• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Achilles -> Petitie

DeletedUser17035

Gast
Beste forumlezers van grepolis,

Voor bijna iedereen die op de heldenwereld Archilles actief is , is het bericht dat er aan Archilles een einde komt een drama
daarom zou ik graag , alleen je spelernaam hieronder, neerzetten als je hierop tegen bent!
argumenten hoeven niet dat kan op http://forum.nl.grepolis.com/showthread.php?28672-Toekomst-van-de-heldenwerelden

Dus alleen je spelernaam in de heldenwereld hieronder noemen!

Laten we hopen dat de grepolis leiding door veel petities toch weer nadenkt over het lot van Archilles!

(Niet meer dan 1 bericht plaatsen op dit topic, kort een verhaaltje over wat jij vindt, en je naam in BB)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Armand0

Manticore
Dat er een einde komt aan achilles, daar heb ik wel vrede mee. De WW's op achilles: Nee.

Dus vind het een prima initiatief. Al zou ik niet raar opkijken als er een slotje op komt omdat "er al zoveel topics zijn" en men helemaal geen behoefte heeft aan spelers die zich tegen het beleid verzetten (foei wat zijn we toch vervelend soms xd).

Maar goed, nu ga ik toch lullen en dat was niet de bedoeling hier :p

Armand0
 

DeletedUser17035

Gast
Ik vind het gewoon niet kunnen , Archilles zou oneindig zijn tot grepolis zelf helemaal stopt :p

DobbieDice
 

DeletedUser23306

Gast
dit slaat gewoon nergens op! denk eens aan de tijd die de spelers hier ingestoken hebben,gaan jullie dit serieus allemaal kapot laten gaan omwille van een bankrekening?
the king6
 

DeletedUser

Gast
Als ik wereldwonderen wil bouwen, doe ik dat wel op een gewone wereld!
Wat een onzalig idee van Innogames.

marel
 

DeletedUser6268

Gast
arnoniempje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19661

Gast
ik ben tegen de plannen van Grepolis om Achilles te veranderen
Deze wereld moet een heldenwereld blijven en daar horen geen WW's bij
Deze wereld moet ook oneindig blijven
 

DeletedUser23307

Gast
Ww4s kunnen niet ze maken ali's kapot

ik ben tegen de plannen van grepolis om achilles te veranderen
deze wereld moet een heldenwereld blijven en daar horen geen ww's bij
deze wereld moet ook oneindig blijven

ik ben hier voledig mee eens geen ww's op achilles
 

DeletedUser

Gast
Het was en is een helden wereld, en er waren gelukkig geen ww's dus waar zijn we mee bezig? Ik ben fel tegen dit besluit.
 

DeletedUser12793

Gast
Wij, de Rupelianen, zijn ook geheel tegen.

BERICHT AAN ALLE LEIDERS VAN DE TOP 20 ALLIANTIES: CHECK FORUM!!!
Ik heb een forum aangemaakt waar ik van elke alliantie uit de top 20 een JA of een NEEN wil krijgen als antwoord op de vraag of ze WW's zullen bouwen.
Elke alliantie uit de top 20 is reeds uitgenodigd, dus begin maar met posten! :)
 

DeletedUser23308

Gast
forum-account

ik heb speciaal een forum account aangemaakt om duidelijk te laten merken dat ik hier tegen ben. als Achilles ww's gaat krijgen dan stelt grepolis mij en een heleboel andere heldenwereld gebruikers enorm teleur. dan stop ik ook per direct met dit spel!!!:(
 
Bovenaan