• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bang voor de Dood

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

er zijn in amerika mensen die zich na hun dood laten invriezen en hopen dan weer wakker te worden...
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Ik dacht dat dat alleen in films waren, maar jah, dat vind ik nou de domste neen de stomste idee, want er is iets als een tolerantiegrens.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Op zich is het niet zo ondenkbaar dat dit ooit mogelijk wordt, als je kijkt naar het verschil van wat er medisch mogelijk is tussen nu en 150 jaar geleden. Het is dan alleen maar de vraag of het ook daadwerkelijk gaat gebeuren, want waarom zouden deze mensen een 'tweede' leven moeten hebben terwijl al die andere miljarden mensen ook gewoon gestorven zijn?
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

waarom zou je zoiezo een 2e leven willen.

Nouja, om langer te leven denk ik. Wie wil dat nou niet? Overigens vind ik invriezen ook maar een raar idee, als iedereen dat zou doen kan de wereld het op een gegeven moment niet meer aan (er moet toch genoeg voedsel, grond etc. zijn).

Om te leren van je vorige leven, ik maak nu bijv. veel fouten, ik zou willen weten hoe mijn leven zou zijn als ik die fouten niet had gemaakt,

Dat weet je nog steeds niet als je ergens in de toekomst wakker wordt. :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Daarom moeten die mensen ook betalen om opgeborgen te worden :p Op die manier weet je zeker dat het er niet teveel worden (want de prijs gaat gewoon omhoog) en heb je bovendien ineens een heleboel geld om onderzoek te doen naar dat soort dingen, opzich ideaal dus.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Echt bang voor de dood ben ik niet want ik geloof dat er een plaats is waar ik heen kan gaan erna en dat is bij de Vader in de hemel. Wel vind ik het natuurlijk niet leuk dat je al je vrienden en familie moet achterlaten.
Maar bang voor de dood, neen dat ben ik niet
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Ik ben absoluut niet bang voor de dood. Ik ben net heel benieuwd wat er dan gebeurd. Natuurlijk kijk ik er niet naar uit, en zal ik bang zijn als het zover is. Maar langs de andere kant ben ik zo benieuwd :D maar voor hetzelfde geld besef je vanaf dat moment gewoon niets meer. Dan is het ook niet de moeite :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Ik ben best bang voor de dood ja.
En ik baal ook best over beslissingen in het leven. Wat had ik graag een real-life Sims gespeeld, waarin je echt alle carrières kunt doorlopen...
Maar het meest erger ik me aan de onmacht. We kunnen dit niet beïnvloeden, en ik denk dat iedereen dat met me eens is
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Nouja, om langer te leven denk ik. Wie wil dat nou niet? Overigens vind ik invriezen ook maar een raar idee, als iedereen dat zou doen kan de wereld het op een gegeven moment niet meer aan (er moet toch genoeg voedsel, grond etc. zijn).



Dat weet je nog steeds niet als je ergens in de toekomst wakker wordt. :)

We hadden het over reincarnatie? :'P
 
Bovenaan