• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #99; game of Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Genius0615

Erinys
Wel, het beste is dan ook dat je niet op de campagnes afgaat, maar meer op de personen. De echte goede spelers hebben dan ook helemaal geen bm-campagne nodig om een goede burgemeester te zijn, zij doen het gewoon uit zichzelf. Daarom denk ik ook dat ik voor nu voor PartOfTheGame ga voor burgemeester van wakkerdam! Hij speelt wel goed, als hij goed is natuurlijk. Verder is hij al zo vaak slecht geweest de afgelopen potjes dat hij nu wel goed zal zijn, hoop ik. Zoniet, weten we dat ook wel weer.

Mijn lynchstem komt nog wel in de loop van de dag, eerst nog wat dingetjes uitzoeken ^^.

Das nooit zeker he, dus dat is onzin...
 

DeletedUser

Gast
Wel, het beste is dan ook dat je niet op de campagnes afgaat, maar meer op de personen. De echte goede spelers hebben dan ook helemaal geen bm-campagne nodig om een goede burgemeester te zijn, zij doen het gewoon uit zichzelf. Daarom denk ik ook dat ik voor nu voor PartOfTheGame ga voor burgemeester van wakkerdam! Hij speelt wel goed, als hij goed is natuurlijk. Verder is hij al zo vaak slecht geweest de afgelopen potjes dat hij nu wel goed zal zijn, hoop ik. Zoniet, weten we dat ook wel weer.

Mijn lynchstem komt nog wel in de loop van de dag, eerst nog wat dingetjes uitzoeken ^^.

Wat voor dingen ga je uitzoeken?

En, zoals Genius zegt, als het goed is worden de rollen willekeurig bepaald.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Das nooit zeker he, dus dat is onzin...

No shit sherlock, ik weet evengoed dat dat onzin is heuwr. Enkel wil ik er eerder mee zeggen dat hij al zo vaak slecht is geweest, dat ik het volgens mij wel kan herkennen als hij dat nu nog eens is ;)

Dat jij dit dan weer opmerkt, zegt weer iets over jou :)
 

DeletedUser21356

Gast
Dus het komt er gewoon op neer dat Rabbid Potg ervaren vindt. :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
E: Ik ga voor Ydeger Puur random en ik vind het lelijk om op mezelf te stemmen.

Waarom zou je in godsnaam op een willekeurig persoon stemmen voor de BM? Dit slaagt echt nergens op. Oftewel stem je op iemand die goed zou zijn als BM als die persoon een goedje is, oftewel stem je op iemand die je het BM-schap gunt, wat geen goede reden is maar toch, oftewel stem je op iemand die een goede rol heeft om BM te worden. Maar je stemt NIET op iemand random. Want dat slaagt namelijk echt nergens op. Bij mijn weten had je al wat ervaring, dus dit lijkt me gewoon een te scheve stem voor woorden. Raar dat het nog niemand anders is opgevallen.

Het is rustig hier. Waar blijven de stemmen?

Waar blijft jouw stem? Wat is dat voor arrogant gezwets?

Tis maandag he...

Rutger btw, lijkt me wel ervaren, en is iemand die de oude wijzes nog respecteert :O

Te makkelijke stem, maarja tis nog maandagmorgend, dus ik vergeef het je wel. Maar ik hou je wel in de gaten ^^
 

DeletedUser

Gast
Ik stem HernamewasAlice voor BM, omdat ze een ervaren speelster is en een lieverd :O
 

DeletedUser

Gast
Waarom zou je in godsnaam op een willekeurig persoon stemmen voor de BM? Dit slaagt echt nergens op. Oftewel stem je op iemand die goed zou zijn als BM als die persoon een goedje is, oftewel stem je op iemand die je het BM-schap gunt, wat geen goede reden is maar toch, oftewel stem je op iemand die een goede rol heeft om BM te worden. Maar je stemt NIET op iemand random. Want dat slaagt namelijk echt nergens op. Bij mijn weten had je al wat ervaring, dus dit lijkt me gewoon een te scheve stem voor woorden. Raar dat het nog niemand anders is opgevallen.



Waar blijft jouw stem? Wat is dat voor arrogant gezwets?



Te makkelijke stem, maarja tis nog maandagmorgend, dus ik vergeef het je wel. Maar ik hou je wel in de gaten ^^

Ik heb al op iemand gestemd voor BM.
Op mezelf, dat dan weer wel.
 

DeletedUser22163

Gast
Mensen vandaag is de deadline om 20.30 uur. Tegen dan wil ik een bm stem en lynch
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Rutger doet zich veel te ervaren voor, maar kan eigenlijk helemaal niet zo heel pro WvW'en. Zijn account is jonger als dat van mij, en ik speel al sinds mijn registratie hier spelletjes op het spellenforum. Verder claimt hij dat toen hij hier met dat account WvW speelde, het op een of andere vreemde manier werd gespeeld, wat duidelijk niet zo was. Hij liegt dus en probeert zichzelf een aura te geven van een slimme, ervaren, goede speler. Wat ik dan weer eerder een wolf zie doen. Een goedje zou eerder zichzelf zijn en niet zo proberen in de belangstelling te staan.
 

DeletedUser

Gast
Rutger doet zich veel te ervaren voor, maar kan eigenlijk helemaal niet zo heel pro WvW'en.

En dat haal je uit ons gesprek? Ik denk dat je die conclusie pas kan trekken nadat ik ook daadwerkelijk slecht heb gespeeld.

Zijn account is jonger als dat van mij, en ik speel al sinds mijn registratie hier spelletjes op het spellenforum. Verder claimt hij dat toen hij hier met dat account WvW speelde, het op een of andere vreemde manier werd gespeeld, wat duidelijk niet zo was.

Ik claim dat WvW vroeger anders gespeeld werd dan nu, en dat is een feit.

Ik vraag me af wat je wilt bereiken. Je noemt mij 'arrogant' doordat ik afvraag waarom er weinig stemmen zijn en jij stemt zelf nog niet omdat je nog wat dingen 'uit moet zoeken'.
Als ik vraag naar die dingen zeg jij dat je mensen op dag 1 probeert te bashen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik vind je arrogant omdat je je afvraagt waar alle stemmen zijn maar jij tegelijkertijd zelf niet stemt, dat is iets helemaal anders, dus ga dingen zo niet uit de context rukken. Verder zeg je nergens nadrukkelijk dat je het beeld van een ervaren WvW'er wilt krijgen, zo dom ben je nog niet nee, maar dat zeg je wel tussen de lijntjes door en dat merk ik dus op. Ik zeg nergens dat je niet pro kan WvW'en, ik zeg enkel maar dat je niet zo heel ervaren en goed bent zoals je beweert.

Nee, je claimt dat WvW zo wordt gespeeld:
[14:23] <Rutger101> In mijn tijd speelden we dit spel nog met stevige inquisitie's en ontweken we elkaar's vragen, tenzij we wolf waren.
[14:23] <Rutger101> *en ontweken we elkaar's vragen niet, tenzij we wolf waren.

En ik probeer geen mensen te bashen, ik bash mensen.
 

DeletedUser

Gast
Waarom zou je in godsnaam op een willekeurig persoon stemmen voor de BM? Dit slaagt echt nergens op. Oftewel stem je op iemand die goed zou zijn als BM als die persoon een goedje is, oftewel stem je op iemand die je het BM-schap gunt, wat geen goede reden is maar toch, oftewel stem je op iemand die een goede rol heeft om BM te worden. Maar je stemt NIET op iemand random. Want dat slaagt namelijk echt nergens op. Bij mijn weten had je al wat ervaring, dus dit lijkt me gewoon een te scheve stem voor woorden. Raar dat het nog niemand anders is opgevallen.



Waar blijft jouw stem? Wat is dat voor arrogant gezwets?



Te makkelijke stem, maarja tis nog maandagmorgend, dus ik vergeef het je wel. Maar ik hou je wel in de gaten ^^

Tuurlijk heb ik wat ervaring, maar ik ken hier de spelers nog niet goed genoeg dus hoe moet ik weten wie echt een goede speler is.
Maarja, je hebt inderdaad wel wat gelijk dat random ook nergens op slaat, ik ga nog maar eens alles lezen.

Wel blijf ik van mening dat stemmen op jezelf onzin is...
 

DeletedUser

Gast
Ik vind je arrogant omdat je je afvraagt waar alle stemmen zijn maar jij tegelijkertijd zelf niet stemt, dat is iets helemaal anders, dus ga dingen zo niet uit de context rukken.

Ik heb zelf al een van de twee stemmen uitgebracht. Dat is meer dan sommige anderen...

Verder zeg je nergens nadrukkelijk dat je het beeld van een ervaren WvW'er wilt krijgen, zo dom ben je nog niet nee, maar dat zeg je wel tussen de lijntjes door en dat merk ik dus op.

Merk je dat op? Jij kan zeker óók heel goed WvW'en :/?

Ik zeg nergens dat je niet pro kan WvW'en,

Niet? Wat is dit dan:
Rutger doet zich veel te ervaren voor, maar kan eigenlijk helemaal niet zo heel pro WvW'en.
ik zeg enkel maar dat je niet zo heel ervaren en goed bent zoals je beweert.

Ook dit is pas te zeggen nadat we (een tijdje) gespeeld hebben...

Nee, je claimt dat WvW zo wordt gespeeld:
[14:23] <Rutger101> In mijn tijd speelden we dit spel nog met stevige inquisitie's en ontweken we elkaar's vragen, tenzij we wolf waren.
[14:23] <Rutger101> *en ontweken we elkaar's vragen niet, tenzij we wolf waren.

Dat is idd zoals ik meen dat WvW vroeger gespeeld werd. Tot nu toe is het iig slappe hap hier, en dat was vroeger anders :s

En ik probeer geen mensen te bashen, ik bash mensen.

Hier, een sticker.

Ik zie het kwaad er niet van in om te beweren dat het spel vroeger anders werd gespeeld. Dat is tenslotte zo.
Van vroeger herinner ik mij dat er meer gepost en gechat werd en dat dat er feller aan toe ging dan dit potje tot nu toe. En ja, dat verschil is voor mij na dag 1 duidelijk.

Misschien ligt dit aan mij of misschien ben jij er door een geleidelijke overgang aan gewend geraakt.

Het enige wat ik probeer, is om in contact te komen met mensen die aan mijn kant staan, en erachter te komen wie niet aan mijn kant staan.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Meh, het grote punt is dat je random mijn rol vraagt en nog verwacht dat ik daar serieus antwoord op geef. Verder merk ik inderdaad op dat jij dat tussen de lijntjes zegt, aangezien dat ook het beeld was dat ik van je kreeg toen ik eerst je posts las. Veranderde maar een klein beetje toen ik wat verder keek dan mijn neus lang was. Verder ga ik er van uit dat jij geen echte pro-pro bent, afgeleid van enkele vragen die je in het gesprekje stelde, waarvan ik even mijn hoofd tegen een muur wou stampen.

Dat het hier een slappe hap is kan ik niet ontkennen en dat er vroeger heel anders werd gespeeld kan ik zeer zeker ook niet ontkennen, maar hoe jij het hier beschrijft, klopt echt helemaal niet hoe ik me de glorieuze, oude tijden kan herrineren.

En idd, waar is de rest van de spelers?
 

DeletedUser

Gast
Meh, het grote punt is dat je random mijn rol vraagt en nog verwacht dat ik daar serieus antwoord op geef. Verder merk ik inderdaad op dat jij dat tussen de lijntjes zegt, aangezien dat ook het beeld was dat ik van je kreeg toen ik eerst je posts las. Veranderde maar een klein beetje toen ik wat verder keek dan mijn neus lang was. Verder ga ik er van uit dat jij geen echte pro-pro bent, afgeleid van enkele vragen die je in het gesprekje stelde, waarvan ik even mijn hoofd tegen een muur wou stampen.

Dat het hier een slappe hap is kan ik niet ontkennen en dat er vroeger heel anders werd gespeeld kan ik zeer zeker ook niet ontkennen, maar hoe jij het hier beschrijft, klopt echt helemaal niet hoe ik me de glorieuze, oude tijden kan herrineren.

En idd, waar is de rest van de spelers?

De nostalgie die hier beschreven wordt deel ik, maar het nu is het heden en zijn we bezig met dit potje.
Wat heeft het voor zin dat jullie steeds door gaan over 'hoe het vroeger was'. Wie weet als we allemaal gewoon serieus spelen en ook echt actief zijn dat we die tijden nieuw leven in gaan blazen met z'n alle.

Verder is me tot nu toe weinig verdachts opgevallen dan de BM stemmen op jezelf (wat ik al een paar keer heb aangegeven)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wat draagt je post dan exact bij? We zijn helemaal niet aan het lullen en herrineringen aan het ophalen over de oude tijd, ga de posts eens eerste deftig lezen voordat je commentaar geeft.

Verder is zeggen dat je niets te zeggen hebt overbodig, spam je dus zo en doe je je actiever voor dan je bent. Exact zoals een wolfje wel eens zou kunnen doen.
 

DeletedUser

Gast
Wat draagt je post dan exact bij? We zijn helemaal niet aan het lullen en herrineringen aan het ophalen over de oude tijd, ga de posts eens eerste deftig lezen voordat je commentaar geeft.

Verder is zeggen dat je niets te zeggen hebt overbodig, spam je dus zo en doe je je actiever voor dan je bent. Exact zoals een wolfje wel eens zou kunnen doen.

Ik heb nergens gezegd dat ik niets te zeggen heb. Ik zei dat me er nog niks verdachts is opgevallen.. Wat ik ben gewend wijzen spelers mij juist op verdachte zaken die ik over het hoofd heb gezien..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan