• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel De beste huurmoordenaar

DeletedUser22926

Gast
Ik vind het vreemd dat mensen die niet meedoen of de spelleider ook slachtoffer is want dan krijgt geen enkele andere assassin een melding, en heb je dus veel meer kans van slagen.
 

AriChibi

Hydra
Ik vind het vreemd dat mensen die niet meedoen of de spelleider ook slachtoffer is want dan krijgt geen enkele andere assassin een melding, en heb je dus veel meer kans van slagen.


Ik pak meestal gewoon mensen die op dat moment veel posten. Als je een target krijgt dat misschien wel mee doet, maar buiten wvw en zijn eigen moorden nergens post, heb je 0 kans van slagen :p
 

DeletedUser20542

Gast
Ik vind het vreemd dat mensen die niet meedoen of de spelleider ook slachtoffer is want dan krijgt geen enkele andere assassin een melding, en heb je dus veel meer kans van slagen.
Wat is jouw mening over zoetwaterbeheer?
 

DeletedUser22926

Gast
Ik denk dat het best kut is voor random spelers om gewoon spam meldingen te krijgen x)
Het is net als die meldingen op facebook van vrienden die iedereen op farmville uitnodigen voor 20 coins.
 
Bovenaan