• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Drakenschat

DeletedUser19654

Gast
Check xD
en ben het eens met wat de andere hier zeggen, over algemeen toch wel redelijk actief.

Maar beter gooi je me in een inactieve poul ofzow, want ben maar beperkt online.
 

DeletedUser10470

Gast
Check xD
en ben het eens met wat de andere hier zeggen, over algemeen toch wel redelijk actief.

Maar beter gooi je me in een inactieve poul ofzow, want ben maar beperkt online.

Het ging erom wie er op dat moment online waren, dat die snel konden beginnen.
 

DeletedUser21204

Gast
Maar ik was op dat moment wel online, maar druk bezig met een werkstuk voor school en kon dus op dat moment toch niet beginnen x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik vind dit btw een beetje raar, ik ben zeer actief maar was net in die 3 kwartier niet online…

Jij leest het verkeerd Mcg00, ik bedoel dat mensen die meteen kunnen reageren online zullen zijn rond dat tijdstip. Als die personen bij elkaar in de poule zitten zullen zij dus veel met elkaar tegelijk online zijn en zo kunnen spelen. Mensen die allemaal een uur of 3 later posten, zijn dan weer tegelijk online en zullen zo in dat opzicht op dat moment weer goed actief kunnen doorspelen.

Verder leek dat me de beste oplossing, anders was het random want ikzelf kan niet zo heel goed inschatten wie er nu wel en niet actief is. Dus dan doe ik het liever zo dan random.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Poule 1:
- Kyraco
- Bezem
- DonFrank
- PartOfTheGame

* Kyraco - Bezem
* DonFrank - PartOfTheGame

Poule 2:
- Relax
- Than26
- Genius0615
- Ydeger

* Relax - Than26
* Genius0615 - Ydeger

Poule 3:
- Vinie15
- Animal
- Mcg00
- MoonMonkey

* Vinie15 - Animal
* Mg00 - MoonMonkey

Poule 4:
- Owen
- Gekko

* Owen- Gekko
 

DeletedUser21204

Gast
2499f0521db8d155d7f3e4124414929d.png


Het lijkt mij handig dit dus met letters en cijfers te doen, Rabbid.
Dan kan je makkelijker zeggen wat je verzet. In plaats van dat je dan krijg bijvoorbeeld "Draak 1 naar voren vanuit het opzicht van groen" of iets dergelijks, zeg je dan gewoon bijv. "A1 -> A2".
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Klopt, Kyra dat kan inderdaad ook. Voor mij maakt het niet uit, als jullie dat allemaal per se zo makkelijk vinden, doen jullie dat maar hoor, zolang het voor mij duidelijk is. Mijn voorstel was om gewoon de windrichting te geven en het stuk, behalve dan de dwergen. Maar die haal je dan weer uiteen met linkse/rechtse of bovenste/onderste?

Eerste partij is bezig trouwens :)
 

DeletedUser10470

Gast
Het lijkt mij handig dit dus met letters en cijfers te doen, Rabbid.
Dan kan je makkelijker zeggen wat je verzet. In plaats van dat je dan krijg bijvoorbeeld "Draak 1 naar voren vanuit het opzicht van groen" of iets dergelijks, zeg je dan gewoon bijv. "A1 -> A2".

De genius die links staat (Jaja, daar staat "donfrank") had dit ook al ondervonden :p
 

DeletedUser21204

Gast
Klopt, Kyra dat kan inderdaad ook. Voor mij maakt het niet uit, als jullie dat allemaal per se zo makkelijk vinden, doen jullie dat maar hoor, zolang het voor mij duidelijk is. Mijn voorstel was om gewoon de windrichting te geven en het stuk, behalve dan de dwergen. Maar die haal je dan weer uiteen met linkse/rechtse of bovenste/onderste?

Ik ga hem nu in elk geval gebruiken nu ik mijn opstelling instuur.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dit systeem wel goed, aangezien je toch maar één pion per beurt mag bewegen.
 

DeletedUser

Gast
Waarom maken we niet gewoon allemaal een Google Docs Excel-bestandje? Dat is toch veel makkelijker? Gewoon de link sturen en klaar.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Poule 1:
- Kyraco
- Bezem
- DonFrank
- PartOfTheGame


* Kyraco - Bezem
* DonFrank - PartOfTheGame

Poule 2:
- Relax
- Than26

- Genius0615
- Ydeger


* Relax - Than26
* Genius0615 - Ydeger

Poule 3:
- Vinie15
- Animal
- Mcg00
- MoonMonkey

* Vinie15 - Animal
* Mg00 - MoonMonkey

Poule 4:
- Owen
- Gekko
- Debestejens
- Romanski

* Owen- Gekko
* Debestejens- Romanski


De volgende mensen hebben tot en met donderdag 17.00 uur om in te sturen. Sturen ze dan niet in, zullen ze doodvallen/vervangen worden:
- Bezem
- Mcg00
- MoonMonkey
- Owen
- Debestejens
- Romanski
 

DeletedUser

Gast
Ik heb al zo goed als gewonnen en jij moet nog je eerste zet doen:O
 

DeletedUser19654

Gast
ik had gister geen tijd en vandaag eigenlijk ook niet dus niet zo moeilijk doen. Als je wist hoe druk ik het had piepte je wel anders :p
 
Bovenaan