• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #99; game of Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22163

Gast
ik wil geen ruzie stoken maar eerst wass jij rabbid en daarna pas genade. weet je nog
 

DeletedUser

Gast
Woow... POTG ik wist niet eens dat je Adi ging infecteren, je wist dat adi en alice koppel waren!!
Dan zou ik iemand anders nemen hoor
Ik denk dat dat plan er was voordat hij dat wist. Misschien veranderde het wel juist omdat Animal koppel bleek?
 

DeletedUser

Gast
Wel, we waren g/n koppel. Dus als de wolven mij hadden geinfecteerd werd het koppel slecht, als jullie Adi hadden geinfecteerd zaten jullie idd met een probleem :p
 

DeletedUser

Gast
Tsja alleen was ik het toen nog niet.

Slechtjes makkelijk gewonnen. Rutger, waarom weigerde je me nu gewoonweg te volgen op MoonMonkey? Ik bedoel, voor jou was ik bewezen, en ik neem aan dat je me wel als goede speler zag.
Na de infectie kwam het goed uit dat je me niet volgde op MoonMonkey. :p

MM gedroeg zich imo niet als wolf...
Zijn woede-uitbarsting leek me gewoon oprecht (wat niks afdoet aan het feit dat hij zichzelf compleet belachelijke maakte daardoor).
 

DeletedUser

Gast
Huh wat is deze POTG ik dacht dat we matties waren? :(

Toen ik doorhad dat je zou vervangen heb ik direct de infectie veranderd<3.

Adi kreeg ik ook vlak voor de deadline van te horen dat hij koppel was, dus wss zou ik anders alsnog hebben geswitcht.
 

DeletedUser19654

Gast
MM gedroeg zich imo niet als wolf...
Zijn woede-uitbarsting leek me gewoon oprecht (wat niks afdoet aan het feit dat hij zichzelf compleet belachelijke maakte daardoor).
Haha, maar mijn woede uitbarsting was niet oprecht eigenlijk... Zo heb ik afgelopen potjes gespeeld dus ik dacht laat ik dat nu nog maar eens doen, want genade kwam ook nog eens aan met het feit dat ik aardiger aan spelen was, wat ik ook oprecht proberen, maar toen begonnen ze daardoor te denken dat ik wolf was
 

Genius0615

Erinys
Haha, maar mijn woede uitbarsting was niet oprecht eigenlijk... Zo heb ik afgelopen potjes gespeeld dus ik dacht laat ik dat nu nog maar eens doen, want genade kwam ook nog eens aan met het feit dat ik aardiger aan spelen was, wat ik ook oprecht proberen, maar toen begonnen ze daardoor te denken dat ik wolf was

Nu verraad je je tactiek voor als je nog eens wolf bent :x
 

DeletedUser21356

Gast
Dus we hebben gewonnen, fijn. :)

1) Ik speelde stronteslecht en toch werd ik niet gelyncht, dat vond ik vrij falend van de Goedjes, maar ja. :/
2) Jammer dat er Goedjes inactief waren, anders had het spel helemaal anders geweest (alhoewel dat voor de Wolven wél goed was :p).
3) Al bij al was het toch een leuk potje.
 

DeletedUser19654

Gast
Nu verraad je je tactiek voor als je nog eens wolf bent :x
Nee, denk et niet hoor ;)

Ik werd gewoon heel blij dat rutger op silaske begon te stemmen toen ben ik daar direct op ingesprongen.
1. Owen ging toch wel dood aan inactiviteit...
2. Silaske konden we lynchen dan...
3. We hadden een infectie voor genade...
4. En we konden zow het koppel uitschakelen...

Dat zijn 1, 2, 3, 4, 5 goedjes in een keer haha!! Dat zie ik wolven nog nie zo vaak doen dat is ook wel een kunst vind ik zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Nee, denk et niet hoor ;)

Ik werd gewoon heel blij dat rutger op silaske begon te stemmen toen ben ik daar direct op ingesprongen.
1. Owen ging toch wel dood aan inactiviteit...
2. Silaske konden we lynchen dan...
3. We hadden een infectie...
4. En we konden zow het koppel uitschakelen...

Dat zijn 1, 2, 3, 4, 5 goedjes in een keer haha!! Dat zie ik wolven nog nie zo vaak doen dat is ook wel een kunst vind ik zelf.

Ok . Je hebt me iets nieuws geleerd, Moon, ipv je te verdedigen gewoon meteen lynchen @Dag 1 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan