• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser25006

Gast
Ik heb dat bewust gedaan om dingen beter voor me zelf uit elkaar te houden als spelleider, heb ik een iets beter overzicht.
 

DeletedUser21204

Gast
Ja maar dit is rot want je vergeet dingen in te sturen omdat je opeens op 2 tijdstippen er moet zijn ipv 1.
Dus doe gwn 1 dl pls.
 

DeletedUser26399

Gast
Zou jij dat niet beter doen, vind het eigenlijk jammer dat ik je niet heb kunnen laten doodvallen weet je het.
 

latdekat

Harpij
Ik heb op zich niets tegen twee DL, maar ik snap niet goed wat het helpen, Jos. De stemmen staan in het topic, de acties in pm. (Meestal dan toch) Als je wat meer tijd wil om die twee te verwerken en de uitslag te geven gaat niemand zagen dat de uitslag een halfuur later ofzo komt. Maar goed, wel fijn dat er een potje is!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dan kan de uitslag nu eenmaal sneller na de laatste dl komen

Neen! Want de stemmen moet je net nog tellen x)
Acties is gewoon aflezen en uitvoeren, meesten hebben invloed op pm's en niet op de uitslag. Dus ik geloof er 0 van dat het sneller kan op die scheve manier.

Dank Jivi om het zo ook te proberen. Normaliter geeft dit geen problemen met zich mee hoor ;)
 

Genius0615

Erinys
Ik stel gewoon voor dat Graecus in het vervolg geen potjes meer leidt. Ik ben obviously biased sinds ik hem totaal niet mag maar je moet toch wel eerlijk toegeven dat dit potje bewijst dat hij totaal niet competent is om een wvw te leiden.
 

DeletedUser20542

Gast
Volgens mij hebben 2 deadlines zeker nut, omdat je ervoor kan zorgen dat mensen tactischer moeten spelen en vooruit moeten denken. Aan de andere kant, een half uur is veel tijd en een uur al helemaal. Ik zou eerder gaan voor een verschil van 5 of 10 minuten.
 

DeletedUser22926

Gast
Ik stel gewoon voor dat Graecus in het vervolg geen potjes meer leidt. Ik ben obviously biased sinds ik hem totaal niet mag maar je moet toch wel eerlijk toegeven dat dit potje bewijst dat hij totaal niet competent is om een wvw te leiden.
Jij speelt geeneens actief wvw x)
 

DeletedUser23442

Gast
Dan kan de uitslag nu eenmaal sneller na de laatste dl komen
9 uur na de dl ipv 9,5?

Zou jij dat niet beter doen, vind het eigenlijk jammer dat ik je niet heb kunnen laten doodvallen weet je het.
Ja, klinkt wel alsof hier een geschikte spelleider spreekt...

Volgens mij hebben 2 deadlines zeker nut, omdat je ervoor kan zorgen dat mensen tactischer moeten spelen en vooruit moeten denken. Aan de andere kant, een half uur is veel tijd en een uur al helemaal. Ik zou eerder gaan voor een verschil van 5 of 10 minuten.
Eens. zo'n dubbele dl irritant maar maakt het spel wel interessanter. Een uur is alleen wel erg veel. een half uur was wennen maar was nog ok, maar een kwartier of nog korter kan met het zelfde positieve en minder negatieve effect
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Tactisch? Bullshit. Tis gewoon moeilijk doen en verwarring zaaien.
Het kleine beetje element is enkel nadelig voor de wolven omdat zij hun lunch moeten beslissen voordat de stemming beslist is.

Je kan het tactisch noemen, ik noem het gewoon onnodig moeilijk doen.
 

DeletedUser21204

Gast
Tactisch? Bullshit. Tis gewoon moeilijk doen en verwarring zaaien.
Het kleine beetje element is enkel nadelig voor de wolven omdat zij hun lunch moeten beslissen voordat de stemming beslist is.

Je kan het tactisch noemen, ik noem het gewoon onnodig moeilijk doen.

+1111111111
 

latdekat

Harpij
Tactisch? Bullshit. Tis gewoon moeilijk doen en verwarring zaaien.
Het kleine beetje element is enkel nadelig voor de wolven omdat zij hun lunch moeten beslissen voordat de stemming beslist is.

Je kan het tactisch noemen, ik noem het gewoon onnodig moeilijk doen.

Krijgen we van die situaties waarin het voor zieners etc. gemakkelijk claimen is voor de DL, dan worden die die dag toch geen lunch. Tactisch is het zeker niet, vooral nadelig voor wolven.
 

DeletedUser21204

Gast
Ja idd, lekker vlak na de actie dl zeggen dat je iemand als wolf zag, ben je iig geen lunch :/
 

DeletedUser22926

Gast
Ik zie het nog wel in een enkel potje zorgen voor een betere balance, maar voor de rest is het redelijk onhandig vooral gezien iedereen tegenwoordig 5 min voor de dl stemt. Aan de andere kan is dat zo laat stemmen wel onze schuld dusjaa.
 
Bovenaan