• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Verenigde Naties

DeletedUser

Gast
Zoals de mens nu is is dat idd onmogelijk. Volgens mij zelfs altijd, maar toch een beetje zou mogelijk moeten zijn.
Zo heb ik nog niet zo lang geleden met de school naar een workshop geweest rond de verkiezingen.
We hebben daar ook een soort van mini-verkiezingen gehouden. De 2 grootste partijen waren Groen! en de Piratenpartij.
En die 2e is zo een partij die extreem democratisch is. Jammer genoeg komt die bijna nergens op.
 

DeletedUser19689

Gast
Anarchisme is net zoals Marxisme enkel uit te voeren in een utopische maatschappij.
De mens is jammer genoeg niet goed genoeg.

Wtf, de piratenpartij.
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België is dat nog een zeer jonge partij.
Het enige waar ze voor staan is meer transparantie bij de overheid en internetvrijheid (illegaal downloaden toelaten etc.)
Ik krijg dit jaar ook politieke opvoeding (ook zo een verkiezing nabootsen waarbij iedereen een partij moet spelen).
Vorig jaar was bij ons op school NVA en Vlaams Belang de grote partij (rechts), ik verwacht dit jaar dezelfde tendens.
 

DeletedUser

Gast
Denk ik ook dikwijls.
Toch de piratenpartij komt ook op voor een open boekhouding van de regering... Toch wel een hele stap.

En ja het Vlaams Belang was bij ons 3e. Veel mensen wouden het niet serieus nemen. Tijdens zijn speech is die gast van VB overrompeld door boe geroep.:p
Alleen NVA snap ik niet, die haalden bij ons amper stemmen. Ik denk zelfs dat ze voorlaatste ofzo stonden.
 

DeletedUser19689

Gast
Ik zit op een christelijke school (niet dat er veel mensen in God geloven maar swat, inclusief ik)
Misschien heeft dat er iets mee te maken.
Er zitten nogal wat mensen bij ons die de buitenlanders in onze maatschappij minder appreciëren.
Vlaams Belang is wat te veel van het goede, NVA is daarvoor de ideale oplossing.
 

DeletedUser

Gast
Dat kan het idd verklaren.
Ondanks dat ik op een katholieke school zit weet ik er buiten mezelf maar 2 Belgen. Geloof is nogal verspreid. (Polen, Nepal, Marokko, Turkije, Tunesië, Rusland, Georgië, Filipijnen, Italië en Kameroen enkel in mijn klas)
De N-VA is dan ook niet de eerste partij waar je aan denkt. Groen is tegen een hoofddoekenverbod en heeft veel allochtone leden wat vertrouwen inboezemt. Dan is de keuze snel gemaakt. En al helemaal als die van VB voor een halve zaal moslims zeggen dat ze de islametisering tegen willen gaan.
 

DeletedUser19689

Gast
Dat kan het idd verklaren.
Ondanks dat ik op een katholieke school zit weet ik er buiten mezelf maar 2 Belgen. Geloof is nogal verspreid. (Polen, Nepal, Marokko, Turkije, Tunesië, Rusland, Georgië, Filipijnen, Italië en Kameroen enkel in mijn klas)
De N-VA is dan ook niet de eerste partij waar je aan denkt. Groen is tegen een hoofddoekenverbod en heeft veel allochtone leden wat vertrouwen inboezemt. Dan is de keuze snel gemaakt. En al helemaal als die van VB voor een halve zaal moslims zeggen dat ze de islametisering tegen willen gaan.

Bij mij zitten er uitsluitend Belgen, of van die 4de generatie buitenlanders.
Maarja, die zijn zelfs zeldzaam.
Bwa, VB kan moeilijk zijn partijpunten omvergooien omdat er moslims in de zaal zitten.

PS: We zijn wel een beetjes offtopic gegaan
 

DeletedUser

Gast
Toch kan je het anders zeggen. Elke partij kreeg 1 minuut. Het VB heeft er 10 seconden van kunnen gebruiken.

Wat ik niet snap van die ene post is hoe een dergelijke macht verkregen kan worden door de Verenigde Naties. Dat lijkt me meer iets dat op Europees gebied zou moeten gebeuren.
 

DeletedUser

Gast
Met andere woorden er wordt gewoon gefoefeld zoals ze het altijd doen. Ik vraag me nog altijd af wie zijn idee het was om alle domme en zelfzuchtige idioten van de wereld de macht te geven...

Ik ben bang dat het geen domme zelfzuchtige idioten zijn die de macht naar zich toe trekken. Het is eerder een kleine elitiegroep of meerdere elitegroepen die de controle in de wereld volledig in handen krijgen.

De wereld waar we in leven wordt steeds meer een schijnwereld waar we overspoeld worden met leugens die als waarheden gebracht worden. Media (internet en TV) is ideaal om de burger, die zich niet al te veel verdiept in lastige machtsstructuren, massaal te indoctrineren. De massamedia overspoelt ons met dit bedrog en dat gaat zo massaal dat het nauwelijks meer mogelijk is om bedrog te onderscheiden van de waarheid.
Het Nederlandse rechtssysteem bijvoorbeeld is grotendeels corrupt. Rechters, advocaten, OM, het is één grote schoftenbende. Joris Demmink (Secretaris-Generaal van Justitie tevens pedo-crimineel) heeft voor zijn afscheid (pensioen) nog even de gehele rechterlijke macht vervangen. Tel uit je winst.

In de zaak Vaatstra zie je hoe eenvoudig we met z'n allen iets voor waar aannemen. Justitie heeft deze zaak 13 jaar lang tegengewerkt. 13 jaar lang hebben ze de boel besodemieterd!! En nu hebben ze opeens de oplossing. En wij geloven het direct!
Of Jasper S. nu wel of niet schuldig is moeilijk te bepalen, maar het feit dat de Nederlandse burger de leugenaars van Justitie direct geloven na 13 jaar wanprestatie is werkelijk schokkend te noemen. Als Peter R. De Vries het allemaal uit komt leggen in De Wereld Draait Door is er niemand meer die zich afvraagt of het wel de waarheid is wat hij vertelt.

Wat betreft internet is het interessant om de interviews met Julian Assange (oprichter Wikileaks) te volgen.
 
Bovenaan