• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Area 51

DeletedUser

Gast
Area 51. Diegene die het kennen weten al meteen waar dit over gaat. Diegene die het niet weten:

Area 51 is een topgeheim basis in Amerika. Het is niet toegankelijk voor buitenstaanders en als je binnen 20 kilometer van de basis bent word je elke seconde in de gaten gehouden. Ook de grenzen zijn heel goed bewaakt. Als je bij de grens door rijd zonder toestemming heb je je doodsvonnis al bijna ondertekend.

Er gaan vele verhalen over wat er te vinden is. De meest genoemde gerucht komen van buiten de aarde. Vooral UFO-aanhangers geloven dat ze er buitenaards intelligente wezens verborgen houden. De reden voor het geheim houden is in dat geval dat ze het geheim moeten houden van die wezens.

Een ander gerucht is dat ze er duizenden schatten van in het verleden verborgen houden. Onder andere een speer waar Jezus Christus werd gestoken toen hij gekruisigd was. Dat werd dan gedaan om te controleren of hij dood was of dat hij alleen sliep. Ook gaan er geruchten rond dat hier de 10 geboden liggen die Jezus Christus voor las. Maar ook voorwerpen als Excalibur (zwaard van King Arthur) schijnt hier te liggen.

Maar wat denk jij dat ze er verborgen houden?

Plaats hier wat jij denkt. Laat je fantasieën in de vrije loop. Niets is te gek ook al zeggen andere van wel.
 

DeletedUser

Gast
een geheimbe basis van het pentagon
voor de militairen
een onderzoekscentrum.
 

DeletedUser19689

Gast
Goed topic, topic met potentie:)

Ik denk dat Area 51 gewoon een basis is als een ander. Stel dat ik iets topgeheim wil doen ga ik het niet ergens doen waar iedereen al van vermoed dat daar iets gebeurd wat het daglicht niet mag zien. Hoewel Area 51 puur 'mythes' zijn, is het redelijk bekend. De eerste plaats om naar iets geheim te zoeken, zou dus daar zijn.
Over het UFO geval: Het lijkt me ten zeerste onwaarschijnlijk dat een UFO ten eerste ooit op deze Aarde is geland, dit lijkt me gewoon zo goed als onmogelijk. Moest het toch een UFO zijn, lijkt het me logisch dat deze Alien in kwestie 1 of ander noodsignaal uitzend om zijn mede-aliens te vragen om hem te komen redden.
 

DeletedUser

Gast
Ik dacht dat die speerpunt waarmee Jezus Christus was gestoken in de St. Pieter in Rome lag onder een van de vier standbeelden.
Kan dit mis hebben, zal het wel eens ff nazoeken.

Verder geloof ik niets van die buitenaardse wezens, al geloof ik wel dat Amerika daar iets anders geheim zou kunnen houden. Maar wat dat dan is...
 

DeletedUser

Gast
Goed topic, topic met potentie:)

Ik denk dat Area 51 gewoon een basis is als een ander. Stel dat ik iets topgeheim wil doen ga ik het niet ergens doen waar iedereen al van vermoed dat daar iets gebeurd wat het daglicht niet mag zien. Hoewel Area 51 puur 'mythes' zijn, is het redelijk bekend. De eerste plaats om naar iets geheim te zoeken, zou dus daar zijn.
Over het UFO geval: Het lijkt me ten zeerste onwaarschijnlijk dat een UFO ten eerste ooit op deze Aarde is geland, dit lijkt me gewoon zo goed als onmogelijk. Moest het toch een UFO zijn, lijkt het me logisch dat deze Alien in kwestie 1 of ander noodsignaal uitzend om zijn mede-aliens te vragen om hem te komen redden.

Dankje :D

Maa het ufo geval hoeft niet gelijk te betekenen dat er een ufo op aarde geland is. Het zou ten eerste kunnen dat de ufo neergestort is omdat het niet bereid is tegen de zwaartekracht, en ten tweede zou het zo kunnen zijn dat wij een buiten aards wezen meegenomen hebben voor experimenten. Dat zou misschien wreed klinken, maar er gebeuren wel wredere dingen op aarde. Een goed voorbeeld van deze tijd is de 'Julian en Ruben'- kwestie. Hun vader vertelde dat hij met hen een weekendje op vakantie wilde, maar in plaats daarvan heeft hij zelfmoord gepleegd en Ruben en Julian vermoord achtergelaten.

Ik kan mij best voorstellen dat ze zowel experimenten als belangrijke wereldschatten hebben. De speerpunt bijvoorbeeld (die waar Jezus mee werd gestoken) schijnt bijzondere krachten te hebben. Er was namelijk is een keer een 11-jarige jongen die naar de speer keek en ideeën had een groot en machtig rijk te hebben. Zijn naam was Adolf Hitler. Ik hoef niet te vertellen wat er daarna gebeurd is. Maar terug on-topic.

Dit zijn dus mijn ideeën hier over.

Ik dacht dat die speerpunt waarmee Jezus Christus was gestoken in de St. Pieter in Rome lag onder een van de vier standbeelden.
Kan dit mis hebben, zal het wel eens ff nazoeken.

Verder geloof ik niets van die buitenaardse wezens, al geloof ik wel dat Amerika daar iets anders geheim zou kunnen houden. Maar wat dat dan is...

Dit was correct. Echter is er bewijs dat die speerpunt nep was. Adolf Hitler had het in bezit en bij zijn dood bracht Amerika het terug. Maar het zou mogelijk kunnen zijn dat de speerpunt slechts een replica is. Het feit dat het in Amerika is geweest ondersteunt de gedachte dat het in Area 51 ligt.
 

DeletedUser

Gast
Ligt niet voor niets in een afgelegen gebied met zoveel beveiliging.
 

DeletedUser

Gast
Lijkt me heel slim dat op 1 plek te bewaren. 1 klein dingetje hoeft fout te gaan en boem. Heel de basis weg.
Daar hebben ze vast kluizen voor die bijna onmogelijk te breken zijn... Dus ik denk dat er ook wel wat bommen/wapens liggen, voor de rest weet ik het niet. Maar, leven er op die basis eigenlijk mensen of hebben ze ook een leven buiten 51?
 

DeletedUser19689

Gast
Hoe bedoel je een buitenaards leven meenemen, dat moet die toch nog eerst neergestort zijn?

Hitler kreeg de speer in 1938 in zijn handen na de annexatie van Oostenrijk. Op dat moment was Mein Kampf al lang geschreven. Zijn ideeën voor het uitroeien van de Joden en het creëren van meer Lebensraum voor het Duitse volk waren dus toen al lang geschreven. Het volk was toen al enorm geïndoctrineerd door zijn ideeën, de Duitsers stonden dus toen al achter hem. Het feit dat hij bijna de wereld kon veroveren kwam gewoon puur door zijn geniale actie genaamd de Blitzkrieg (Ik bedoel hiermee, dat het een tactisch goede zet was. Hitler zijn ideeën waren verkeerd even voor de duidelijkheid). Dit heeft helemaal niets te maken met een 'magische' speer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Araluen

Manticore
sowieso is het gewoon een afleiding voor het grotere geheel.
terwijl ze je met area 51 dromen na laten jagen, gaan ze op de serieuze plekken met de echt geheime dingen aan de haal!
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat Excalibur er ligt :rolleyes:

Ik denk eigenlijk dat er een legerbasis ligt :O lijkt mij best wel logisch.
 

DeletedUser

Gast
er ligt daar gewoon niets :p is gewoon een afleidingsmanouvre voor dommen die daar binnen zouden vallen denkend dat daar atoombommen liggen :p, echte zaken zullen allang verplaats zijn naar een gewone basis waar jij en ik naar binnen kunnen gaan zonder te weten wat er onder ligt :p (is gewoon een theorie, maar lijkt me meest aannemenbare omdat niemand (zelf de amerikanen) niet zo dom zijn om dingen te bewaren op een plek waar er constant zaken over verteld worden :p). dat is net je kinderen geen toegang geven tot je kelder en zeggen dat er niets ligt, gaan zij fantaseren dat er vanalles in zit (jij weet dat natuurlijk) en verstopt je spullen gewoon in je kast :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Of het is een gevaarlijk gebied waar ze aan het testen zijn met dingen zoals atoombommen, en zo van die dingen? Lijkt me ook nog aanneembaar. Aangezien ze ten eerste niet willen dat het de mensen ongerust maakt, en ze tevens ook de mensen willen beschermen.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben van mening dat er in de militaire basis 'Area 51' onderzoek wordt gedaan naar geavanceerde technologieën. Het is waar dat er rondom Area 51 UFO's zijn waargenomen (Unidentified Flying Objects, dus niet gelijk buitenaardse wezens) En het zou dus goed kunnen dat deze onbekende objecten geheime militaire voertuigen zijn. Of er daadwerkelijk buitenaardse wezens in Area 51 zijn denk ik niet, maar ik denk wel dat dat er sprake is van ''Reverse engineering'' wat toegepast werd op het toestel wat in 1947 neerstortte.

Veel van deze onbekende objecten rondom Area 51 hebben een bol-vorm of een vorm van een cirkel. Dit ontwerp is al bekend sinds de Tweede Wereldoorlog (Zie ''Haunebu'') Dus het kan ook zijn dat toen de Amerikanen de Duitse wetenschappers naar Amerika gebracht hadden, dat de Duitsers hun dat ontwerp hadden gegeven etc. En natuurlijk is het logisch dat veel mensen sceptisch zijn over Area 51 en zich nou afvragen wat er daar plaatsvindt. Waarom zouden werknemers anders alleen per vliegtuig vanaf Las Vegas naar Area 51 mogen gaan?
 

DeletedUser

Gast
Ik denk ook in de richting van een militaire base waar er wapens, vliegtuigen, voertuigen e.d. worden getest.
Dingen die wij pas mogen weten als ze af zijn of iets in die aard :)
 

DeletedUser

Gast
Jezus heeft waarschijnlijk nooit bestaan en UFO's in de zin van vehikels waar buitenaardsen zich met verplaatsen zijn waarschijnlijk ook nooit op Aarde geland.

Het is gewoon een basis waar men al eens nieuwe prototypes van o.a. vliegtuigen test. Voor dat doel is het ook uitstekend gelegen:

* Het ligt ver van de bewoonde wereld
* Er zijn weinig wegen naar toe
* De beveiliging is relatief gemakkelijk

Btw, ze schieten je echt niet dood wanneer je te dichtbij komt. Wel heb je kans dat ze je arresteren.
 
Bovenaan