• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel De Strijd Tegen de Superkwaardaardige Mod-monsters! (RPG)

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik blijf kijken hoe het gevecht verloopt. Het zou geen nut hebben als ik nu meehelp.
 

DeletedUser

Gast
@AriChibi nu de ondode eindelijk dood zijn, na een zeer vermoeiend gevecht, zie ik aan het einde van de kamer nog een oud wapen liggen. Ik loop ernaartoe en raap het op. Ik zeg nog kort tegen Nissassa: "you lucky little..."
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi nu de ondode eindelijk dood zijn, na een zeer vermoeiend gevecht, zie ik aan het einde van de kamer nog een oud wapen liggen. Ik loop ernaartoe en raap het op. Ik zeg nog kort tegen Nissassa: "you lucky little..."
Maxwell verkrijgt een rapier ([1h] +7 str, +5 dex || [2h] +7 dex, +5 dodge chance)
 

DeletedUser

Gast
@AriChibi ik besluit mijn schild weg te doen voor een extra wapen en equip de rapier. Mijn schild houd ik wel bij me en bind ik op mijn rug. Wie weet komt het daar ooit nog eens van pas als ik gebackstabbed word
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
@AriChibi Ik loop samen met de rest naar de noordelijke kamer. Hierbij let ik dit keer extra goed op eventuele traps aangezien mijn enkel nog steeds pijn doet.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik loop samen met de rest naar de noordelijke kamer. Hierbij let ik dit keer extra goed op eventuele traps aangezien mijn enkel nog steeds pijn doet.

Luck roll:
a375a1b16ec4482fa825c949c18659a8.png
+5=26. Je stapt weer in een trap, je krijgt opnieuw -20 HP, maar gelukkig was je voet al aan gort. (110/130 -> 90/130)
 

AriChibi

Hydra
In de noordelijke kamer is er iemand bezig met een vreemd recept. Als jullie de kamer betreden, draait hij om en grinnikt hij. Het is lang geleden sinds er iemand in zijn kookhoek kwam.

Kingspartacus:
HP: 180
STR: 25 (magisch)
DEF: 20
Draagt "Kingspartacus' Kookboek", effect: kans om ziek te maken als LCK <= 40 (-10 STR voor 2 dagen)
 

DeletedUser18003

Gast
@AriChibi Ik ga in het hoekje van de kamer zitten, klaar om naar de loot te sprinten als KingSpartacus dood is. Mocht er iemand anders proberen ook bij de loot te komen, dan zal Mini-Kroenuh diegene gaan bijten.
 

DeletedUser

Gast
@AriChibi ik ga in de aanval. Met het nieuwe outfit die ik van JAP heb overgenomen voel ik me vrij zeker van het feit dat ook Kingspartacus niet veel schade zal doen.

Ik blijf aanvallen totdat er iets gebeurt wat geen normale aanval is.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
@AriChibi Ik zie dutchgirl in een startpositie in het hoekje van de kamer staan. Duidelijk dat ze gebruik wil maken van de chaos na het gevecht om zoveel mogelijk voor haarzelf te pakken. Ik loop dan ook naar haar toe en geef aan dat het voor iedereen beter is om de loot eerlijk te verdelen.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi ik ga in de aanval. Met het nieuwe outfit die ik van JAP heb overgenomen voel ik me vrij zeker van het feit dat ook Kingspartacus niet veel schade zal doen.

Ik blijf aanvallen totdat er iets gebeurt wat geen normale aanval is.

Hit chance Maxwell:
upload_2017-4-22_16-42-50.png

Maxwells aanval op KS mist.

---

Dodge chance Maxwell:
upload_2017-4-22_16-43-47.png
+ 9=44
KS valt Maxwell aan.
Maxwell ontvangt geen DMG.
Luck roll:
7e9dff97ca794ece9afc606d403df150.png
+5=16 -> Maxwell wordt ziek door Kingspartacus zijn laatste gerecht, -10 STR voor twee dagen (24 str -> 14 str).

---

Kingspartacus:
HP: 180
STR: 25 (magisch)
DEF: 20
Draagt "Kingspartacus' Kookboek", effect: kans om ziek te maken als LCK <= 40 (-10 STR voor 2 dagen)
 

DeletedUser18003

Gast
@AriChibi Ik kijk boos naar Sanhal en maak een vuurbal. Ik doe alsof ik die in zijn gezicht gooi, maar gooi hem toch in het gezicht van KingSpartacus.

Edit: Daarbij Digivolve ik Mini-Kroenuh naar Medium-Kroenuh en stuur ik hem op KingSpartacus af.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
@AriChibi Ik schrik van Cynthia haar aanval en val achterover. Tijdens mijn val stuur ik per ongeluk een pijnlijke spreuk op KingSpartacus af.
 

DeletedUser

Gast
@AriChibi ik voel me zo ziek en zwak dat ik door mijn benen zak en op de grond beland. Ik vloek wat en schuif opzij om de rest het af te laten maken.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik kijk boos naar Sanhal en maak een vuurbal. Ik doe alsof ik die in zijn gezicht gooi, maar gooi hem toch in het gezicht van KingSpartacus.

Edit: Daarbij Digivolve ik Mini-Kroenuh naar Medium-Kroenuh en stuur ik hem op KingSpartacus af.

Hit chance Cynthia:
upload_2017-4-22_16-57-37.png

Cynthia raakt KS met een vuurbal.
-30+20=-10 HP voor KS

EE trigger:
upload_2017-4-22_16-58-43.png
+10+5=46 -> geen trigger

---

Hit chance Medium-Kroenuh:
upload_2017-4-22_16-59-49.png

Medium-Kroenuh schopt KS.
-25+20=-5 HP voor KS.

---

KS vestigt zijn aandacht op Medium-Kroenuh.
Dodge chance Medium-Kroenuh:
upload_2017-4-22_17-5-19.png
+10=33
KS valt Medium-Kroenuh aan.
-25+20=-5 HP voor Medium-Kroenuh (100/100 -> 95/100)
Luck roll:
upload_2017-4-22_17-6-42.png
-> geen ziekte.

@AriChibi Ik schrik van Cynthia haar aanval en val achterover. Tijdens mijn val stuur ik per ongeluk een pijnlijke spreuk op KingSpartacus af.

Hit chance Sanhal:
upload_2017-4-22_17-7-14.png
+5=75
Sanhal vuurt een spreuk af op KS.
-24+20=-4 HP voor KS.

---

KS vestigt zijn aandacht op Sanhal.
Dodge chance Sanhal:
upload_2017-4-22_17-8-23.png
+2=61
Sanhal ontwijkt de aanval van KS.

---

Kingspartacus:
HP: 161
STR: 25 (magisch)
DEF: 20
Draagt "Kingspartacus' Kookboek", effect: kans om ziek te maken als LCK <= 40 (-10 STR voor 2 dagen)
 
Bovenaan