• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Achilles -> Petitie

DeletedUser23078

Gast
Weg met de WW's!
Dat kunnen we op andere werelden doen die WW's, niet hier!
 

DeletedUser17487

Gast
Tegen die wonders! Gewoon de wereld door laten gaan hoe hij nu is
PinkPanter
 

DeletedUser21274

Gast
Tegen de WW's op achilles.
de wereld word net persoonlijk terug leuker en actiever zo blijkt het.

Revenge boy 112
 

DeletedUser22772

Gast
ik wil hier rustig kunnen spelen op achilles en niet dat er hier ook een ww aanbreken zodat de ally uiteen valt en gierig gaan lopen doen! ik zou willen dat er geen gwn beginners komen op de wereld achilles want wij hebben hard moeten werken en we krijgen dan steeds de vraag hoe werkt dit hoe werkt dat deze vragen hoor ik al op andere werelden wij hebben hard gewerkt voor deze wereld andere niet dus ik zeg stop de actie voor de ww:inwoners:! gr matto76
 

DeletedUser21268

Gast
remy9

het enigste leuke aan de wereld achilles gaat nu weg zijn
 

DeletedUser

Gast
Eerste wereld waar ik op speel na Alpha, jammer als deze al zo snel zou verdwijnen, weet niet of ik het dan nog een keer zou proberen...
 

Araluen

Manticore
waarschijnlijk is het al gezegd, maar dit gaat dus mooi even niet lukken. iedereen vindt het jammer dat de wereld waar hij op zit gaat stoppen, dat had ik ook met zeta. de support zal wat dit betreft altijd koppig volhouden dat de wereld moet sluiten. dat geldt voor elke wereld, ook archilles (ik vind die r wel leuk, houden zo! :p)
 

DeletedUser21742

Gast
innogames moet nadenken dat achilles gaat sluiten

dat veel leden gaan verliezen dan is grepolis niet meer leuk word als vroeger
 

DeletedUser23436

Gast
ONNEENS grepo moet een heldenwereld hebben die eeuwig doorgaat

grepolis,bedenk wel dat heel veel mensen zullen stoppen met grepo vanwege dit heel veel mensen hebben er heel veel moeite in gestokken dat is dan toch niet voor niks die WW doe je maar op een andere wereld mensen willen gewoon kunnen spelen zonder dat er na een jaar alles weg gaat door WWs een belofte moet je houden anders vertrouwt niemand je nog zo heb ik het gelleerd er zullen honderden mensen stoppen als achilles weg gaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21984

Gast
Ik zou het erg jammer vinden om afscheid te nemen van deze wereld! De echte winnaars zullen de spelers en allianties zijn de het langste doorzetten en dit plezier zal niet beëindigd moeten worden door middel van WW's.
Ik en volgens mij nog veel andere spelers zullen nog graag door gaan en hier moet rekening mee worden gehouden! De WW's lopen alleen uit tot onnodige verstoring van de plezier tussen spelers en allianties.

Ik hoop dat ik en de andere spelers dit precies zo vinden mij hierin steunen en ik zal hun daarin ook steunen

Groeten van Aragon1
 

Araluen

Manticore
innogames moet nadenken dat achilles gaat sluiten

dat veel leden gaan verliezen dan is grepolis niet meer leuk word als vroeger

Dat wordt heel vaak als argument gebruikt tegen besluiten van innogames en wordt bijna altijd enigszins terecht genegeerd.
Ze hebben volgens mij vooral economische redenen voor het sluiten van 'stervende' werelden.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
We kunnen in ieder geval al aangeven dat InnoGames momenteel overweegt de wereldwonderen niet te activeren op wereld Achilles. Dit om in ieder geval aan te geven dat jullie gehoord worden. Let op: niets is definitief op dit moment, later meer hierover.

De overige plannen voor wereld Achilles blijven voor alsnog zoals ze zijn.
 

DeletedUser

Gast
Wie zeiden er ook alweer dat t niks zou worden? :p

Gerben, ook al speel ik er niet.
 
Bovenaan