleem.

Post 3 is de reactie daar weer op van Tristan
Ik snap niet waar je defensieve reactie vandaan komt, al heb ik er wel bewondering voor; proberen er nog je slagje uit te slaan terwijl ik zeg dat je ergens ongeschikt voor bent. Het maakt in dit geval echter niet uit of je al dan niet burgemeester wil worden, ik overweeg de mogelijke kandidaten en hun eventuele nut voor mij en anderen.

Ik zie eigenlijk niet in hoe Kyra er een slagje uit probeert te slaan, volgens mij reageert ze nogal heftig voor niks, maar ze is volgens mij nergens van aan het profiteren...
Verder zeg je hier pas dat je mogelijke kandidaten hebt overwogen, maar volgens mij zijn er nog wel degelijk andere kandidaten.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb iets anders deze week kyr, ik had al aangegeven alleen in de avonden aanwezig te zijn
 

DeletedUser

Gast
Wellicht valt het nog mee van Frank, maar we weten allebei dat Frank een te onzekere factor is, een factor waarop je niet kan vertrouwen dat hij ook daadwerkelijk actief blijft.

Ik ben al een paar potjes niet inactief geweest. Daarbij, bijna iedereen was inactief of semi-inactief tijdens de potjes deze zomervakantie, dus dan zou je alleen de mensen die niet met die potjes meededen nog BM kunnen maken. En dat zijn vooral nieuwerds, en die zijn nog minder te vertrouwen dan ik, aangezien het vaak voorkomt dat nieuwerds inactief worden. Overigens, waarom vallen jullie Fireas zo aan? De meeste BM-stemmen zijn random, en dan is deze soort van random stem ineens verdacht? Ik vind dat jullie nu niet erg goed nadenken over wat jullie zeggen.
 

DeletedUser22651

Gast
Leuk, al die verwijten en zo :p

Succes iedereen, moge de beste winnen

Ik zie aan weerwolfgek dat ze gelijk probeert Kyraco en vooral Tristiano verdacht te maken, maar ik denk dat ze daar zo haar redenen voor heeft. Toch kies ik voor haar kant, omdat het niet wegneemt dat deze door haar genoemde beiden zich erg vaak laten horen tegen elkaar. Daarom gaat ook mijn lynch stem, naar Tristiano

Wat het betreft het burgemeesterschap, kies ik net als Tristiano, RabbidRobin
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Even zonder dollen nu;
We moeten er rekening meehouden dat er dit potje geen genetwerk is, iets wat Kyraco vrij nutteloos maakt als burgemeester (ze is een prima WvW-speler, maar haalt haar kracht toch vooral uit het netwerken). Ik acht mijzelf en PotG te gevaarlijk als burgemeester mocht een van ons slechtje zijn en mijn favoriete keuze, EdAtGoirle, is de komende week minder online in verband met zijn meeting, daarom kies ik ervoor om RabbidRobin vooralsnog het voordeel van de twijfel te geven.
Als ik me niet vergis netwerkte RabbidRobin ook . Al is het al even geleden dat ik nog een potje WvW heb gespeeld met Rabbid.
Dat klopt, maar zelfs inactief is PotG nog beter dan 80% van de spelers hier x). Daar kan je nog bij optellen dat iemand die (vaak) inactief is zich makkelijker op de achtergrond kan houden zonder verdacht te worden, geen van de dingen die je graag wilt zien bij een burgemeester.
Iedereen kan goed zijn in WvW als je inactief bent!
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Eerst en vooral: veel succes!
Ik hoop dat dit potje een stuk actiever wordt gespeeld dan vorig potje.

Verder: Ik zie een paar BM-stemmen op Rabbid terwijl die nog niet eens heeft gereageerd. Ik kan verkeerd zijn, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij op vakantie was. Of waarom was het anders dat hij nu nog niet meteen met zijn spel kon starten?
Ik wil liever een BM die nu bewijst dat hij actief en doordacht kan reageren. Wie dat wordt voor mij, heb ik nu geen tijd voor, dat bekijk ik later vandaag nog.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16774

Gast
Zijn we al begonnen? Initia. Hoop dat ik veel volgers krijg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Leuk, al die verwijten en zo :p

Succes iedereen, moge de beste winnen

Ik zie aan weerwolfgek dat ze gelijk probeert Kyraco en vooral Tristiano verdacht te maken, maar ik denk dat ze daar zo haar redenen voor heeft. Toch kies ik voor haar kant, omdat het niet wegneemt dat deze door haar genoemde beiden zich erg vaak laten horen. Daarom gaat ook mijn lynch stem, naar Tristiano

Wat het betreft het burgemeesterschap, kies ik net als Tristiano, RabbidRobin

Dus je zegt nu dat Tris en Kyr verdacht zijn omdat ze actief zijn? Dat is echt de grootste onzin ooit. Verder is t ook nogal vroeg om te stemmen en volg je WWG (die overigens een meneer is) wel heel erg makkelijk met je stem.
 

DeletedUser22651

Gast
Dus je zegt nu dat Tris en Kyr verdacht zijn omdat ze actief zijn? Dat is echt de grootste onzin ooit. Verder is t ook nogal vroeg om te stemmen en volg je WWG (die overigens een meneer is) wel heel erg makkelijk met je stem.

Nee, maar ze halen uit naar elkaar. Kijk, jij bent ook actief, maar op een totaal andere manier, snap je? En ik stem wel op Rabbid voor BM, net als Tristan. Ik neem een middenpositie in. En waarom verdedig je Tristan eigenlijk, kan hij toch zelf doen? ;)
 

DeletedUser16774

Gast
Leuk, al die verwijten en zo :p

Succes iedereen, moge de beste winnen

Ik zie aan weerwolfgek dat ze gelijk probeert Kyraco en vooral Tristiano verdacht te maken, maar ik denk dat ze daar zo haar redenen voor heeft. Toch kies ik voor haar kant, omdat het niet wegneemt dat deze door haar genoemde beiden zich erg vaak laten horen. Daarom gaat ook mijn lynch stem, naar Tristiano

Wat het betreft het burgemeesterschap, kies ik net als Tristiano, RabbidRobin

Dus je loopt mee met je lynch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan