DeletedUser
Gast
Doet mijn moeder ook altijd
Maar als ik boos ben ga ik niet met mijn hoofd op de grond slaan
Ach, da's zoiets dat je één keer doet
Doet mijn moeder ook altijd
Maar als ik boos ben ga ik niet met mijn hoofd op de grond slaan
Nee, waargebeurd
Ja héhé, ze hebben de reclame ook echt gespeeld om het te filmen.
't Is net als bij de Marokkanen, een paar verzieken het voor de rest en ze denken gelijk dat ze allemaal zo zijn.
Maar de jeugd vloekt tegenwoordig wel best veel, en vooral met kanker, homo en mongool enz. Maar wat wil je ook met de tv tegenwoordig, bijv. New Kids on the Block: 'verrekte mongool jonge'. Dat is gewoon niet normaal. Ik hoor ook bij de jeugd maar vloek niet met zulke dingen.
Ik weet ook heel goed dat het voor de grap is, maar hangjongeren en de rest hebben meestal ook geen verstand dus die vatten dat verkeerd op. Daarom moeten ze het eigenlijk ook niet maken.
Ik bedoel er gewoon mee. Dat ik vind dat de jeugd te ver gaat. Ze kennen geen grenzen meer.
Ik bedoel er gewoon mee. Dat ik vind dat de jeugd te ver gaat. Ze kennen geen grenzen meer.
stop toch met z....,wat maakt het uit als iemand een iphone krijgt als ze 14 zijn van hun ouders.
is dat nieuw gecyber pest?
Nouja, de pester ziet het niet onder pesten. Maar iemand als pispaal gebruiken, en het begint als geintje als je er niet tegen kunt. Gaan ze steeds een stapje verder.
was vroeger ook zo. Toch heb ik er wel spijt van.
Trouwens pesten komt ook bij volwassenen voor, weet niet hoeveel er gepest word op kantoren of dergelijke,
Ze hadden laatst een geintje uitgehaald, waar ik effetjes werkten. Bij iemand ze auto met een heftruck op het dak neergezet en lachen
Vond het wel een geniale actie btw Je moest ze gezicht eens zien toen hij na werktijd naar ze auto toe liep, die plotseling weg was...
Ze pakken altijd de mensen die lekker happen en uiteindelijk toch niks doen.