• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Achilles -> Petitie

DeletedUser23303

Gast
Misschien is het beter dat allianties in de heldenwereld allemaal de volgende tekst in hun profiel zetten:

Wij, van (alliantienaam), doen NIET mee aan de wereldwonderen op Achilles!

Ik denk dat dat meer effect heeft, omdat dat intern op de wereld verspreid wordt

doe ik! vind ik een goed idee
 

DeletedUser22945

Gast
tegen de ww's ik zou er geen probleem mee hebben dat helden wereld een krijgers wereld wordt, maar die ww's

hectisch
 

DeletedUser20450

Gast
Hoewel ik er niet meer op speel vind ik het onaanvaardbaar dat ze ww's op de heldenwereld willen introduceren.
Heldenwereld is heldenwereld en niets meer. Geen ww's of niets.
 

DeletedUser23321

Gast
Korop

Beste forumlezers van grepolis,

Voor bijna iedereen die op de heldenwereld Archilles actief is , is het bericht dat er aan Archilles een einde komt een drama
daarom zou ik graag , alleen je spelernaam hieronder, neerzetten als je hierop tegen bent!
argumenten hoeven niet dat kan op http://forum.nl.grepolis.com/showthread.php?28672-Toekomst-van-de-heldenwerelden

Dus alleen je spelernaam in de heldenwereld hieronder noemen!

Laten we hopen dat de grepolis leiding door veel petities toch weer nadenkt over het lot van Archilles!

(Niet meer dan 1 bericht plaatsen op dit topic, kort een verhaaltje over wat jij vindt, en je naam in BB)

Korop en ik ben hier tegen!!
 

DeletedUser8244

Gast
geen ww op achilles

volledig mee eens en tegen de bouw van ww
 

DeletedUser22944

Gast
we moeten inogames bedrijgen iedern stoppen op met grepolis of iets anders
 

DeletedUser

Gast
ansfied

ansfied.
ik ben er helemaal mee eens dat er geen wws moeten komen
 

DeletedUser23323

Gast
zwaar tegen WW's,

veel spelers zullen op achilles gaan stoppen waardoor inno toch minder winsten gaat maken op deze wereld, als inno nou goed oplet zijn hier op achilles toch echt de meeste spelers gebleven, de reden hiervan is gewoon omdat dit een wereld is waar geen WW thuis horen

en telkens weer op een nieuwe wereld moeten starten vind ik spel bederf elke keer weer onder aan beginnen terwijl toch vaak de zelfde instelling gehanteerd word

dannykram
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1528

Gast
100% tegen !!!

Laten we strijdend ten onder gaan en niet door te bouwen !

FoxBelgium
 

DeletedUser23290

Gast
Tegen invoering van de wereldwonderen op Achilles, en de daaruit voortvloeiende sluiting van de wereld.


mr muscle
 

Armand0

Manticore
Denken jullie nu allemaal dat het idee stopt?

Of je doet gewoon niets en het gaat sws gebeuren, of je probeert het op een nette manier te blokkeren. Mocht dit niet lukken dan lossen 'we' het zelf wel op op Achilles ;)

Kwestie van je mogelijkheden benutten he. Inno kan ons iig niet verwijten dat we het niet geprobeerd/aangekaart hebben.
 

DeletedUser8675

Gast
Laten we dan maar met zen alle hopen dat ze eens naar ons luisteren :)

Aandrew
 
Bovenaan