• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback De oorlog komt eraan! De strijd om Thracië!

DeletedUser

Gast
Dit event heeft een vast aantal beloningen (zie: 60).

Voordeel kan iedereen halen mits die er enigsinds wat tijd in stopt.

En tja, iemand die er goud in pompt kan het sneller, met minder tijd halen

kunt de slagvelden herhalen he...
dus veel meer beloningen halen...10x vs of 10 x scherpzinnigheid...geeft toch heel groot verschil met niet goud gebruikers...
 

DeletedUser6742

Gast
Weet iemand hoe de hoogte van de beloningen is bepaald?
Omega, 1500k punten, snelheid 1,5 - beloning 1 is 5x20 zwaard
Ithaka, 70k punten, snelheid 4 - beloning 1 is 5x80 zwaard
Juktas, 4k punten, snelheid 2,5 - beloning 1 is 5x8 zwaard
Wereldsnelheid kan het niet zijn, want Omega krijgt meer dan Juktas. Spelerspunten kunnen het ook niet zijn, want Ithaka krijgt meer dan Omega. Wat dan wel?

En op Ithaka is het steenpakket 46k steen, dat past niet in mijn pakhuis XD

Wel een leuk event verder, dit ontzettend veel in, alleen af en toe een beetje onlogisch zoals hierboven:p
 

DeletedUser

Gast
Weet iemand hoe de hoogte van de beloningen is bepaald?
Omega, 1500k punten, snelheid 1,5 - beloning 1 is 5x20 zwaard
Ithaka, 70k punten, snelheid 4 - beloning 1 is 5x80 zwaard
Juktas, 4k punten, snelheid 2,5 - beloning 1 is 5x8 zwaard
Wereldsnelheid kan het niet zijn, want Omega krijgt meer dan Juktas. Spelerspunten kunnen het ook niet zijn, want Ithaka krijgt meer dan Omega. Wat dan wel?

En op Ithaka is het steenpakket 46k steen, dat past niet in mijn pakhuis XD

Wel een leuk event verder, dit ontzettend veel in, alleen af en toe een beetje onlogisch zoals hierboven:p

hunk ik krijg op ithaka maar 5x16 zwaard.
ik denk dat met punten van de speler is ???

en steenpakket 4k steen
 

DeletedUser

Gast
Wat een flutevent weer zeg, belachelijke beloningen, GIGANTISCH voordeel voor goudgebruikers nu je de beloningen praktisch uit kunt kiezen, en het vorige event is nauwelijks afgelopen. Van mij mag het allemaal wel een tandje minder, beloningen terugschroeven naar een hoogte vergelijkbaar met eilandopdrachten, mag wel iets sterker zijn, maar zoals het nu is gaat de lol van het daadwerkelijke spel er snel van af.
 

DeletedUser

Gast
uhu.
als je nu al ziet na 3 dagen kunnen de goudgebruikers al veroveren terwijl gewone spelers pas na 1 of 2 weken kunnen veroveren.
en nu dit erbij zal er zeker rapper gaan
 

Jollian

Harpij
Wel jammer dat je dus elk "punt" opnieuw kan doen na 3u. zover ik tot nu toe gezien heb, word de verdediging er wel 1.5x zo sterk elke keer als je t sloopt...

//edit

heb er even naar gekeken, eerste ging van 10 oorspronkelijke verdedigers, naar 15. En toen ik die 15 sloopte, ging die naar 20. Dat is dus maar een 1.3333~ factor
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser22275

Gast
ik ga het nogmaals zeggen

door goudgebruikers bestaat grepo!!!!

Ik denk ook dat er veel minder goudgebruikers dan vroeger zijn.

Als je actief genoeg bent kan je hier heel ver komen en ig ook zonder goud.
 

DeletedUser5993

Gast
alleen jammer dat het ook niet op de app te spelen is. enkel in de browser versie
 

DeletedUser19428

Gast
alleen jammer dat het ook niet op de app te spelen is. enkel in de browser versie

Grepo is nog altijd een browser-game en de app is een handig middel om er naast te hebben.
Mijn mening is dat het niet zo moet zijn dat de pc/laptop wordt vervangen door de app.
Ik vind al dat de app spelers al veel meer voordelen hebben dan de mensen die via de browser spelen, denk hierbij aan het aanval alarm en ga zo maar door.

Ik vind het prima zo!!!
 

Jollian

Harpij
met een toegestane addon voor chrome/firefox heb je ook een alarm in de browser. En de meeste mensen combineren browser+app
 

Gollum Returns

Manticore
alleen jammer dat het ook niet op de app te spelen is. enkel in de browser versie

Waarschijnlijk is het teveel werk om dit evenement op de app beschikbaar te stellen. En hey, het is juist een leuke extra toevoeging en wellicht een extra motivatie om toch achter de PC te kruipen.

Eerste dag, ben nog beetje benieuwd, eerste beloningen nog niet veel aan gehad, maar zie wel potentie.
 

DeletedUser6742

Gast
hunk ik krijg op ithaka maar 5x16 zwaard.
ik denk dat met punten van de speler is ???

en steenpakket 4k steen

Ik denk dat het een combinatie van de wereldsnelheid en je puntenaantal is dan. Zoals altijd zit er alleen weer een limiet aan, zodat je met enorm veel steden alleen nog voordeel kunt halen uit scherpzinnigheid, omdat die op al je steden actief is.
De limiet zal wel iets in de trant van [wereldsnelheid]*20 zijn.
 

DeletedUser

Gast
is weer eens heel wat anders...vind dat innogames hun best hebben gedaan om het leuk eruit te laten zien... ;)
 

Lemmod

Hopliet
Leuk event maar ik zat even rond te kijken bij de diverse beloningen bij de diverse slagvelden en ik heb toch een vraagje: mijn pakhuizen zijn maximaal 25500 maar als ik naar de beloning kijk voor bijvoorbeeld slagveld 32 dan kom ik iets opvallends tegen, ik krijg daar een beloning van 34500 steen

1toldf.png


Hoe kan ik dat in mijn pakhuis kwijt? Of ben ik dan gewoon 9000 aan steen kwijt?

Indien we het juiste WW afkrijgen dan kan er 1500 meer in het pakhuis maar dan is de beloning nog steeds groter als de pakhuisgrootte.
 

DeletedUser23053

Gast
Leuk event maar ik zat even rond te kijken bij de diverse beloningen bij de diverse slagvelden en ik heb toch een vraagje: mijn pakhuizen zijn maximaal 25500 maar als ik naar de beloning kijk voor bijvoorbeeld slagveld 32 dan kom ik iets opvallends tegen, ik krijg daar een beloning van 34500 steen

1toldf.png


Hoe kan ik dat in mijn pakhuis kwijt? Of ben ik dan gewoon 9000 aan steen kwijt?

Indien we het juiste WW afkrijgen dan kan er 1500 meer in het pakhuis maar dan is de beloning nog steeds groter als de pakhuisgrootte.

Is dit toevallig op Juktas?
Tegenwoordig kun je je pakhuis uppen tot 35 hè ;)
 

DeletedUser23053

Gast
Ja, daar past dat in ;)
Maar dan is die beloning denk ik gemaakt voor het nieuwe grotere pakhuis, maar per ongeluk op alle werelden erin gezet.
Er lijkt me geen andere verklaring mogelijk ;)
 

Lemmod

Hopliet
Om hier toch even op terug te komen als ik in de grepo wiki kijk en dan bij de pakhuizen dan kan er bij een pakhuis van level 35 nog steeds maar 30600 in opgeslagen worden (met keramiek onderzocht). Dat is nog steeds minder als die 34500 in de beloning die mogelijk is.
Kan iemand van Grepolis hier misschien een antwoord op geven of moet ik dan een support aanvraag indienen?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
even vraag voor een speler op Gith...
iemand die ook problemen heeft dat de huurlingen beloningen niet word toegekend ...ook al doe je van alles om ze te krijgen?
 
Bovenaan