• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser21575

Gast
Ja en nee, ik haalde het aan omdat het me leuk leek om dat hier te doen, daarnaast heb ik gewoon niet de tijd om 7 dagen lang elke avond op hetzelfde tijdstip al die dingen te regelen :p
 

DeletedUser21204

Gast
Ik stel voor dat er een regel komt over het gebruik van het zeggen van "zwarte dood".
Dit is namelijk gemaakt om het te kunnen zeggen als je oprecht denkt dat er geen wolven in zitten, maar het afgelopen potje heeft me aan het denken gezet.
En hoewel ik deze tactieken prima zelf zou kunnen gebruiken in mijn voordeel, vind ik ze ethisch niet helemaal oke.
Namelijk, je kan gewoon wanneer je het wilt als je lynch bent degene met de 1-na-meeste stemmen dood laten vallen.
Dus stel, je gaat dood als wolf, dan kan je gewoon "zwarte dood" roepen, en dan gaat een of ander goedje dat eerder op de dag random stemde omdat ie weg moest ofzo mee dood.
Of als je goed bent en een wolf beweert dat je gezien bent als wolf en iedereen stemt op je, hoef je maar 1 iemand te overtuigen een stem op die echte wolf te zetten, je roept zwarte dood, en hup, de wolf gaat ook dood.
En in mijn ogen hoort dit gewoon niet.
Zwarte dood hoort gebruikt te worden om het te kunnen zeggen als je echt gelooft dat er geen wolven in zitten, niet voor dit soort tactieken.
Hierdoor ben ik voor een uitgebreidere regelgeving omtrent "zwarte dood".
Iemand meningen/voorstellen?
 

DeletedUser18363

Gast
Dus jij vindt het helemaal oké als iemand die zeker weten lynch is zwarte dood kan roepen, waardoor de persoon met de meeste stemmen na hem doodvalt? Dat is niet tactisch, dat is gewoon belachelijk. Jij hebt echt geen idee hoe je WvW moet spelen, echt treurig dit.
 

DeletedUser22926

Gast
Graecus als jij ooit spelleider wordt mag je de regels aanpassen naar hoe jij wilt en mag jij ervoor kiezen om zwarte dood voor de lynch te gebruiken. Dit is echter niet echt het principe van weerwolven en verandert het spel zodanig dat het beter is zwarte dood na de lynch te doen.
 

DeletedUser26399

Gast
idd, maar ga weer eens eentje organiseren, als een ervaren speler mij wil helpen, een adres mijn privé
 

DeletedUser22926

Gast
Ik wil je wel helpen hoor echter niet komende week. Moet je het eventjes zeggen tegen mij als je hulp nodig hebt.
 
Bovenaan