• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #99; game of Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
PartOfTheGame, vorig potje speelde niemand echt goed dus dan maar op mezelf.

Ik ben morgen tot ongeveer vier uur aanwezig, ik hoop dat de spelleiding en de wolven daar rekening mee houden. De laatsten mogen zich al voor dat tijdstip weggeven!
 

DeletedUser19654

Gast
Veel succes allemaal!!

En wat maakt het uit dat je tot 4 uur aanwezig bent? Er zijn zo vaak mensen die tot zo laat maar aanwezig zijn en weg moeten hoor.
 

DeletedUser

Gast
Bij mij is dat dus niet het geval, daarnaast is het vrij irritant als het vaak gebeurt.
 

DeletedUser

Gast
Iedereen veel plezier met de nieuwe rollen ;)

Voor de duidelijkheid: ik stem nog steeds op mezelf als BM.
 

DeletedUser

Gast
Succes iedereen! Lang geleden dat ik heb meegedaan, ik ken de meeste dan ook niet, wie zou een goede BM zijn?
 

DeletedUser

Gast
Dat vond ik leuk aan een annoniem potje!
Ik was BM . Nu stemt natuurlijk niemand op mij:(

E: Ik ga voor Ydeger Puur random en ik vind het lelijk om op mezelf te stemmen.
 

DeletedUser

Gast
Nou ik weet niet wat kiezen, ik ken bijna niemand en niemand motiveert zijn kandidatuur, dus dan is de keuze moeilijk.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel, het beste is dan ook dat je niet op de campagnes afgaat, maar meer op de personen. De echte goede spelers hebben dan ook helemaal geen bm-campagne nodig om een goede burgemeester te zijn, zij doen het gewoon uit zichzelf. Daarom denk ik ook dat ik voor nu voor PartOfTheGame ga voor burgemeester van wakkerdam! Hij speelt wel goed, als hij goed is natuurlijk. Verder is hij al zo vaak slecht geweest de afgelopen potjes dat hij nu wel goed zal zijn, hoop ik. Zoniet, weten we dat ook wel weer.

Mijn lynchstem komt nog wel in de loop van de dag, eerst nog wat dingetjes uitzoeken ^^.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan