• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Bloedt Grepolis dood?

DeletedUser22729

Gast
Is er nog wel een wereld waar je fijn kan bouwen en handelen, en kan groeien met je stad.
Ja dan prima, wordt je steeds aangevallen, dan is de lol er gouw van af, of inderdaad veel goud kopen bij de moderators.
Nee dan is voor mij de lol er van af game ik wel Verder met Star Trek Online.
Hendrikus59
 

DeletedUser22729

Gast
Vooral die grote zware allianties, jagen de kleine spelers zo weg van Greopolis.
Kan me voorstellen dat de game doodbloed.
Hendrikus59
 

DeletedUser20232

Gast
Hallo ik ben Hendrikus59 en heb een tijdje in 2014 gespeeld maar door hernia een tijd gestopt, nu ben ik in Endesa begonnen.
Wat ik jammer vind aan dit spel is dat je geen kans krijg om iets aan je stad op te bouwen, wordt constant aangevallen, dit is niet leuk meer.
Kijk het nog even aan, maar zo vind ik het zonde van de tijd, andere spelers denken lolllig te zijn van zo is dit spel, ik vind het leuk om te bouwen en te handelen.
Nou dan speel ik liever Anno Online of The Setters Online.
Kan me voorstellen dat veel spelers afhaken jammer is dit.
Hendrikus59
Aanvallen is juist de essentie van Grepolis. In het vroege stadium is dit inderdaad moeilijk. Als je in een alliantie zit kan je al veel voorkomen. Als een wereld start en je wil daar graag spelen kan ik je aanraden om de pre-made allianties te bekijken. Is daar geen interessante tussen? Begin de wereld en dan heb je X-tal dagen de tijd om (veilig) een alliantie te zoeken. Zonder alliantie is het moeilijker en tenslotte minder leuk.

Is er nog wel een wereld waar je fijn kan bouwen en handelen, en kan groeien met je stad.
Ja dan prima, wordt je steeds aangevallen, dan is de lol er gouw van af, of inderdaad veel goud kopen bij de moderators.
Nee dan is voor mij de lol er van af game ik wel Verder met Star Trek Online.
Hendrikus59
Die is er, Hyperborea. Spelers kunnen elkaar niet veroveren. Wel aanvallen dacht ik? (ff niet zeker). Daar kan je enkel spooksteden overnemen of stichten.
 

DeletedUser22729

Gast
Zal ik ook zeker doen, wat een rodspel.
Kan me voorstellen dat veel spelers afhaken en Grepolis Doodbloed.
Hendrikus59
 

DeletedUser22729

Gast
Eerst verschillende aanvallen, daarna komt er pas steun.
Ik weet niet wat hiervan de bedoeling is, heb me aangemeld bij een aliantie, en die weigerd mij, juist degene die ook op mijn eiland zit.
Snap er niks van.
Hendrikus59.
 

DeletedUser22729

Gast
Ik he mijn stad deels ontmanteld, de god terug getrokken.
En voor de rest hou ik het voor gezien.
Hendrikus59
 

DeletedUser1935

Gast
Vroeger op de eerste paar werelden was het geweldig, toen kon je nog niks kopen bijna maar nu...
 
Bovenaan