• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #99; game of Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22163

Gast
The game of wakkerdam
De dagen werden kouder en kouder in het plaatjes dat men beter kent als winterfell. In deze rijk heerste de familie Stark.
Ned en Catelyn waren koning en koningin van het Noorden. Hun kinderen waren ondertussen prins en prinses geworden in andere rijken van Westeros. Hun leven ging rustig voorbij in winterfell tot Ned op een dag een brief kreeg met een koninklijk zegel erop van wakkerdam. Hij opende de brief en leest wat erop stond;

Beste Ned Stark

U word door het volk verkozen tot de nieuwe koning van wakkerdam. Als u heerser van ons koninkrijk wil worden dan zien we u graag in het kasteel van wakkerdam.​

Wie zou dit aanbod ooit kunnen afslaan. Dus Ned en zijn vrouw Catelyn ging met hun koets naar het warme Zuiden en de hoofdstad van de wereld. Na een lange saaie reis naar het Zuiden waren ze uiteindelijk na 14 dagen in Wakkerdam. eenmaal aangekomen begon de lange ceremonie van 3 dagen. Op de derde dag moest Ned zijn eed als koning afleggen. Iedereen was er de belangrijkste burgers van de hele wereld en zo ook de BM van wakkerdam. Maar het leek of ze nog op iemand wachten. Ned keek naast hem en inderdaad zijn vrouw was er nog niet. In de zaal heerste een beetje paniek tot erop eens een pijl recht voor Ned's voeten vloog met daarop een brief. Ned las hem hard op voor;


Ik hoop dat je geniet van je plek op de troon, maar wat is een koning zonder een koningin? Precies niks en je vrouw gilde wel hard toen ze werd open gesneden. Ik zou je bewijzen tegen over je volk want anders gaan er nog doden vallen.​

Onder op de brief stond een leeuw. Ned wist meteen wat dat betekende; de lannisters.
Maar op dat zelfde moment hoorde hij ook een vrouw gillen in de zaal. iedereen kijk verward naar achter en iedereen liep in paniek weg en iedereen hoorde wat de vrouw riep. De Burgemeester is dood!


instellingen
basis info
Aantal spelers; zoveel als er kunnen
hints; mischien
klaagmuur; nee
afscheidsbrief; nee

claimen; ja
netwerken; ja

manier van stemmen; rood=lynch groen=BM
BM; wordt verkozen voor de eerste dag
eindtijd stemmen; tussen 19.30 uur en het verhaal komt rond 20.00 uur
 

DeletedUser22163

Gast
spelerslijst

1. Maximus(vervangen door initia)
2. Silaske(lynch dag 3; Draak of beul)
3. MoonMonkey
4. Genius
5. gerbentje (lunch dag 1; burger)
6. Crezum(dood dag 1; burger)
7. Gekko
8. Rabbid(vervangen door genade)
9. PartOfTheGame
10. Owen666(dood dag 3; burger)
11. EdAtGoirle(dood dag 2; burger)
12. animal (Lunch dag 3; Sansa Stark of cupido)
13. Ydeger(dood dag 1.5; uitgeschreven)
14. noobje783(lunch dag 2; burger)
15. Rutger101
16. Alice(Dood dag 3; Hoer en koppel met Animal)

Gebeurtenis

Dag 1
Dag 2
dag 3; The end
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22163

Gast
Dag 0

Iedereen liep in paniek uit de zaal van de rode burcht zo ook Ned Stark de man die net geen koning was van wakkerdam. hij keek kwaad om zich heen want hij wist dat de moordenaar van zijn vrouw hier ergens rond liep. Alleen niemand wist wie het was. Ned liep samen met 2 lijfwachten door de stad tot ze in een klein straatje kwamen. Hier liep geen 1 man of vrouw rond. het was er echt stil mischien een beetje te stil. Ned en zijn lijfwachten liep door het smalle donkere straatje en zagen aan het einde van de straat een zwarte gedaante staan. Ned stond al klaar om weg te rennen uit de straat maar het was al te laat. ze waren omsingeld. Ned en zijn 2 lijfwachten keken de dood in de ogen. Dit had hij echt niet verwacht. Hij was nog geen dag koning en ze wilde hem al vermoorden. Toen de mannen in de zwarte cape’s hun zwaard trokken zag Ned aan het einde van de straat een klein man staan. hij kende hem uit duizenden, het was tyrion lannister! Toen werd het zwart voor Ned’s ogen.

Vanaf nu mag er gepost worden. Iedereen heeft een pm gekregen behalve Max, die moet zijn inbox leeg maken.

Let op ik wil voor maandag 19.30 uur een lynch en een Bm stem zien en alle aktie via pm
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Succes allemaal!

Mogen we al stemmen voor BM & mag je op jezelf stemmen?
 

DeletedUser

Gast
Ow, mocht ik nog niet posten? :confused:

E: je mag op jezelf stemmen, worden sommige wel ongesteld van.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Rollen mogen opnieuw. Vinie, ik zie alle andere burgers. Iedereen moet een aparte pm krijgen, anders zie je ook de andere mensen die de pm hebben gekregen. Ik weet dus nu alle burgers en kan zo veels te makkelijk winnen. ;)
 

DeletedUser22163

Gast
En een kleine aanpassing in de spelers lijst; Alice de laatkomer doet ook mee(dit is geen rol ;))
 

DeletedUser22163

Gast
Sorry voor het ongemak, maar heeft iedereen een pm gekregen met de definitieve rollen? Zo nee, stuur een pm naar mij. Nog eens sorry voor het ongemak. En er mag weer gepost worden
 

DeletedUser19654

Gast
Lekker vroeg zo te zien, meestal komen die vanavond pas ;)
Succes allemaal!
 

DeletedUser

Gast
Veel succes iedereen!

Laten we er een mooie pot van maken en niet zo chaotisch al het vorige potje waar ik niks meer van snapte:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan