• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser21204

Gast
Een ervaren speler kan je best helpen met de balance, maar als jij je dan vervolgens niet aan andere regels houdt, zoals het niet verstrekken van info aan de spelers, dan houdt het toch echt op.
 

DeletedUser22926

Gast
Een ervaren speler kan je best helpen met de balance, maar als jij je dan vervolgens niet aan andere regels houdt, zoals het niet verstrekken van info aan de spelers, dan houdt het toch echt op.
Je hebt een punt hier Kyra daarom de vraag:



Graecus wat heb jij geleerd van de vorige keer als spelleider? Wat deed je fout en wil je nu beter gaan doen?
 

DeletedUser18363

Gast
Hij zal wel zeggen dat ie een heleboel geleerd heeft, maar als speler heeft ie het inzicht van een gedrogeerde deur. Als Graecus zich kandidaat stelt, stel ik me ook kandidaat, alles beter dan een slecht geleid potje.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb momenteel een spel klaar staan wat open kan voor inschrijving, een wonderlijk avontuur vol sprookjes :D
 

DeletedUser20542

Gast
Hij zal wel zeggen dat ie een heleboel geleerd heeft, maar als speler heeft ie het inzicht van een gedrogeerde deur. Als Graecus zich kandidaat stelt, stel ik me ook kandidaat, alles beter dan een slecht geleid potje.
Ik wil wel eens een gedrogeerde deur tegenkomen :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Na dit potje glijd ik er een maandje tussenuit, in de tussentijd mg Jivilium van mij part leiden. Of iemand anders, als iemand anders graag wilt. Ik wil gerust dingen nalezen, helpen met de balans of tips/vragen beantwoorden. Daarvoor stuur je maar een berichtje.
 

DeletedUser22926

Gast
Vooral dat ik niet meer moet reageren in het topic behalve met de deadline
Gezien de haat op jou als spelleider neem ik aan dat dit niet het enige is wat je fout deed?
Ik wil je best ondersteunen graecus, maar ik denk dat de andere spelers niet gediend zijn van jou als spelleider.
 

DeletedUser23442

Gast
Na dit potje glijd ik er een maandje tussenuit, in de tussentijd mg Jivilium van mij part leiden. Of iemand anders, als iemand anders graag wilt. Ik wil gerust dingen nalezen, helpen met de balans of tips/vragen beantwoorden. Daarvoor stuur je maar een berichtje.
Wellicht pak ik er dan ook wel 1 (of meer) op om te leiden, als er niet genoeg andere vrijwilligers zouden zijn
 

DeletedUser9104

Gast
Mocht het nodig zijn kan ik ook een potje leiden, echter is dat er dan wel eentje zonder verhaaltjes en verder redelijk simpel.
 

DeletedUser18363

Gast
Het is ook niet goed te noemen, het zal nooit meer zijn wat het een aantal jaren geleden was.
 
Bovenaan