• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback De oorlog komt eraan! De strijd om Thracië!

DeletedUser

Gast
@kroenuh,
er staat een fout in de wiki dit moet bezit zijn vermoed ik
ik zie overal fouten :p grammaticafouten, spellingsfouten... historische fouten :p\\
smiley_emoticons_motz.gif
 

Jollian

Harpij
het is een spel, in het spel.

Je vecht met losse eenheden die alleen voor dit event te gebruiken zijn. GP.. denk het niet\


Het vorige event is nog maar net afgelopen of er staat alweer een nieuw voor de deur.
Ongeveer hetzelfde concept: door gebouwen te bouwen, troepen te maken, spreuken in te zetten, ... kan je, ditmaal, troepen verdienen.

33dyw5i.jpg

(de 'Healer' heeft betrekking op de gewonde troepen, zodra de tijd op is zijn al je troepen terug klaar voor het volgende gevecht)

Met deze troepen leg je een pad af, op dat pad vinden zich allerlei gevechten plaats.
Het is de bedoeling dat je die gevechten wint, waardoor je een beloning krijgt. In totaal zijn er 60 gevechten, met 60 beloningen.

2ci8gif.jpg


Er zit ook geluk in het spel. Net zoals bij gewone gevechten op Grepolis zit ook hier de geluksfactor in verborgen, bij die gevechten.

2iv08kn.jpg


De verschillende troepen hebben ook een speciale gevechtswaarde, net zoals bij gewone troepen. Bijvoorbeeld:
30k91g0.jpg


Wanneer je troepen krijgt als beloningen krijg je volgende melding:
20sx4ar.jpg


De beloningen zijn de gebruikelijke, maar er zijn ook enkele nieuwe bij:
25u47iq.jpg

1z2f7nl.jpg

2pr69uu.jpg

2epn6sh.jpg


Kleine opmerking: ik ben nog maar net uit VM, heb zelf nog niet echt gespeeld met het event dus misschien ben ik ergens wel mis met de werking ervan. Maar dan hebben jullie in ieder geval al de grote lijnen.

Veel succes!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20232

Gast
Mooi zo!
Krijg je ook gp van die aanvallen?

Vraag ik me ook af, Kroenuh?

neee. Is toch logisch?
Nou, voor normale gevechten krijg je toch ook gp?

Je vecht met losse eenheden die alleen voor dit event te gebruiken zijn.
Maar je hebt ze wel in je bezit en gebruikt ze om aan te vallen. Event of niet. Zou maar onlogisch zijn als je hiervoor geen gp krijgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Leuk evenement.

Maar wederom die (te) overpowerde beloningen. Ik wordt er zo stadig aan een beetje moe van....
 

DeletedUser21371

Gast
Ziet er allemaal leuk uit! Dat gezeik over "overpowerd" of wat dan ook is onzin, als iedereen het krijgt staan we toch weer allemaal gelijk? En goud is een keuze, maar ik ga geen geld uitgeven voor een spelletje. Ook heb ik nog nooit een goudgebruiker echt in voordeel gezien.
 

Jollian

Harpij
Dit event heeft een vast aantal beloningen (zie: 60).

Voordeel kan iedereen halen mits die er enigsinds wat tijd in stopt.

En tja, iemand die er goud in pompt kan het sneller, met minder tijd halen
 

DeletedUser22275

Gast
door goudgebruikers bestaat grepo,

als je er genoeg moeite voor doet en tijd in steekt, kan je toch ook mooie beloningen halen zonder goud
 

DeletedUser20232

Gast
door goudgebruikers bestaat grepo
Grotendeels wel ja...
En idd, goudgebruikers gaan het enkel maar sneller hebben dan andere, wil niet zeggen dat ze de beste beloningen kunnen krijgen al hebben ze er meer kans op.

Maar goed, kijk wel uit naar het event, hopelijk zitten er wat awards tussen.
 

DeletedUser23546

Gast
Grotendeels wel ja...
En idd, goudgebruikers gaan het enkel maar sneller hebben dan andere, wil niet zeggen dat ze de beste beloningen kunnen krijgen al hebben ze er meer kans op.

Maar goed, kijk wel uit naar het event, hopelijk zitten er wat awards tussen.


het is net uitgekomen, en er zitten awards tussen, ik heb er al 2 :)
 

DeletedUser20500

Gast
ziet er leuk uit en is ook leuk :)


even een vraagje, dit evenement gaat ten koste van de olympische spelen?
 

DeletedUser

Gast
ziet er leuk uit en is ook leuk :)


even een vraagje, dit evenement gaat ten koste van de olympische spelen?

Als je met de Olympische Spelen de Grepolympia bedoelt: Dit is het zomerevenement van dit jaar en zal er dus geen Grepolympia komen deze zomer. :) (Dank naar Muf-Muf)
 
Bovenaan