• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Jeugd

DeletedUser

Gast
Ja héhé, ze hebben de reclame ook echt gespeeld om het te filmen. :rolleyes:

Was het je nog niet duidelijk dat je van mij nooit hoeft te verwachten dat ik lieg, als het een serieus topic betreft?

Over welke reclame hebben jullie het überhaupt... :confused:
 

DeletedUser

Gast
Nejah , ik denk dat een beetje off topic wordt :O
Maar zelf ook ben ik de jeugd soms ben ik er ook bang voor .
Omdat (meestal marrokanen , dit is niet rascistisch bedoeld ofsow ) ze meestal komen met een groep en veel sneller met wapens komen .
Ook voelt de jeugd zich snel aangevallen maar het gaat om de opvoeding van de kinderen.
Als je streng wordt opgevoed ben je later niet zo dus zoals eerder gezegt is de ouders worden steeds milder
 

DeletedUser

Gast
't Is net als bij de Marokkanen, een paar verzieken het voor de rest en ze denken gelijk dat ze allemaal zo zijn.

Maar de jeugd vloekt tegenwoordig wel best veel, en vooral met kanker, homo en mongool enz. Maar wat wil je ook met de tv tegenwoordig, bijv. New Kids on the Block: 'verrekte mongool jonge'. Dat is gewoon niet normaal. Ik hoor ook bij de jeugd maar vloek niet met zulke dingen.
 

DeletedUser

Gast
't Is net als bij de Marokkanen, een paar verzieken het voor de rest en ze denken gelijk dat ze allemaal zo zijn.

Maar de jeugd vloekt tegenwoordig wel best veel, en vooral met kanker, homo en mongool enz. Maar wat wil je ook met de tv tegenwoordig, bijv. New Kids on the Block: 'verrekte mongool jonge'. Dat is gewoon niet normaal. Ik hoor ook bij de jeugd maar vloek niet met zulke dingen.

In dacht dat new kids hun opname's voor de grap maakten,alleen vat de jeugd het verkeerd op.
Ik hoor hier niet anders dan;

Verrekte mongool.
 

DeletedUser

Gast
Ik weet ook heel goed dat het voor de grap is, maar hangjongeren en de rest hebben meestal ook geen verstand dus die vatten dat verkeerd op. Daarom moeten ze het eigenlijk ook niet maken.
 

DeletedUser

Gast
Ik weet ook heel goed dat het voor de grap is, maar hangjongeren en de rest hebben meestal ook geen verstand dus die vatten dat verkeerd op. Daarom moeten ze het eigenlijk ook niet maken.

Je kan het niet verbieden natuurlijk.:(
Maar het toont wel hoeveel invloed media op jongeren heeft.
 

DeletedUser

Gast
AW: De Jeugd

afentoe schelden maakt niet uit als het maar niet te ver gaat.
waar ik een groot hekel aan heb is mensen die door en door schelden over dingen die niet zo erg zijn zoals ''wat een kanker tv'' of ''kanker pc moet het is een keer doen '' &'' kan mij geen kanker schelen'' Kanker hoor ik vaker hier dan het woord kut.
 

DeletedUser11507

Gast
Re: AW: De Jeugd

Wat moet ik hier nou opzeggen? Ligt aan je omgeving en waar je bent opgevoedt en hoe je bent opgevoedt?

De kindertjes van tegenwoordig willen vooral heel veel aandacht, pap en mams geeft dit; door dure cadea's te geven. Misschien ligt de schuld ook wel een beetje aan de ouders?

Je kind elke dag naar school sturen en dan vervolgens tot 6 op de creche zetten, en dan s'avonds iemand laten oppassen omdat mams en paps effe willen gaan stappen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: De Jeugd

Het ligt inderdaad deels aan de ouders, die te weinig op hun kinderen letten. Ik zie soms 's avonds laat kinderen rondlopen in de stad. Dan vraag je als ouder om problemen, zoals pedofielen die zich aan kinderen vergrijpen. Maar dat is eigenlijk weer een ander probleem

Scholen zijn tegenwoordig ook veel te soft, ze stralen geen gezag meer uit zoals vroeger. Kinderen worden gewoon te veel los gelaten.

En ja dingen als iPhones worden allemaal betaald door pappie en mammie, eigenlijk is dat ook niet goed.
 

DeletedUser11507

Gast
Zou het niet erg vinden als ik nog kind was, dat ik bloedmooie vrouwelijk oppas had :p
 

DeletedUser

Gast
AW: De Jeugd

Ik vind dat de jeugd ook overdrijft een vriendin van bij mij in het lager, die nu 14 jaar is heeft al een Iphone :O

Ze zijn ook veel te grof. Ik word dagelijks op school gepest, gekleineerd. Ben zelf nog gecyberpest geweest. Waarom om cool te doen, stoer te doen. Ik doe daar dan ook niet aan mee. Ik voel mij al veel volwassener. Leerkrachten worden depressief. Stoppen met les geven.


HET GAAT EROVER!!!!!
 

DeletedUser

Gast
AW: De Jeugd

stop toch met z....,wat maakt het uit als iemand een iphone krijgt als ze 14 zijn van hun ouders.verder valt het ook wel allemaal mee.ik heb nergens last van en als je gepest wordt door iemand anders moet je het oplossen, simpel :O
 

DeletedUser

Gast
AW: De Jeugd

Ik bedoel er gewoon mee. Dat ik vind dat de jeugd te ver gaat. Ze kennen geen grenzen meer.
 

DeletedUser

Gast
AW: De Jeugd

Ik bedoel er gewoon mee. Dat ik vind dat de jeugd te ver gaat. Ze kennen geen grenzen meer.

ik bedoel jou ook niet persoonlijk. ik bedoel deze hele discussie over dat de jeugd slecht is en dat vroeger alles beter was, dat zegt iedere generatie.
 

DeletedUser11507

Gast
is dat nieuw gecyber pest?

Nouja, de pester ziet het niet onder pesten. Maar iemand als pispaal gebruiken, en het begint als geintje als je er niet tegen kunt. Gaan ze steeds een stapje verder.
was vroeger ook zo. Toch heb ik er wel spijt van.

Trouwens pesten komt ook bij volwassenen voor, weet niet hoeveel er gepest word op kantoren of dergelijke,
Ze hadden laatst een geintje uitgehaald, waar ik effetjes werkten. Bij iemand ze auto met een heftruck op het dak neergezet en lachen :p

Vond het wel een geniale actie btw :) Je moest ze gezicht eens zien toen hij na werktijd naar ze auto toe liep, die plotseling weg was...

Ze pakken altijd de mensen die lekker happen en uiteindelijk toch niks doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: De Jeugd

stop toch met z....,wat maakt het uit als iemand een iphone krijgt als ze 14 zijn van hun ouders.

Wat dat uitmaakt? Dat is gewoon in mijn ogen geen goede opvoeding. Je kinderen allemaal dure spullen cadeau geven zorgt voor een grote afhankelijkheid. Op die manier leren dergelijke mensen nooit dat ze moeten werken als ze iets willen bereiken/hebben en het niet gewoon even aan mama of papa moeten gaan vragen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: De Jeugd

is dat nieuw gecyber pest?

Nouja, de pester ziet het niet onder pesten. Maar iemand als pispaal gebruiken, en het begint als geintje als je er niet tegen kunt. Gaan ze steeds een stapje verder.
was vroeger ook zo. Toch heb ik er wel spijt van.

Trouwens pesten komt ook bij volwassenen voor, weet niet hoeveel er gepest word op kantoren of dergelijke,
Ze hadden laatst een geintje uitgehaald, waar ik effetjes werkten. Bij iemand ze auto met een heftruck op het dak neergezet en lachen :p

Vond het wel een geniale actie btw :) Je moest ze gezicht eens zien toen hij na werktijd naar ze auto toe liep, die plotseling weg was...

Ze pakken altijd de mensen die lekker happen en uiteindelijk toch niks doen.

Dat weet ik wel en dan gaat het weer over de mensheid zelf die ook vreselijk is. En in de erge gevallen plegen ze dan zelfmoord.
 
Bovenaan