• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Achilles -> Petitie

DeletedUser22876

Gast
Inderdaad, voor de WW's kun je op de gewone werelden terecht, TEGEN

huibie d
 

DeletedUser22651

Gast
Tegen de wereldwonderen, die komen gewoon om zo snel mogelijk van Achilles af te zijn

Aran-Galad
 

DeletedUser

Gast
ik vind achilles juist leuk omdat het eeuwig doorgaat. met ww is het zo snel afgelopen. dat is erg jammer.
ik ben nog maar kort bezig op achilles en zou het jammer vinden als ik er weer meteen vanaf moet.
ik ben tegen de ww

PokerNL
 

DeletedUser23303

Gast
GEEN EINDE ACHILLES EN GEEN WW´s

tegen WW´s
tegen stop van achilles!
achilles stopt, wij stoppen!

KINGbart3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22135

Gast
Hoe jammer vindt ik het ook dat de wereld stopt heb ik er vrede meer.
Mijn plan is om gewoon de nieuwe te gaan domineren. Kunnen we laten zien waarom juist wij op die wereld hebben gespeeld.
En een vraag ? Je stopt toch niet om een wereld ,zoals ik al zei laat je waarden zien!
 

DeletedUser10508

Gast
Niels DC

Anders heb ik niks meer om over te schrijven?? :(

Even serieus, geen WW's, laat ons dan tenminste als helden ten onder gaan en niet als bob de bouwers.
 

DeletedUser23314

Gast
Tegen die wereldwonders!

Grepolis, dit is de leukste wereld!
 

Gollum Returns

Manticore
Jullie hebben zelf de power.

Ook al komt er een WW tijdperk, niemand verplicht je ze te bouwen.

Sluit een pact met alle alliantie`s omtrent de bouw. Diegene die ze toch gaat bouwen bestempelt zich als paria van de server.

Negeer gewoon de WW`s en speel je spel gewoon door zoals je afgelopen 2 jaar ook hebt gedaan.
 

DeletedUser15415

Gast
Jullie hebben zelf de power.

Ook al komt er een WW tijdperk, niemand verplicht je ze te bouwen.

Sluit een pact met alle alliantie`s omtrent de bouw. Diegene die ze toch gaat bouwen bestempelt zich als paria van de server.

Negeer gewoon de WW`s en speel je spel gewoon door zoals je afgelopen 2 jaar ook hebt gedaan.
Toen ik dit zag moest ik direct lachen... wie verzint dit nou... Je weet dat het is besproken en ze willen gewoon een eindspel geven. Een server kan niet oneindig bestaan en achilles blijft in mijn ogen een zwakke wereld waar ik na 2 dagen al gestopt was omdat het te traag was... Achilles is altijd al een krijgerswereld geweest alleen iets specialer. Dus ik ben het volledig eens met Gollum zorg ervoor dat niemand ze bouwt. Je hebt het zelf in de hand.
 

DeletedUser22944

Gast
petite

geen wereldwonderen en geen noobs anders is de lol er van af


mops 1

en mensen iedereen verover de beginers meten dan zullen ze wel op achilles stopen
 

DeletedUser21126

Gast
Beste forumlezers van grepolis,

Voor bijna iedereen die op de heldenwereld Archilles actief is , is het bericht dat er aan Archilles een einde komt een drama
daarom zou ik graag , alleen je spelernaam hieronder, neerzetten als je hierop tegen bent!
argumenten hoeven niet dat kan op http://forum.nl.grepolis.com/showthread.php?28672-Toekomst-van-de-heldenwerelden

Dus alleen je spelernaam in de heldenwereld hieronder noemen!

Laten we hopen dat de grepolis leiding door veel petities toch weer nadenkt over het lot van Archilles!

(Niet meer dan 1 bericht plaatsen op dit topic, kort een verhaaltje over wat jij vindt, en je naam in BB)

bruggezee bruggezee
 

DeletedUser21003

Gast
tegen de wereld wonderen op achilles! Laat de heldenwereld blijven! Ik en anderen zijn daar niet voor niets naartoe gegaan!!!

Groet, damus
 

DeletedUser23316

Gast
belachelijk, d

Beste forumlezers van grepolis,

Voor bijna iedereen die op de heldenwereld Archilles actief is , is het bericht dat er aan Archilles een einde komt een drama
daarom zou ik graag , alleen je spelernaam hieronder, neerzetten als je hierop tegen bent!
argumenten hoeven niet dat kan op http://forum.nl.grepolis.com/showthread.php?28672-Toekomst-van-de-heldenwerelden

Dus alleen je spelernaam in de heldenwereld hieronder noemen!

Laten we hopen dat de grepolis leiding door veel petities toch weer nadenkt over het lot van Archilles!

(Niet meer dan 1 bericht plaatsen op dit topic, kort een verhaaltje over wat jij vindt, en je naam in BB)

deze wereld zou nooit stoppen en we zitten niet op ww,s te wachten
 

DeletedUser21490

Gast
4013.jpg


Scorpione
 

DeletedUser22651

Gast
Misschien is het beter dat allianties in de heldenwereld allemaal de volgende tekst in hun profiel zetten:

Wij, van (alliantienaam), doen NIET mee aan de wereldwonderen op Achilles!

Ik denk dat dat meer effect heeft, omdat dat intern op de wereld verspreid wordt
 
Bovenaan