• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Nieuwe BM: Kyra

Zou verder iemand kunnen bevestigen dat als je een val op dag 1 zet je dan in nacht 1 je zienering te horen krijgt en dus niet pas in nacht 2.

Was vroeger nooit zo. Je stuurde tegen nacht 0 de val in die je tijdens dag 1 zette en waarbij je dus de zienering tijdens nacht 1 kreeg.
Tegen nacht 1 stuurde je de val op die je tijdens dag 2 zette en die dan afliep waarna je het resultaat tijdens nacht 2 te horen kreeg.
 

DeletedUser26399

Gast
Is toch correct als ik een muizenval in mijn volgende potje wil steken, ja ben er al mee bezig. Dan is het zo dat de muizenval op dag 1 (BM-stemmingsdeadline) de dag ervoor (openen potje) moet worden opgestuurd of op zijn minst 3u voor vallen de dag zelf

E:rest van de dagen is dan dus wel normaal
 

DeletedUser26399

Gast
Nee, heb gezegd volgend potje waar i, al bezig ben met voorbereiding, verhaaltjes tot drie dagen ver liggen al klaar en wordt speciaal thema

Is toch correct als ik een muizenval in mijn volgende potje wil steken, ja ben er al mee bezig. Dan is het zo dat de muizenval op dag 1 (BM-stemmingsdeadline) de dag ervoor (openen potje) moet worden opgestuurd of op zijn minst 3u voor vallen de dag zelf

E:rest van de dagen is dan dus wel normaal

Je hebt net verraden dat er een muizenval in zit. o_O Beter opletten met wat je zegt.
 

DeletedUser26399

Gast
enige dat ie gedaan heeft is posten van deadline uitslag en gezegd dat rolverdeling klopte. ik ging die iedere keer 's ochtends pas delen en bereid nieuw potje voor
Ik heb het idee dat Yde vooral leidt. Doe je eigenlijk wel iets Graecus?
 

latdekat

Harpij
Graecus, waarom bereid je nu al een nieuw potje voor? Naar mijn weten heb je eigenlijk niet voldoende "goede" ervaring en heb je nog bijna geen enkel potje actief meegedaan en iets toegevoegd, buiten wat meeloopstemmen. Dit bedoel ik niet gemeen ofzo, maar alsjeblieft, doe eerst wat ervaring op als speler, en probeer dan opnieuw een potje te starten.
 

DeletedUser26399

Gast
Heb gewoon al een idee, komaan idee voor dit potje komend potje moest dit zijn, mar met co-leiding heb ik dat laten gaan en ik kan moeilijk zeggen ik vind die verdacht om die en die reden als dat niet de waar heid is, als een speler mij heeft overtuigd en ik er ook op wil stemmen, wat moet je dan doen, zeggen nee ik stem niet op die persoon, want aders loop ik mee. Verder ben ik meestal niet in de mogelijkheid om als eerste met een theorie te komen
 

DeletedUser18363

Gast
Waarom bereid je een ander potje voor als je het huidige potje leidt?
Yde post elke dag de deadlines op tijd en jij komt ergens om 7 uur de volgende dag aanzetten.
Je doet niks man.
 

DeletedUser22926

Gast
Jullie kunnen wel haten op graecus maar als de dl naar voren wordt geschoven wordt de activiteit alleen nog maar meer naar beneden gedrukt. Wees blij dat de dl om 22:00 is man anders vraag je toch gewoon aan graecus of hij de dl vroeger kan laten maken. Niet dit nutteloze gezeik.
 

DeletedUser18363

Gast
Hij moet geen potje leiden als ie er niet eens bij de deadline is.
Op deze manier is Yde voornamelijk alles aan het doen.
 

DeletedUser22926

Gast
Hij moet geen potje leiden als ie er niet eens bij de deadline is.
Op deze manier is Yde voornamelijk alles aan het doen.
Dus jij wilt een dl rond 20:00 of je wilt ervoor gaan zorgen dat iemand anders het potje leidt die wel bij de dl kan.
 

DeletedUser23442

Gast
Dus jij wilt een dl rond 20:00 of je wilt ervoor gaan zorgen dat iemand anders het potje leidt die wel bij de dl kan.
Lijkt me opzich best normsal ja.

Of je moet het echt met zn 2en leiden en niet zoals nu dat er een deadline slaafje is die zelf eigenlijk weinig weet van wat het potje moet zijn.

Want idd, nu doet yde bijna alles zonder dat die echt spelleider is maar gewoon zoals graecus het waarschijnlijk zou willen
 

DeletedUser

Gast
Eens dat de taakverdeling van de spelleiding in het huidige potje niet handig is. Wat er nu gebeurt, is dat Ydeger leidt en dat Graecus bepaalt wat de instellingen zijn en rollenverdeling is (en Graecus handelt een nacht na de deadline nog acties van speciale goedjes af). Dat lijkt me geen goede verdeling der taken, aangezien als mensen een potje van Graecus willen spelen, dat vast niet is omdat ze houden van Graecus' instellingen. Als Ydeger toch de deadlines doet, laat hem dan ook de instellingen en rollen bepalen.
 

DeletedUser21204

Gast
Waarom zijn er opeens verschillende dl's voor stemmen en acties?
Ff serieus, t is fucking irritant.
 
Bovenaan