• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Achilles -> Petitie

DeletedUser22876

Gast
Nog even een toegift, heel BIG UNS 67, plus de opleiding LITTLE UNS 67, is TEGEN de WW's,
en het stoppen van de wereld Achilles zelf. Dat was niet de bedoeling volgens mij.
 

DeletedUser9880

Gast
2 in 1 stem van mijn kant

tegen ww's tegen einde achilles

stem van mij en onze fallen brother to cancer thorgallos(ik weet dat ook hij hierop tegen geweest zou zijn)
 

DeletedUser12793

Gast
ANTI WW

Er wordt momenteel aan pact opgericht met de gehele top van Achilles om de boel er plat te leggen qua WW's.
Lang leve het gewone spel zonder WW's!!

Vriend en vijand, verenig u, want Innogames bekijkt dit louter budgetair en zit niks in met onze centjes, maar vooral nog minder met datgene waarvoor we al jarenlang moeite doen en waar we onze centjes tot nu toe aan besteed hebben.
Een WW scenario gooit alles door elkaar en vernietigt net datgene waarvoor we zolang gewerkt hebben.


Waarom gooien ze er geen Perzen tussen, die in elke oceaan opduiken en die je moet verslaan? Of gigantische zeemonsters die de oceanen onveilig maken en onze boten doen kelderen wanneer ze uitvaren, maar die je wel kan aanvallen?
Innogames... Ik geef jullie hier weeral ideetjes... ;)
Er zijn talloze leuke scenario's mogelijk, maar WW's zijn veel te budgetair gericht en brengen een einde aan een wereld.
Dit is wat jullie met Achilles ook willen, want de heldenwereld is een eindig project van jullie.
Maar een beetje meer respect voor alle tijd, geld en moeite die er in gestoken is door uw klanten, zou niet misplaatst zijn.

Ik wacht overigens al 2 jaar lang op de app voor windows phone.
Achilles is sowieso mijn laatste spelwereld. Wellicht maak ik dus de uiteindelijke release niet eens mee.
Al die tijd heb ik dus gestreden tegen vijanden die grotendeels WEL gebruik konden maken van de app via android of iOS.
Een grote schande is dit...
 

DeletedUser

Gast
en ook wij van Phoenix zijn tegen de ww!!
Achilles moet blijven bestaan!
 

DeletedUser23078

Gast
Achilles mag geen WW's hebben

Kom op grepo, dit is de enige wereld die niet kapot gaat door WW's.
Op andere werelden zijn de WW's de oorzaak van 100 tallen goede spelers die stoppen.
Dit mag niet op achilles gebeuren, op deze wereld hebben de kleinere spelers de kans om te voelen hoe het is om meer dan 100 steden te hebben. die droom kan je hen niet afpakken. WW's verpesten deze wereld alleen maar.

MVG Trots Little Uns lid
 

DeletedUser23321

Gast
ik ben tegen het is leuker als je een doel hebt om naar vooruit te kijken (de award die je nodig hebt voor achilles) dat als je die pas hebt je erbij mag nou daar doen er vele hun best voor!!

ik ben tegen het stoppen van achilles en ook tegen dat iedereen zonder die benodigde award op achilles kan beginnen en ik ben ook tegen de WW op achilles eigenlijk gewoon houden zoals het nu is!!!!

achilles houden zoals hij nu is!!!
 

DeletedUser18847

Gast
Ook ik ben tegen WW's en uberhaubt tegen het einde, de wereld kwam er om juist te laten zien wat je kon en wat je waard bent. En dan na 4 jaar veranderen van gedachten vind ik een beetje jammer.
 

DeletedUser15335

Gast
Ook ik ben tegen WW's en uberhaubt tegen het einde, de wereld kwam er om juist te laten zien wat je kon en wat je waard bent. En dan na 4 jaar veranderen van gedachten vind ik een beetje jammer.

Helemaal mee eens.
Achilles moet blijven zoals het nu is
 

DeletedUser20933

Gast
Ik keek erg uit naar een nieuwe heldenwereld. Ik denk dat er nu veel meer animo is voor een heldenwereld, wat ik ook bij bekendmaking van de helden feature vaak voorbij zag komen is, dat mensen helden graag in de heldenwereld wilden zien. Verder heb ik ook uitgekeken naar de komst van een nieuwe heldenwereld, en ik ben niet de enige denk ik.

xTheHero
 

DeletedUser9408

Gast
Als iedereen reageert, dan reageer ik ook nog wel even al wilde ik dit eigenlijk niet doen.

Nee tegen de WW.

marlondehaan
 

DeletedUser7316

Gast
Chickenycoon

Chickentycoon

Tegen WW,s op de heldenwereld.
ipv deze wereld te sluiten is het misschien beter om, alle nieuwe toepassingen hier te introduceren.
We hebben niet voor niks hard gewerkt om hier te mogen spelen
 

DeletedUser23394

Gast
Laat de wereldwonderen maar op de gewone wereld!

Ares van de oorlog
 
Bovenaan