• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bang voor de Dood

DeletedUser6513

Gast
AW: Bang voor de Dood

dat is echt hard. artsen meteen op zn donder geven. je zou toch maar levend begraven zijn zeg
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Die domme artsen toch, ineens iemand dood verklaren, wacht toch even af.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Die domme artsen toch, ineens iemand dood verklaren, wacht toch even af.

dat doen ze ook heus wel, een arts verklaart iemand heus niet zomaar dood...maar als iemand geen hartslag/hersenactiviteit heeft mag je er toch vanuit gaan dat iemand dood is.

Alleen heb je soms gevallen waarbij iemand toch niet dood blijkt te zijn, hoe dat komt is vaak een raadsel.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

ik ben er niet bang voor. dood gaan is gewoon een nieuw avontuur;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Of je er bang voor moet zijn, dat kun je natuurlijk in verschillende opzichten bekijken, als je gelovig bent tenminste.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Dan ga je in dat geval toch denken over hoe je sterft en niets daarna.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Waarom niet? Je hoeft niet gelovig te zijn om na te denken over wat er na de dood gebeurd.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Nee ik ben niet bang voor de dood, ik zeg alleen dat je niet gelovig hoeft te zijn om bang te zijn (of bang omdat je gelovig bent)
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Iedereen kan bang zijn, dat wel, maar al je het via een gelovige zijn gedachte bekijkt, is het juist beter dat je sterft, maar het liefst dan als je genoeg goede daden hebt verricht op deze wereld.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Ik ben niet bang voor de dood maar ik ben bang voor wat er daarna komt,
De hemel de hel of is het echt over :rolleyes:
 

DeletedUser2057

Gast
AW: Bang voor de Dood

Ik ben niet bang voor de dood maar ik ben bang voor wat er daarna komt,
De hemel de hel of is het echt over :rolleyes:

ik ben juist niet bang voor wat er daarna komt, is het voorbij dan is het voorbij, is er iets anders dan laat ik het over me heen komen.
Hetgene waar ik me zorgen om maak is de manier van sterven, zoals eerder gezegd lijkt verdrinken me bijvoorbeeld niet erg aangenaam:O
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Iedereen kan bang zijn, dat wel, maar al je het via een gelovige zijn gedachte bekijkt, is het juist beter dat je sterft, maar het liefst dan als je genoeg goede daden hebt verricht op deze wereld.

Ligt ook maar net aan welk geloof je aanhangt, natuurlijk.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Bang voor de dood ben ik niet. Iedereen gaat dood, het is menselijk. Wel geloof ik in reincarnatie dat je herboren wordt. Ik zal wel willen weten wanneer ik doodga. Alles doen wat je nog leuk vind voordat je doodgaat.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Dat je na je dood opnieuw word geboren in een lichaam.

Maar nu is er onderzoek om het eeuwige leven te hebben. Je wordt ouder door DNA-veroudering. Maar professoren en wetenschappers gaan een manier bedenken om de groei te stoppen van DNA. Dus je leeft voor eeuwig. Mensen die NU worden geboren kunnen het eeuwige leven krijgen.

De jongeren zou ook een kans hebben om het eeuwige leven te hebben. De productieven. behalve 20-30 jarigen ook. de rest daar boven kan het waarschijnlijk niet
 

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

Ik heb geen geloof, dus ik vrees ook niks na men leven,
Ik vrees de dood dus verder niet, ik ben eerder benieuwd naar wat komen gaat
 
Bovenaan